سعید محمد شهردار تهران می‌شود؟

مرتضی طلایی و صالح اسکندری دو نامزد ششمین دوره انتخابات شوراها که در لیست طهران قوی از سعید محمد به عنوان گزینه شهرداری آینده پایتخت نام برده اند، توضیحاتی در این زمینه ارائه کردند.

سعید محمد شهردار تهران می‌شود؟

مرتضی طلایی در این باره گفته، سعید محمد چون جوان و دارای پشتوانه مدیریتی است، می‌تواند شهردار آینده تهران باشد.

صالح اسکندری هم درباره چرایی نام بردن از او در لیست طهران قوی به‌عنوان گزینه شهرداری تهران، توضیح داده که سعید محمد خودش تمایلی به این سمت ندارد اما جمع بندی ائتلاف قوی این بوده که چهره مناسبی برای پُست شهرداری است.

ویدئوی گفتگو با این دو چهره را در ادامه ببینید:

در این رابطه نظر بدهید.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • کمند
    0

    پس دوره بعد رییس جمهوره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه رییس مجلس میشه و تو نوبت تایید صلاحیت رییس جمخوری

  • اکبر
    0

    یک آدم کوچیک اینقدر بزرگش نکنید،همان پست قبلیش هم زیاد بود

  • سید هرندی
    0

    پس از این عصر دکتر سید آیت الله العظمی رئیسی و دکتر سردار خلبان قالیباف و دکتر سردار سعید محمد است.

  • ناشناس
    0

    همه بچه های دبستانی هم دست شماها رو خوندن .. روزی که انصراف دادی و از رئیسی حمایت کردی همه چی مشخص بود ... انشالله که مثل خالی باف خدمت نکنی و معاون درستی هم انتخاب کنی

  • گل آقا
    0

    برو که نونت تو روغن هست از سردار سازندگی که کمتر نیستی تو قرارگاه خاتم هم راه رو یاد گرفتی بقیه تهران رو تو نذر کن بین برادران نظامی

  • رضا سان
    0

    خدایا این دیگه از کجا پیداش شد ناراحتم ناراحت هیچ کس به فکر مردم ضعیف نیست لعن خدا بر باعث وبانیش

  • چوب خدا صدا ندارد
    0

    آقای صالح اسکندری -درسال ۱۳۶۷ سازمان مجاهدین خلق یا همان منافقین برهبری رجوی ومریم وبا حمایت قاطع صدام گور بگور شده عملیاتی را بنام فروغ جاویدان از غرب وهجوم بداخل کشور آغاز کردند تا اینکه درتنگ حسن آباد بدلیل بمباره جنگنده های نیروی هوایی منجر به توقف آنان شد.قبل از عملیات ؛ رجوی برای سرگروهای منافقین وعده وعیدهای را داده بود وحتی هیات دولت تشکیل واقدام بصدور احکام افراد برای استانداریهای کشور هم کرده بودند . رفتارهای شما هم قبل از اینکه موضوع کسب اعتبار از مردم به نتیجه برسد . از نظر شکل ظاهری با سازمان منافقین درجاهایی رویه های یکسانی را دارد .گرچه من به یقین واطمینان کامل معتقد هستم که مهندسی انتخابات صورت گرفته است ودرپاسخ به کسانیکه انتخابات مهندسی شده فعلی را رد میکنند باید گفت درمقطع فعلی وضعیت سیاسی کشور بگونه ایی است که اگر دست به اقدامات پیش دستانه انتخاباتی نمیزدند فضای سیاسی کشور طور دیگری میبود که برای این آقایان جز خوردن سم مهلک راه دیگری را چاره نداشتند پس قبل از خوردن سم بدیگران سم سیاسی خوراندند .داستان سعید محمد هم دنباله همان مهندسی انتخابات واستارت خوردن وی برای دوره های بعدی انتخابات ریاست جمهوری است وشهردارشدن پایتخت هم دور اندیشی بعضی از آقایان را نشان میدهد اما بدانید چوب خدا صدا ندارد .!!!

  • حق
    0

    اگه اینقدر خوبی بیا رییس اداره دارایی بشو ببینیم دلسوز مردمی یا دولت

  • ناشناس
    0

    باید بشه تا گروهشان تکمیل بشه

  • سعید محمد العقیلی
    0

    سلام پسر عموی عزیزم،ما که پول خوبی به جیب زدیم از این ایرانیهای بدبخت،منتظریم که تو هم با جیب پر بیای اینجا،هلل یوس هل یوسه

  • رامان
    0

    این جمله را بخاطر بسپارید : سعید محمد 12 سال رئیس جمهور خواهد بود 4 سال در کابینه رئیسی و 8 سال به عنوان رئیس جمهور و ایشان محبوبترین رئیس جمهور در نظام و بین مردم خواهد بود.

  • سپیده
    0

    اوا،سلام رامان جون ،شما همسر سعید محمد هستید درسته؟ایشالا همسرت شاه میشه،شما هم ملکه!

  • سید علی
    0

    حتما داستان حکیمی رو شنیدید که هنگامی که به او گفته شد فلان کس در فلان محل از تو بسیار تعریف کرد. او با شنیدن این حرف شروع به گرسیتن نمود از حکیم علت گریه را پرسیدند گفت ببینید من چه آدم بدبخت و بی ارزشی هستم که آن کسک از من تعریف مینماید. حالا نقل قول تعریف کسی مثل مرتضی طلایی از سعید محمد است. اینجاست که سعید محمد بایستی هم گریه کند و هم فغان .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها