بازدید معاون صدا از استودیوهای ضبط برنامه‌های انتخاباتی در رادیو

معاون صدا در بازدید از استودیوهای ضبط برنامه‌های انتخاباتی در شبکه‌های مختلف رادیویی، در جریان روند چگونگی تولید و پخش برنامه‌ها قرار گرفت.

بازدید معاون صدا از استودیوهای ضبط برنامه‌های انتخاباتی در رادیو

سید احمدرضا صدر مدیر روابط‌عمومی معاونت صدا، در این بازدید از همکاران روابط‌عمومی، همچنین بخش فنی این مجموعه و ستاد انتخاباتی معاونت صدا از تلاش این عزیزان در راستای ایجاد فضایی آرام و امن برای حضور نامزدها در رادیو قدردانی و تشکر کرد.

صدر در ادامه افزود: ۳ استودیو رادیو هم اکنون برای ضبط و ثبت برنامه‌های خبرنگاران آماده شده است تا بتوانند برنامه‌های خود را در سه شبکه جوان، اقتصاد و فرهنگ تولید و آماده پخش کنند.


علی بخشی زاده - معاون صدا از بخش فضای‌مجازی نیز بازدید کرد و صدر در این بازدید گفت: بعد از دستور رئیس سازمان جناب علی‌عسکری به پیشنهاد معاون صدا مبنی بر تشکیل کانال‌های اختصاصی برای هریک از نامزدهای انتخاباتی، ۷ استودیو به این امر اختصاص پیدا کرد.

در ادامه، مدیر روابط عمومی رادیو بیان کرد: در گذشته نیز معاونت صدا در همکاری با مجموعه ایران صدا و تصویری کردن بعضی برنامه‌ها و رویدادها در رادیو فعالیت های بسزایی داشته است و این بار نیز معاونت فضای مجازی سازمان به همیاری معاونت صدا آمده و هم اکنون هر کدام از نامزدهای انتخاباتی دارای یک استودیو کامل و مجهز و همچنین کانالی مجزا بر روی ۴ اپلیکیشن اصلی مانند تلبیون، لنز و...می باشند و می توانند از این طریق با مخاطبان در شبکه‌های مجازی به صورت زنده نیز ازتباط برقرار کنند.


صدر در پایان با اشاره به تاکید معاون محترم صدا در به کارگیری جوانان در تجهیز استودیوها و استفاده از محصولات باکیفیت ایرانی در ساخت و ساز مجموعه گفت: تمام وسایل با کیفیت در حد نمونه‌های خارجی با صرف هزینه ی کمتر، از محصولات ایرانی انتخاب و با همراهی تیم جوان و با انرژی نصب و قابل بهره‌برداری قرار گرفته است.

منبع: صداوسیما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها