واکنش توانیر به ادعای دادستان دیوان محاسبات/ مصرف نجومی برق یک مزرعه رمز ارز، صحت ندارد

سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص ادعای دادستان دیوان محاسبات مبنی بر اینکه یک مزرعه استخراج رمز ارز به اندازه ۱۰ استان برق مصرف کرده و شرکت برق متوجه نشده است، گفت: در واقع این عددی که مطرح شده اشتباه است.

واکنش توانیر به ادعای دادستان دیوان محاسبات/ مصرف نجومی برق یک مزرعه رمز ارز، صحت ندارد

مصطفی رجبی مشهدی گفت: این ادعا که یک مزرعه استخراج رمز ارز به اندازه ۱۰ استان برق مصرف کرده و شرکت برق متوجه نشده، صحت ندارد و میزان مصرف برق آن کمتر بوده است.

او ادامه داد: میزان مصرف برق این مزرعه استخراج رمزارز به اندازه ۱۰ استان نبوده است و در مجموع ۲۱ مگاوات بوده که به اندازه یک کارخانه سیمان است و عدد مطرح شده به هیچ وجه صحیح نیست.

سخنگوی صنعت برق کشور در خصوص نحوه شناسایی اینگونه مراکز استخراج رمز ارز اضافه کرد:معیار اندازه گیری ما، میزان مصرف برق طی ماه است یا به صورت دیماندی محاسبه خواهد شد. این مرکز استخراج رمز ارز توسط توانیر و نیرو‌های برق و نیروی انتظامی شناسایی شده است.

رجبی مشهدی افزود:هموطنان توجه داشته باشند که شناسایی مراکز استخراج رمز ارز برای توانیر به راحتی انجام می‌پذیرد و این مراکز قابل شناسایی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ایرانی
    0

    پس تا حالا داخل خواب اصحاب کهفی بودید نمی دیدید .ویازجر مردم از خاموشیها برایتان ارزشی ندارد.

  • مصطفی
    0

    به اندازه یک کارخانه سیمان؟؟؟؟!!!! مشکل مهم مدیریت کشور بی تصمیمی است البته این فقط مربوط به دولت نیست زیرا اگر همچین از این فردی شکایت شود، معلوم نیست دولت محکوم میشود یا این فرد!!!!

  • جواد
    0

    شاید علت عدم برخورد مربوط به این نکته باشد که بالفرض اگر این مزرعه یا مشابه با آن جمع شود، دستگاههای ماینر کجا میرود؟ اگر قرار باشد دستگاهها به جایی برود که شرکت برق برای گرفتن حداقل آبونمان و‌برق مصرفی دچار مشکل شود و به سمت مامور شرکت برق تیر اندازی شود، پس وضعیت قبلی بهتر خواهد بود چون حداقل غیر قانونی است و صاحب آن بیم برخورد نهادهای نظارتی را تا حدودی خواهد داشت.

  • دن کیشوت
    0

    سخنگوی صنعت برق چرا حاشا نکند،وقتیکه مزرعه داران بیت کوین،برادران سپاه بوده و استخوانی هم جلوی شرکت برق پرتاب می کنند ‌؟

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      خدا به همه خناسان شفای عاجل عنایت کند که جز دروغ و تهمت و تخریب و تشویش چیزی بلد نیستند

  • ناشناس
    0

    شما راست میگید

  • حسن عافل
    0

    خیلی جالبه که مطرح میکنند باندازه یک کار خانه سینا ن بوده . حال اگر استانهایی که صنعتی نیستند حتما " صحبت انجام شده درست است. حال ببینیم این مزارع چقدر پول برق پرداخته اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها