ذبح ۷۳۸ راس گوسفند توسط کمیته امداد خراسان شمالی در روز عید قربان

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از ذبح ۷۳۸ راس گوسفند در روز عید قربان توسط این اداره کل خبر داد.

ذبح ۷۳۸ راس گوسفند توسط کمیته امداد خراسان شمالی در روز عید قربان

مجید الهی راد با اشاره به اینکه گوشت دام های ذبح شده میان نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: ارزش این گوسفندان بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری تامین شده است.

وی ادامه داد: در روز عید قربان ۱۷۴قربانگاه و پایگاه مانند دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت گوشت‌های قربانی و نذورات مردمی بود.

وی افزود: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نبوده و کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از هم‌اکنون تا چند روز پس از عید آماده خدمت به مردم هستند.
الهی راد ادامه داد: هیئت امنای مساجد، معتمدان محلات و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد همکاری و مشارکت دارند و گوشت‌های قربانی و نذورات جمع‌آوری شده را در اسرع وقت بین نیازمندان استانی توزیع می‌کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مردم استان نذورات و گوشت قربانی خود را به ارزش سه میلیارد تومان به مناسبت عید قربان به کمیته امداد استان اهدا کردند که امسال پیش‌بینی می‌شود این رقم به بیش از ۵.۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ در این کار خیر مشارکت کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها