یخبندان در راه است/ در مصرف گاز صرفه‌جویی کنید

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از شهروندان سراسر کشور خواست که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

یخبندان در راه است/ در مصرف گاز صرفه‌جویی کنید

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، اسماعیل نجار ، با اشاره به پیش بینی بروز یخبندان و سرمای شدید هوا در بسیاری از نقاط کشور از جمله تهران اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی از دوشنبه تا پایان روز چهارشنبه شاهد ثبات موج سرما در کشور خواهیم بود. از این رو طبیعی است که مصرف سوخت و به ویژه گاز افزایش بیابد.

وی با بیان اینکه در این شرایط لازم است که شهروندان برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز در نقاط مختلف کشور صرفه جویی کنند، گفت: همچنین ادارات و مدارس نیز باید در ساعات تعطیلی حتما سیستم‌های گرمایشی خود را خاموش و در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تیز بین
    0

    چرا مسئولیت را فرا افکنی می کنیم؟؟؟!!! --- توصیه ی هشدار گونه به مردم به انجام کارهای ناممکن آسیب رسان در زمان بحران در کشوری که از امکانات بالفعل و بالقوه ی فراوان خدا داده برخوردار است نشانه ی حذف مسئله بجای حل علمی مسئله است و همچنان نشانه ی بی کفایتی در پیشبینی بحرانهای تکراری و ناتوانی از مدیرت بحران بصورت علمی است که می باید یکی از اولویتهای برنامه های راهبردی کار مدیران باشد. مسئولیت شناسی مردم دار در کارهای سرنوشت ساز که بر میلیونها مردم تاثیر گذارند اقتضا می کند مدیریتهای ناکار آمد ، برای عبرت آموزی و نهادینه کردن انجام اقدامهای علمی کار آمد بجای بی تفاوتی در این گونه کارهای نوعا پیچیده و حتی برای کارهای ساده تر ، مورد مواخذه و حساب رسی سخت قرار گیرند و نباید میلونها مردم در مسلخ بی کفایتی یا بی تفاوتی مدیریتها قربانی شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها