دفاع حسام‌الدین آشنا از بشیر حسینی


4 تیر 1400 - 08:42
60d5574f3f56c_60d5574f3f56e
مجری مسابقه عصر جدید روی آنتن زنده شبکه سوم ضمن آرزوی پایان هر چه سریع‌تر بحران کرونا، آرزوی رفتن به سفر اربعینی توپ و شیطون بلا با مژده لواسانی را مطرح کرد.

حسام الدین آشنا مشاور پیشین رئیس جمهور از بشیر حسینی مجری و کارشناس تلویزیون دفاع کرد. 

بشیر حسینی، از مجریان برنامه بی‌نهایت‌شو که با تهیه‌کنندگی آستان قدس رضوی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، روی آنتن زنده این شبکه ضمن آرزوی پایان هر چه سریع‌تر بحران کرونا، آرزوی رفتن به سفر اربعینی توپ و شیطون بلا با مژده لواسانی را می‌کند.

این اظهار نظر بشیر حسینی بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت. 

در همین راستا حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: «بیش از بیست ‌سال است که دکتر سید بشیر حسینی و خانواده‌اش را می‌شناسم.همواره از ادب، تواضع، موقعیت شناسی و نوآوری ایشان آموخته‌ام. او خود آموزگار سواد رسانه‌ای است؛ مراقب باشیم با تقطیع سخنانش او را قضاوت نکنیم و حرمتش را نشکنیم.»

مجری مسابقه عصر جدید روی آنتن زنده شبکه سوم ضمن آرزوی پایان هر چه سریع‌تر بحران کرونا، آرزوی رفتن به سفر اربعینی توپ و شیطون بلا با مژده لواسانی را مطرح کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60d5574f3f56c_60d5574f3f56e
4 تیر 1400 - 08:42

حسام الدین آشنا مشاور پیشین رئیس جمهور از بشیر حسینی مجری و کارشناس تلویزیون دفاع کرد. 

بشیر حسینی، از مجریان برنامه بی‌نهایت‌شو که با تهیه‌کنندگی آستان قدس رضوی از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، روی آنتن زنده این شبکه ضمن آرزوی پایان هر چه سریع‌تر بحران کرونا، آرزوی رفتن به سفر اربعینی توپ و شیطون بلا با مژده لواسانی را می‌کند.

این اظهار نظر بشیر حسینی بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت. 

در همین راستا حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: «بیش از بیست ‌سال است که دکتر سید بشیر حسینی و خانواده‌اش را می‌شناسم.همواره از ادب، تواضع، موقعیت شناسی و نوآوری ایشان آموخته‌ام. او خود آموزگار سواد رسانه‌ای است؛ مراقب باشیم با تقطیع سخنانش او را قضاوت نکنیم و حرمتش را نشکنیم.»

منبع: فرارو

72

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سیاوش سلطان 2 0 پاسخ 1400/4/4 -18:53

این جماعت رانتی کشور را از رشد و تعالی دور کرده اند و نتیجه خون شهداء که حفظ ارزش های والا و کرامت انسان است را به هدر داده اند . رسوایی دنیا و آخرتشان آرزوست جلف و با این حرکت منحرف

لاتا 2 0 پاسخ 1400/4/4 -16:55

اربعین توپ واربیعن شیطون بلادقیقا کجاست؟میتونه چهل روز آنتالیایاچهل روزسواحل هاوایی یا همین سواحل خودمون باشه البته با خانم لواسانی باوقارچادری

حامد 1 2 پاسخ 1400/4/4 -15:40

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست ◇◇◇ یک سفر تا اربعین جا مانده ام دوستان رفتند و تنها مانده ام شب شکاران راه را پیموده اند وای بر من بی سر و پا مانده ام ... اقای حسینی انسان با ادب و با ایمانی است خواهش مندم حاشیه سازی را از ایشان دور فرمایید

. 5 0 پاسخ 1400/4/4 -14:30

بلا ای بلا دختر مردم .بلا ای بلا بوی گل گندم . بلا اون قد رعنا پر از ناز کرشمه است می ترسم که رقیبون سر رات بزارن دام.

بیسواد 1400/4/4 -16:43

وای خدا این چقد نوستالوژی نداره دمت گرم کاشکی برمی گشتیم همون دوره ها

کریمی 9 0 پاسخ 1400/4/4 -13:45

تو رو خدا سفر اربعین رو با هوسهاتون از چشم نیندازین . این حرف ها را خصوصی به هم بگین نه جلوی چشم میلیون ها نفر .

سعید 6 1 پاسخ 1400/4/4 -13:42

امان از بعضی از زن های چادری ، تاکید می کنم بعضی ...

پري 1400/4/4 -15:34

اين خانوم همون ازاده نامداري بيش نيست

خطاب به پری 1400/4/4 -21:02

اتفاقا خدا بیامرز نامداری پاک بود ، مثل بعضی ها ... نبود که در هفت دریا شنا می کنند و خیس نمی شوند . اگر اون هم موذی بود و راهش رو مثل بعضی ها بلد بود و این کاره بود ، الان مجری بود و داشت زندگیش رو می کرد .

محمدی 7 0 پاسخ 1400/4/4 -13:41

حرفش زشت بود و در شان یک آدم مذهبی نبود . اشتباهاتتان را بپذیرید و الکی از هم طرفداری نکنید . مذهبی بودن فقط به ظاهر نیست . افرادی که ظاهر مذهبی دارند نباید با جنس مخالف گرم بگیرند و با نامحرم شوخی کنند .

همکلاسی 9 1 پاسخ 1400/4/4 -13:06

فروغی که هم درس بشیر حسینی در دانشگاه امام صادق است و رفیق فاب اوست، با رانت حداد عادل، رییس شبکه سه سیما می شود،عادل فردوسی پور این جوان با استعداد را اخراج می‌کند و رفیق بی استعدادش را به عنوان داور در برنامه عصر جدید،جا می کند،با چنین شرایطی انتظار پیشرفت کشور،انتظار بیهوده ای نیست؟

منصور 9 2 پاسخ 1400/4/4 -13:00

در نا لایق بودن بشیر حسینی همین بس که حسام‌الدین آشنا از او حمایت می کند

دن کیشوت 8 1 پاسخ 1400/4/4 -12:58

از محصولات آکادمی آخوندها،یکی همین بشیر است که حماقت را به نهایت رسانده، اربعین توپ و شیطون بلا،با کباب و ماساژ،مخصوص آخوندها و دست پرورده هایشان،، اربعین حسین با غم و اندوه و معرفت و عشق به خدا و امام، با شکم خالی و لبهای تشنه،هم مخصوص کارگران و کشاورزان! اربعین شوخی نیست ،امام شوخی نیست،عظمت اربعین و امام را تنها کسانی درک می کنند که با عرق جبین و کد یمین،روزی حلال کسب می کنند که البته آخوندها و دست پرورده هایشان از این مرام به دورند.

بنده خدا 1 2 پاسخ 1400/4/4 -12:43

به روباه گفتن شاهدت کو گفت دمم ... جناب اشنای اشنا بسه بابا به احتمال یقین اینا در همه علوم و فنون اساطیری و روز دنیا جنابتان متخصص هستین و ضامن همه ملت ...هر شخصی در هر رده ایی باید در رسانه مراقب حرف زدنش باشه رسانه زبان معیاره و مخاطب دقت میکنه .... لطفا بهمش نزنین این گند رو مثل دولت بی تدبیرتون بسه ... خدا هدایتتون کنه کافیه عذرخواهی و اصلاح کنه جناب حسینی خرفشون رو که کلا غلط گفتن و نادرست حرف قبل گفتن باید تو دهن مزه مزه بشه که دولتتون اینم نفهمید هر چی خواست گفت با مشاورینش .... بدون شرح

ناشناس 6 2 پاسخ 1400/4/4 -12:38

وای به حال کسی که آشنا ازش دفاع کنه !!! پیشنهاد میکنم ای مردک سوسول شیطون بلا .. به تایلند سفر کن خیلی به شخصیتت میخوره !!

لاله 12 3 پاسخ 1400/4/4 -12:19

به خدا پناه ميبريم از دست اين افراد به ظاهر موجه و از درون داغون...اين مگه زن و بچه نداره ..؟؟ چه بدبخت اون بچه ايي كه با كتابهاي اين درس ميخونه از طرز فكرش پيداست جهت دهي به سمت اسلام انگليسي داره ...

کاربر ناشناس 10 1 پاسخ 1400/4/4 -11:21

مثل روز روشن بود که سخنانش بد آموزی داشت ،

منطقی 8 1 پاسخ 1400/4/4 -11:02

باخانم لواسانی اربعین شیطون بلا چقدر خوش می گذره!

سارا 13 0 پاسخ 1400/4/4 -10:55

به هر حال کسی که حجاب ظاهری داره ، بابد بدونه که در گفتار و ... هم باید رعایت کنه و با نامحرم گرم نگیره و خوش وبش نکنه ، وگرنه این چادر پشیزی ارزش نداره . البته آقایونی هم که ظاهر مذهبی دارند باید رعایت کنند و شوخی وخنده با نامحرم گناه است .

الف 8 0 پاسخ 1400/4/4 -10:22

اگر ایشان استاد رسانه آند پای به حال شاگردان این حرف شما آقای آشنا ماسمالی یک حرف مزخرف و خارج از عرف است

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks