رودست زدن خانم پلیس مشهدی به دزدان خودرو

خانم پلیس مشهدی عاملان سرقت خانوادگی خودرو را رد زنی کرد.

رودست زدن خانم پلیس مشهدی به دزدان خودرو

سی ام اردیبهشت امسال بود که سارقان، یک خودرو پژو نقره ای را در محدوده بولوار مصلای مشهد دزدیدند و بانوان پلیس موفق به ردزنی آن در یکی از مناطق حاشیه ای شهر شدند. متهمان برای اینکه خودرو شناسایی نشود و آب از آسیاب پیگیری های پلیسی بیفتد پژو سرقتی را در مقابل مخفیگاه خود پارک کرده و آن را در زیر چادر خودرو مخفی کرده بودند.

مأموران اما با تیزهوشی تمام نه تنها خودرو مسروقه را شناسایی کردند بلکه موفق به شناسایی هویت متهمان این پرونده شدند. متهمان که زن و شوهر هستند در یک عملیات غافل گیرانه در دام مأموران پلیس افتادند و در تحقیقات اولیه از این افراد مشخص شد مرد جوان سابقه دار می باشد و به تازگی از زندان آزاد شده است. با انتقال متهمان به دام افتاده به کلانتری بانوان مشهد تحقیقات از این افراد ادامه پیدا کرد که مشخص شد یکی از اقوام این زن و شوهر سارق در این سرقت ها نقش داشته است.

مأموران بلافاصله عملیات دیگری را ترتیب دادند و این متهم که مردی جوان است را در خانه ای در نزدیکی مخفیگاه متهمان اصلی دستگیر کردند. در این عملیات زنان پلیس موفق به کشف 2دستگاه خودرو سواری مسروقه و تعداد زیادی لوازم سرقتی شامل آچارآلات، دستگاه سنگ فرز و گوشی های تلفن همراه شدند.

بنا بر گفته سرهنگ دهقانپور، رئیس پلیس مشهد تاکنون 3مال باخته شناسایی و با مراجعه به پلیس ضمن تنظیم شکایت، متهمان را شناسایی شده اند. 3 متهم به دام افتاده نیز پس از انتقال به دادسرا با صدور قرار متناسب قضایی راهی زندان شدند و تحقیقات از این افراد ادامه دارد

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها