سعید محمد: جهان بدون اسرائیل زیباتر و امن‌تر خواهد بود


3 تیر 1400 - 23:42
60d4d802017b7_60d4d802017bb
فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم ‌الانبیا نوشت: جهان بدون اسرائیل زیباتر و امن‌تر خواهد بود.

سعید محمد در حساب توئیتر خود نوشت: جهان بدون اسرائیل زیباتر و امن‌تر خواهد بود. انشاالله ٢٠ سال آینده را نخواهند دید. روزشماری می‌کنیم و البته اقدام.

فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم ‌الانبیا نوشت: جهان بدون اسرائیل زیباتر و امن‌تر خواهد بود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60d4d802017b7_60d4d802017bb
3 تیر 1400 - 23:42

سعید محمد در حساب توئیتر خود نوشت: جهان بدون اسرائیل زیباتر و امن‌تر خواهد بود. انشاالله ٢٠ سال آینده را نخواهند دید. روزشماری می‌کنیم و البته اقدام.

منبع: انتخاب

70

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سید 2 0 پاسخ 1400/4/4 -21:33

خشونت و تروریست از هیچ کس پذیرفته نیست.

سرباز کوروش 2 0 پاسخ 1400/4/4 -13:06

نمیخواد شما به امورات جهانی برسی، یعنی وظیفه تو نیست که همچین حرفی بزنی، یعنی جایگاه باد آورده تو با این حرفها هیچ سنخیتی نداره، شما وظیفت ارسال دلار حاصل از دلالی و دور زدن تحریم‌ها به لبنان و غزه است.. ذهن هارو میفرستی دنبال نخود سیاه؟؟یه نیگا به سطل آشغال های کشور کن، زیبایی رو میبینی...

ناشناس 4 0 پاسخ 1400/4/4 -12:28

خوبه یه کاندید بیشتر نبودی حالا صاحب نظر شدی. اگه بیشتر میشدی چقدر ادعا میکردی ؟

taleb kargosha 0 3 پاسخ 1400/4/4 -10:21

نابودی صهیونیست از نامش پیداست انشاالله محو خواهد شد وامت اسلامی و غیره نفسی تازه خواهند کشید بیاری امام مهدی..ع..

یک آدم فقیر شده‌ی مستاصل 3 0 پاسخ 1400/4/4 -10:14

ای موجودات بی‌مسئولیت که در اتاق‌های لوکس میشینید و خطاب به بلندگوها گنده‌گویی می‌کنید و گند می‌زنید به زندگی و معیشت آدم‌های معمولی و بی‌سخنگویی مثل ما، به خدا دنیا بی وجود شما تندروهای سودجو و نان به‌نرخ روزخور جای امن‌تر،با صلح و صفاتر و زیباتری برای زندگی خواهد بود.

ر 7 0 پاسخ 1400/4/4 -09:31

امثال سعید محمدها ، خروجی سپاه بعد از چهل سال در این کشور هستند، کسانی که بدون بنیه علمی قوی، در اوج غرور و جوانی و خامی و مملو از احساسات و شهوت به جایی رفتند که همه امکانات مادی و اقتصادی و رانت‌ها و بورسها و ‌‌‌‌‌‌... برایشان فراهم بود بدون اینکه پاسخگو به شرایط موجود کشور و یا مردم باشند‌. در راس آنها محسن رضایی است که مشروعیت و پشتوانه مردمی نداشته و مدام در افکار جنگی و کشتن و کشته شدن سیر میکند و خودش را از همه برتر برای ریاست جمهور می پندارد.

صدرا 6 0 پاسخ 1400/4/4 -08:49

خوب اونا هم میگن جهان بدون ایران زیباتر و امن تر خواهد بود ولی من میگم شماها جفتتون از یه آخور آب میخورید و جهان بدون هر دوی شما زیباتر و امن تر خواهد بود البته آمریکا برا رسیدن به اهدافش جفتتونا می خواد

عبدالخالق مومنی 7 0 پاسخ 1400/4/4 -08:11

حرف مفت بسه مردم ایران بواسطه این مفت گویی ها نابود شده اند

محمد 6 0 پاسخ 1400/4/4 -07:48

همان قدر که یهودی های تند رو در چشم جهانیان منفور است تندرو های اسلامی هم همان قدر ....

یه ایرانی 11 0 پاسخ 1400/4/4 -00:07

ایران هم بدون شماها زیباتر و امن تر خواهد بود!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks