قربانیان قطعی برق؛ ۴۵۰۰ قطعه مرغ در تایباد

چهار هزار و 500 قطعه مرغ بر اثر قطعی برق در تایباد تلف شدند. جهاد کشاورزی این شهر پس از بازدید از مرغداری، برای جبران خسارت قول مساعد داد.

قربانیان قطعی برق؛ ۴۵۰۰ قطعه مرغ در تایباد

رضا اسداللهی صاحب مرغداری اظهار کرد: طی دو مرحله و به دلیل گرمای هوا و قطعی برق ۴ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ گوشتی تلف شدند.

اسداللهی با اشاره به تلف شدن تعداد زیادی مرغ ۵۷ روزه در مرحله اول به دلیل گرمی هوا و کم‌آبی، بیان کرد: در این مرحله بیش از ۲ هزار قطعه مرغ گوشتی به وزن ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان از بین رفتند.

وی با اشاره به اینکه واحد مرغداری‌اش در مشهد ریزه از توابع شهرستان تایباد قرار دارد، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم نیز و به دلیل قطع مکرر برق ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه دیگر تلف شدند.

یک تولیدکننده مرغ در تایباد از تلف شدن ۴ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ گوشتی در واحد مرغداری‌اش به دلیل گرمای هوا و قطعی برق خبر داد. جهاد کشاورزی شهرستان نیز در خصوص جبران خسارت وارده قول مساعد داد

اسداللهی با اشاره به تلف شدن ۴ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ طی دو مرحله براثر گرمی هوا و قطع جریان برق، تصریح کرد: متأسفانه این اتفاق و خسارت در زمان اتمام دوره مرغ‌های گوشتی و زمانی که قرار بود مرغ‌ها توزیع شود، رخ داد و جهاد کشاورزی شهرستان نیز پس از قرار گرفتن در جریان موضوع و بازدید از مرغداری در خصوص جبران خسارت وارده قول مساعد داد.

منبع: فارس

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها