مرگ مرد ۲۵ ساله در استخر کشاورزی فلاورجان/تاکنون ۵نفر جان باختند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فوت جوان ۲۵ ساله و مصدومیت جوان ۲۸ ساله بر اثر غرق شدگی در استخر کشاورزی در فلاورجان خبر داد.

مرگ مرد ۲۵ ساله در استخر کشاورزی فلاورجان/تاکنون ۵نفر جان باختند

منصور شیشه فروش با اشاره به حادثه غرق شدگی در استخر ذخیره آب کشاورزی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه بعد از ظهر امروز به نیروهای امداد و نجات استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه دارگان فلاورجان گزارش شد، افزود: برای امدادرسانی به این حادثه دو تیم امدادی اورژانس و هلال احمر اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه جوان ۲۸ ساله دچار مصدومیت شد که به بیمارستان شفای کلیشاد منتقل شد، ادامه داد: متأسفانه جوان ۲۵ ساله نیز در این حادثه جان باخت که به بیمارستان محمدرسول‌الله مبارکه منتقل شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پنج نفر در حوادث ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: با توجه به افزایش دما هشدار شنا ممنوع در سدهای مخزنی و استخرهای ذخیره آب کشاورزی موجود در مزارع و باغات نصب شده است.

شیشه فروش ادامه داد: ایمن سازی منابع آب با نصب حفاظ و تابلوهای هشدار شنا ممنوع و استقرار طناب و نردبان نجات امری ضروری است.

وی گفت: راه‌اندازی تیم‌های گشت و کنترل توسط آب منطقه‌ای در سدها و برای استخرها توسط مالکان با نظارت جهاد کشاورزی باید انجام شود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها