‌عملیات تعقیب و گریز در بزرگراه شهید دوران


20 خرداد 1400 - 23:17
60c25e5537a85_2021-06-10_23-17
فیلمی در رسانه های اچتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد مجرمی با خودروی پراید در اتوبان شهید دوران تهران از دست پلیس فرار می‌کند و اتوبان را یک طرفه رانندگی می‌کند.

مجرم فراری در اتوبان شهید دوران تهران اتوبان را یک طرفه رانندگی می‌کند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.

فیلمی در رسانه های اچتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد مجرمی با خودروی پراید در اتوبان شهید دوران تهران از دست پلیس فرار می‌کند و اتوبان را یک طرفه رانندگی می‌کند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

20 خرداد 1400 - 23:17

مجرم فراری در اتوبان شهید دوران تهران اتوبان را یک طرفه رانندگی می‌کند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.

70

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حبیب 0 0 پاسخ 1400/3/22 -08:39

تبلیغ پراید بود؟ خخخ

حبیب 0 0 پاسخ 1400/3/22 -08:37

خخخخخخخخخخخخخخخخخ خدایی صحنه خنده داری بووود مخصوصأ اونجایی که میگه دوباره بسمت جنوب دوباره بسمت شمااال ههههههههههه . یاد بازی دستگاه سگا قدیمی خودم افتادم ..

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/3/21 -14:44

البته هم زمان با در خواست نیروی کمکی پلیس میتواند تا امادگی سایر نیروها بطور نا محسوس خودرو مشکوک را تعقیب و در زمان مناسب از هر طرف محاصره نماید .اما یه اشکالم اینه که یه سرباز بدبخت را راننده میکنند اگه هر خسارتی به خودرو وارد بشه زمان تسویه تا وقتی خسارات را جبران نکند پایانی بهش نمیدهند اون سربازم میترسه حادثه ای پیش بیاد این جوری تعقیب میکنه .یکی از آشنایانمون راننده راهنمای ورانندگی شد در زمان خدمت آخر خدمت کلی خسارت ماشین ازش گرفتند تا پایان خدمتش را دادند .

امیر 1 1 پاسخ 1400/3/21 -13:40

این چه کاریه بخدا بیشتر شبیه طنز و جوک بود بابا مگه دنبال بازی با جون مردم بی گناه بازی میکنید چند تا موقعیت بود که هم راحت پلیس میتوانست دستگیرش کنه و هم ماشین پفکی پراید رو چپش کنه واقعاً که!!!

حاج کاطم 0 0 پاسخ 1400/3/21 -11:34

احتمالا چیزی داخل ماشین جاساز بوده که اینطوری در میرفته

بهرام 5 0 پاسخ 1400/3/21 -11:08

چرا ماشین مهمتر از جان هست و پلیس نتونه بزنه به ماشین خاطی و منحرفش کنه قبل از اینکه حادثه ای برای شهر وندان دیگر بوجود بیاره و فقط به تعقیب اکتفا کنه شاید حادثه ای اتفاق بیافتد و خاطی دستگیر بشه و چرا نیروی کمکی نیست شاید جایی مشغول ارشاد بی حجاب ها هستن

متین 9 1 پاسخ 1400/3/21 -10:26

یاد ماشین برقی های شهربازی افتادم .اینا میخوان متهم رو بگیرن بدون اینکه خط روی ماشین پلیس بیفته خب عین امریکا یه گوشه ماشین رو بزن بهش بزار چپ کنه ..لطیف ها

سوری 5 1 پاسخ 1400/3/21 -09:50

خدا بهتون عقل بده اوسکولا با ماشین میزدید بهش چپ میکرد بعد یه کاری میکردید باهاش که تا دم مرگش راه خونشو یادش نیاد

امیررضا 3 1 پاسخ 1400/3/21 -09:48

خاک بر سر چنین پلیس‌هایی. اینا پلیس بودن یا فیلمبردار. چندجا می‌تونستن با ماشینشون مسیرش رو سد کنن اما فقط دنبالش می‌رفتن. اتفقا اگر تعقیبش نمی‌کردن طرف اینطوری فرار نمی‌کرد.

محمد 2 0 پاسخ 1400/3/21 -08:56

هرخودرویی غیرازپرایدبیفته دنبالش دودقیقه نمیشه ازش سبقت میزنه حالااین اتیش بازی یعنی چه چرااینجوری.زشته بخدا

کاربر ناشناس 3 1 پاسخ 1400/3/21 -07:12

واقعا این چه طرز تعقیبه

احسان 3 0 پاسخ 1400/3/21 -02:27

خب آخرش چی شد؟گرفتنش نگرفتنش جرمش چی بود ؟؟؟؟اصلا این فیلم درباره چی بودقدرت پلیس نشون میداد که دربرابرپرایدکم میاره،

بهروز جعفری 14 3 پاسخ 1400/3/20 -23:50

راننده پلیس بشین پشت ماشین لباسشویی بهتره این چه وضع تعقیبه

سعید 1400/3/21 -10:18

هرکاری حساب و کتابی داره قشنگم! اشکال از شما نیست؛ هشدار برای کبری یازده ذهنتو بهم ریخته. توقع داشتی با ماشین بکوبه به پرایده بعدم همه مجرما نادم و پشیمان دستشون رو بگیرن بالا سرشون تسلیم بشن!؟ اگر قرار بر این جور عمل کردن بود، روزی سه چهار تا پلیس کشته و زخمی داشتیم!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks