مدونا در مسجد نصیرالملک/ خدا نزدیک است


28 خرداد 1400 - 21:41
60ccd3408a262_60ccd3408a265
مدونا دو پست با موضوع عبادت منتشر کرد و در آن ها از نشانه های اسلامی بهره برد.

به گزارش خبر فوری، مدونا خواننده غربی با انتشار تصاویر زیر نوشت:

با من در معبد غرور عبادت کن

در عکس زیر نیز تسبیحی در دست دارد و نوشته خدا نزدیک است:

مدونا دو پست با موضوع عبادت منتشر کرد و در آن ها از نشانه های اسلامی بهره برد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60ccd3408a262_60ccd3408a265
28 خرداد 1400 - 21:41

به گزارش خبر فوری، مدونا خواننده غربی با انتشار تصاویر زیر نوشت:

با من در معبد غرور عبادت کن

در عکس زیر نیز تسبیحی در دست دارد و نوشته خدا نزدیک است:

منبع: خبر فوری

72

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
زهرا 1 1 پاسخ 1400/3/29 -16:04

کسی آدرسه خونه ی مدونا رو نداره: ما یه مغازه ی انگشتر فروشی داشتیم می خاستیم واسش یه چادر نماز ایرانی سفیده گل آبی با یه انگشتره فیروزه نیشابور و یه تسبیحه عقیقه اناری واسش بفرستیم .

هام 1400/3/29 -16:50

به نظرم این وظیفه ی وزارت ارشاده البته حالا که اصرار دارید میگم. پشت مدرسه کلمبیا تویه واشنگتن دی سی پلاک سوم در ابی

وحید 0 1 پاسخ 1400/3/29 -10:59

نظر دیروز را پخش نکردید. ولی خانم مدنا اگر بیاد ایران با استقبال حداکثری روبه‌رو میشن و همه با آغوش. گرم از ایشون استقبال میکنن.

حسین وحیدی 1 1 پاسخ 1400/3/29 -10:03

چرا عکس های فتوشاپی پخش می کنید ؟؟؟؟؟؟؟ لطفا به شعور مخاطب توهین نکنید. از ادمین خبر فوری تقاضا دارم توضیح بدهند.

1400/3/29 -10:13

مدونا خودش عکسها رو گذاشته، می‌تونید اینستاگرام مدونا رو سرچ کنید و خودتون توی پیجش ببینید.

نام 2 0 پاسخ 1400/3/29 -06:25

اینا همه فیلمن مدونا یه فراماسون شیش آتیشس میخوان جذب مخاطب کنن تا وسعت نفوذ کلامشون بره بالا

محسن 1400/3/29 -10:25

آره موافقم. زاویه دیدش رو ببینید .. داره به یه تک چشم نگاه میکنه توی یه فضای مثلثی شکل که با نرم افزار درست کرده .. البته اگه به متوهم بودن متهم نشم..اینها مقدسات رو هم با چسباندن نشانه های خودشون به اون ها توهین میکنند.. البته با خالی کردن مساجد با کرونا که محل عبادت دست جمعی مردم بوده . البته نتونستم بفهمم چه منظور ناجور دیگه ای در اون تسبیح پنهان کرده..

محسن 1400/3/29 -10:58

درضمن من خودم شیرازی هستم. و این مسجد رو میشناسم. این دربی که او رو به روی اون نشسته به سمت قبله نیست.

ح آ 3 8 پاسخ 1400/3/29 -03:56

ساز و آواز و آلات موسیقی آرامش روح رو از انسان میگیره

نادر 1400/3/29 -09:19

پس حتما روحت یه چیزیش هس.چون باید به عرضت برسونم اینروزا حتی حیوونا هم از موسیقی آرامش میگیرن.به یه روانشناس خوب مراجعه کن شاید درست شدی

ابوالقاسم 5 0 پاسخ 1400/3/29 -01:36

التمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس دعا خواهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

اب 4 1 پاسخ 1400/3/29 -01:13

خوب ترجمه نکردید. غرور ترجمه نمیشه. بهتره بگیم: "با من در معبد کبریایی عبادت کن"

سیر،روس 16 2 پاسخ 1400/3/28 -23:03

ناموسا مسلمون شو برامون ربنا بخون بببینیم میشه قبل افطار پخش کنیم یا نه!

A 13 1 پاسخ 1400/3/28 -22:56

اعوذ بالله من الشیطان رجیم...

حمیدرضا 3 1 پاسخ 1400/3/28 -22:43

با سلام ........ "مدونا" که عنوان ملکه موسیقی پاپ را یدک می کشد ، پس از برقراری کمپینی با نام حامیان ضد جنگ در شبکه فیس بوک طی یادداشتی خطاب به نتانیاهو ، نوشت: به ایران حمله نکنید، این اقدام مدونا را آزار می دهد.آن چه که من از شما می خواهم ایجاد امنیت و آرامش است.

متفاوت 4 0 پاسخ 1400/3/28 -22:34

مسجدنصیرالملک درشیراز است.این کی امده شیراز؟