۱۱۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری شدند

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: ۱۱۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

۱۱۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری شدند

سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۰ مورد به مثبت، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۳۳۲ نفر است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متأسفانه امروز شش مورد فوتی ناشی از ابتلاء به چهار آقا ۷۶، ۷۴، ۶۵ و ۶۴ سال سن با سابقه بیماری دیابت و فشار خون و ۲ خانم با ۶۵ سال سن بدون داشتن بیماری زمینه‌ای و ۵۹ سال سن با سابقه بیماری روماتیسم در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۹۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۴ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

وی افزود: تا کنون یک هزار و ۲۴۵ نفر از ابتدای شیوع در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع تاکنون ۵۰ هزار و ۲۹۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری افزود: متأسفانه آمار بالای فوت امروز در استان زنگ خطری محسوب می‌شود و نیاز جدی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد.

منبع: مهر

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها