طرح برخورد با اراذل و اوباش در همدان اجرا شد

جانشین انتظامی استان همدان گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان در پارک ها و تفرجگاه های شهر همدان به صورت شبانه اجرا شد.

طرح برخورد با اراذل و اوباش در همدان اجرا شد

سرهنگ رضا زارعی بیان کرد: ۴۰ تیم آماده از عوامل انتظامی از شامگاه سه شنبه تا پاسی از صبح در این طرح مشارکت داشتند که توفیق های خوبی نیز کسب شد.

وی اضافه کرد: افرادی که با جولان در پارک و تفرجگاه های سطح شهر اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کردند توسط عوامل انتظامی شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: همچنین اراذل و اوباش و افرادی که اقدام به حمل سلاح سرد نامتعارف می کردند نیز در این طرح با همکاری دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ زارعی بیان کرد: شناسایی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در اماکن تفریحی و توریستی نیز در دستور کار پلیس قرار داشت که در طرح شبانه حدود سه کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه پارک های و تفرجگاه های شهر همدان از لوث معتادان نیز پاکسازی شد افزود: بیشتر دستگیر شدگان در این طرح بین ۱۸ تا ۲۸ سال سن داشتند و شمار زیادی از آنها دارای سابقه تخلف بودند.

جانشین انتظامی استان همدان بیان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه عرض اندام و خودنمایی به اراذل و اوباش نداده و نمی گذارد عده ای معدود در نظم و امنیت شهر اخلال ایجاد کنند.

سرهنگ زارعی ادامه داد: بنابراین اجرای مستمر طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت در برنامه انتظامی همدان قرار دارد و در یک هفته گذشته پارک و تفرجگاه ها، اماکن عمومی و پر تردد از جمله حاشیه مسجد جامع، آخر آسفالت، پارک های مادر، لاله، ایرانیان، سبدبافان، تپه عباس آبادو گنجنامه پاکسازی شدند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها