بیش از چهار تن آرد قاچاق در ایجرود کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: مقدار چهار تن و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال از سوی پلیس این این شهرستان، کشف و ضبط شد.

بیش از چهار تن آرد قاچاق در ایجرود کشف شد

سرهنگ محمد معصومی راد روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: این محموله قاچاق از سوی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار از یک دستگاه کامیونت به دست آمد.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیونت توقیف شده، تعداد ۱۲۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند که در این رابطه یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی، معرفی شد.

معصومی راد تصریح کرد: نیروی انتظامی در این شهرستان مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت های کاری خود قرار داده است و با اجرای طرح های مختلف، موفقیت ها و نتایج قابل توجهی را کسب کرده است.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان نیز از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در راستای مبارزه با قاچاق کالا در حین کنترل خودرو های عبوری در محور زنجان - تبریز، به یک ۲ دستگاه خودرو "پژو روآ و وانت نیسان" مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودروها، تعداد چهار هزار و ۸۰۰ عدد قوطی نوشابه انرژی زا و ۲۹۷ کیلوگرم نیز شکلات خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

داروی قاچاق در سلطانیه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: مقدار ۱۲۸ عدد انواع داروی خارجی قاچاق از سوی ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل محور های مواصلاتی از یک دستگاه کامیونت خاور کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین اصانلو، افزود: کارشناسان ذیربط ارزش تقریبی این مقدار داروی خارجی قاچاق را مبلغ یکصد میلیون ریال برآورد کردند که در این راستا نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی به عموم مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند تا اقدامات لازم قانونی برای مقابله با خاطیان صورت گیرد.

کشف گندم احتکارشده ۶ میلیاردی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای مقابله با احتکار و قاچاق گندم با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار گندم احتکار شده در این شهرستان شدند.

سرهنگ محسن غیمتی، افزود: مأموران در بازرسی از این انبار، مقدار ۵۰ تن گندم احتکار شده را کشف و ضبط کردند که ارزش آن از سوی کارشناسان مربوط به مبلغ ۶ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: از عموم مردم انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و خلاق قانون، بلافاصله مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند تا اقدام قانونی به منظور رسیدگی و برخورد انجام شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها