انهدام باند سرقت مسلحانه به عنف و احشام

فرمانده انتظامی شهرستان چناران از شناسايی و انهدام باند سارقان سرقت به عنف و كشف 200 رأس گوسفند سرقتی خبر داد.

انهدام باند سرقت مسلحانه به عنف و احشام

سرهنگ قربانعلی حيدرپور در تشریح این شناسايی و انهدام باند سارقان سرقت به عنف و مسلحانه احشام و كشف 200 رأس گوسفند سرقتی اظهار کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت به عنف و مسلحانه احشام از سطح حوزه و سرقت تعداد زيادی گوسفند، موضوع شناسايی و دستگيری سارقان و كشف اموال مسروقه، در دستور كار ويژه پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: با تحقيقات گسترده ميداني و با اشراف اطلاعاتی كارآگاهان پليس آگاهي، سر نخي از سرقت احشام توسط چند نفر غيربومی بدست آمد.

وی بيان داشت: با تلاش شبانه روزی مأموران، مخفيگاه سارقان در يكی از شهرستان هاي تابعه استان شناسايي و با هماهنگی مقام قضايی، 200 رأس گوسفند در حين فروش و انتقال به ساير شهرستان ها كشف و 4 سارق حرفه اي و سابقه دار در اقدامی ضربتی دستگير شدند.

حيدرپور با اشاره به توقيف دو دستگاه خودرو سواری و يک دستگاه تريلر حمل دام ها از متهمان، خاطر نشان كرد: اقدامات لازم در جهت بازگرداندن اموال به مالباختگان صورت گرفته و تحقيقات در خصوص ديگر جرايم احتمالی از اين باند تبهکار، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در پایان در توصیه ای به دامداران، گفت: احشام خود را به افراد ضعیف و خردسال نسپارند و نسبت به رفتار افراد غیر، حساس بوده و مراتب را سریعاً با تماس با 110 به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان چناران از شهرستان‌های استان خراسان رضوی است.

منبع: مشهد فوری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها