آزار دختر نوجوان در شیرینی فروشی و قتل او/ قاتل در زندان مُرد

قاتل دختری نوجوان که چندین سال پیش به جرم تجاوز و قتل به حبس ابد محکوم شده بود روز گذشته در سلول زندان جانش را از دست داد.

آزار دختر نوجوان در شیرینی فروشی و قتل او/ قاتل در زندان مُرد

معلمی که دختری نوجوان را در شیرینی فروشی ربوده و پس از چند ساعت تجاوز وحشیانه او را به قتل رسانده بود روز گذشته در سلول انفرادی اش جان سپرد.

متهم که معلم شیمی یک مدرسه در نیویورک بود در سال 1973 پس از ورود به مغازه شیرینی فروشی دختر نوجوانی را ربوده و پس از تجاوز خفه کرده بود.

گزارش های پلیس نشان می دهد متهم قربانی را درون یک پتو پیچیده و کنار جاده رها کرده بود تا این که با کشف جسد دختربچه و انتقال جنازه به پزشکی قانونی پس از چند ماه مجرم جنسی شناسایی و بازداشت شد.

روز گذشته جسد قاتل که به حبس ابد محکوم شده بود در سلول زندانش پیدا شد که به نظر می رسید بر اثر ایست قلبی جانش را از دست داده است.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • چکاوک
    0

    میخام بگم خودمون کم بدبختی داریم توام ورمیداری جنایت ۵۰ سال پیش خارجیها ورمیداری تیتر میزنی ک چی؟؟!! بعد میبینم اوضاع اقتصادی وسلامت روانی جامعه داره جوری پیش میره هرچی بشنویم و ببینم و احتیاط کنیم بدنیست. فقط مراقب روحیه تونم باشین. متاسفانه دخترکان و کودکان بی‌دفاع گاها حتی توی خونه هم دیگه امنیت ندارن. چ برسه ب بیرون. کاش نهادهای قانونی و قضایی و اجرایی اقدامات جدی برای جلوگیری ازاینجور اتفاقات انجام میداد. هرگز جانب احتیاط برای فرزندان و خودتون فراموش نکنید. درپناه حق ایمن و سلامت بمانید.

  • محمد امیری اردکانی
    0

    حالا این خبر چه اهمیتی دارد جز ترویج خشونت. خدا لعنت کنه کسانی که این مسائل را ترویج و قبح آن را میشکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها