مبارزه با «قاچاق کالا» در استان کردستان تشدید می‌شود

فرمانده انتظامی کردستان گفت: تشدید اقدامات مقابله‌ ای با قاچاق کالا همواره یکی برنامه‌ های اولویت‌ دار پلیس در سطح استان است.

مبارزه با «قاچاق کالا» در استان کردستان تشدید می‌شود

سردار علی آزادی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق، یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق در این شهرستان شناسایی شد، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری ماموران پلیس خودروی حامل بار قاچاق در یک تعقیب و گریز پلیسی متوقف و در بازرسی از آن 218 طاقه به متراژ بیش از 5 هزار متر کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از حضور مأموران پلیس، راننده خودرو از محل متواری شده بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را بیش از 7 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در همین راستا خودرو به پارکینگ منتقل و تلاش در جهت شناسایی و دستگیری راننده متواری ادامه دارد.

وی همچنین از توقیف 2 دستگاه سواری پژو حامل البسه خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در بیجار خبر داد و افزود: با هماهنگی مراجع قضائی، خودروهای مورد نظر متوقف و در بازرسی از آنها 2 هزار و 888 ثوب انواع البسه خارجی، 18 جفت کفش خارجی و 213 ثوب روتختی کشف شد.

سردار آزادی با یادآوری اینکه پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، تصریح کرد: تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: در چند سال اخیر در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی انجام شده که نیاز است این روال با اراده محکم و به صورت جدی‌تری در کردستان ادامه پیدا کند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها