کنایه عباس عبدی به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد درباره ردصلاحیت آیت الله هاشمی


24 خرداد 1400 - 08:36
60c6c6500171f_60c6c65001726
یک تحلیلگر سیاسی به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد درباره ردصلاحیت آیت الله هاشمی واکنش نشان داد.

اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد درباره با واکنش های زیادی همراه شد.

عباس عبدی در توئیتی نوشت:

اگر دو دهه پیش کسی می‌گفت روزی برسد که فردی چون هاشمی را یک روحانی درجه چند ردصلاحیت کند و به قول خودش ۱۲ مجتهد و حقوقدان هاج و واج نظرش را بپذیرند؛ حتما چنین شخص پیشگویی را به تیمارستان می‌بردند. ولی این هم رخ داده است.

کنایه تند عباس عبدی: یک روحانی درجه چند آیت الله هاشمی را ردصلاحیت کرده، ۱۲ مجتهد و حقوقدان هم هاج و واج نظرش را پذیرفتند

یک تحلیلگر سیاسی به اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد درباره ردصلاحیت آیت الله هاشمی واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c6c6500171f_60c6c65001726
24 خرداد 1400 - 08:36

اظهارات وزیر اطلاعات احمدی نژاد درباره با واکنش های زیادی همراه شد.

عباس عبدی در توئیتی نوشت:

اگر دو دهه پیش کسی می‌گفت روزی برسد که فردی چون هاشمی را یک روحانی درجه چند ردصلاحیت کند و به قول خودش ۱۲ مجتهد و حقوقدان هاج و واج نظرش را بپذیرند؛ حتما چنین شخص پیشگویی را به تیمارستان می‌بردند. ولی این هم رخ داده است.

کنایه تند عباس عبدی: یک روحانی درجه چند آیت الله هاشمی را ردصلاحیت کرده، ۱۲ مجتهد و حقوقدان هم هاج و واج نظرش را پذیرفتند

منبع: خبرآنلاین

66

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
غریبه 4 0 پاسخ 1400/3/24 -15:58

شیر هم وقتی که میمیره خوراک لاشخور ها میشه هاشمی را اونهایی رد صلاحیت کردند و بعد کشتند که از وجودش احساس خطر کردند .. چون سد راه چپاول شون بود

غیر قابل نشر 4 5 پاسخ 1400/3/24 -11:07

اگر دو سال قبل از محاکمه صدام بهش میگفتند دو سال دیگه با زنجیر بسته در قفس در همین عراق محاکمه خواهی شد چه جوابی میداد ؟در ثانی مگه تو از نسل کنه ای که کنایه میزنی درست حرفتا بزن نگویند کنایه زدی .

امیر 4 0 پاسخ 1400/3/24 -10:47

از اثرات انگشتر حرز ایشون بوده که اون 12 نفر ساکت شدن، احتمالا!!!!!!

ناشناس 3 11 پاسخ 1400/3/24 -10:13

چطور شما به همه چیز نظر می دهی اما یه وزیر از کرده خود سخن بکوید می شود درجه 5 ضمن اینکه آقای مصلحی بعد از آقای ری شهری بهترین وزیر اطلاعات مملکت بو د .حالا بسوز

رضا 13 4 پاسخ 1400/3/24 -09:41

مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است. صحیفه امام، ج‏7، ص: 495

مهناز 1400/3/24 -14:26

مردان تاریخ؟؟؟؟؟؟؟،،تاریخ خواهد نوشت تا موقعی مرد تاریخ بود که مهدی وفائضه و.......هر کار می خواستند کردند یک نمونه که در تاریخ می نویسند وضعیت جمعیت ماست که دارد پیر می شود وتاریخ از هاشمی خواهد نوشت وضعیت شهرستان های ماست که تمام ثروت در تهران مصرف کرد بقیه شهر ها هم رها شد بله تاریخ از مرد تاریخ خواهد نوشت

شوهر مهناز به مهناز 1400/3/24 -17:54

بازم در سایتهای ...پیدات شد مگر نگفتم بهت برو به بچه‌ها برس این دفعه طلاق رو شاخته واسه تا بیام خونه

مهری 8 9 پاسخ 1400/3/24 -09:03

اگر ۴۰ سال پیش یکی میگفت تو بازجو میشوی و خود را سییاست مدار مینامی و از دیوار سفارت آمریکا بالا میروی قطعا دیوانه مینامیدنش

مجید 1400/3/24 -11:16

از دیوار سفارت خارجی رفت بالا ،دیوار های کشورش را بخاطر شتشوی های ذهنی فرقه ای خراب نکرد.

فرزاد 1400/3/24 -12:34

از قدیم گفتند از دیوار خانه کسی بالا نرو اگر هم خواستی بری از دیوار سفارت بالا برو خودت و هفت نسل بعد خودت به برکت می‌رسی