امام جمعه بوشهر خواستار تخصیص ۲۰۰ هزار دُز واکسن به استان بوشهر شد

امام جمعه بوشهر با اشاره به روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا از وزیر بهداشت خواستار توجه ویژه به استان‌های جنوبی و تخصیص ۲۰۰ هزار دُز واکسن به استان بوشهر شد.

امام جمعه بوشهر خواستار تخصیص ۲۰۰ هزار دُز واکسن به استان بوشهر شد

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در ارتباط تصویری در فضای مجازی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری از ارسال نامه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و اظهار داشت: از تمامی تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان در عرصه‌های مختلف پزشکی به‌ویژه مقابله با بیماری ویروس کرونا قدردانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه استان‌های جنوبی ایران کانون درگیری و شیوع بیماری کرونا معرفی شده است گفت: استان‌های هرمزگان، خوزستان و بوشهر به سبب شرایط خاص جغرافیایی، ارتباط بین‌المللی و تردد بسیار جمعیت متنوع و سیال می‌تواند کانون درگیری و شیوع این بیماری در فضای محلی و ملی باشند همانطور که هم اینک دچار وضعیت حاد بیماری کرونا هستند.

امام جمعه بوشهر از وزیر بهداشت خواستار توجه ویژه به استان‌های جنوبی و تخصیص 200 هزار دُز واکسن به استان بوشهر شد و بیان کرد: تقاضا می‌شود در 2 عرصه تخصیص بیشتر واکسن و تسریع در واکسیناسیون مطلق افراد بالای 50 سال و همچنین افراد بالای 40 سال دارای بیماری‌های خاص در این سه استان، اقدام عاجل صورت گیرد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: بی‌تردید این اقدام دانش‌بنیان آمایشی، سبب مدیریت کارآمد پروژه درمان، کنترل و مهار چرخه انتقال این بیماری در گستره منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: استان بوشهر در صورت تخصیص 150 تا 200 هزار دُز واکسن می‌تواند تمامی یا بیشتر افراد مذکور را واکسینه کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن سپاس و تقدیر از کادر بهداشت و درمان استان بوشهر و گروه‌های جهادی، آمادگی تمامی نخبگان و نیروهای مردمی این استان ولایتمدار را برای همکاری و همیاری با آن مجاهدان عرصه سلامت اعلام کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها