تذکر مجلس به آذری جهرمی برای انتشار نقشه جعلی ایران

نماینده خرم آباد در تذکر کتبی به رئیس جمهور بر لزوم برخورد با ترویج نقشه جعلی ایران در صفحه مجازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد.

تذکر مجلس به آذری جهرمی برای انتشار نقشه جعلی ایران

در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی به شرح زیر قرائت شد:

تذکر علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان به همراه ۵۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم توجه رئیس جمهور به سخنان در خصوص گرانی‌ها. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رفع کاهش جوجه‌ریزی و جلوگیری از افزایش مجدد قیمت مرغ.

- تذکر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان به همراه ۴۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم تعامل و همکاری بانک‌ها با اصناف و بازاریانی که در شرایط متضرر شده‌اند.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات : لزوم اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص تعویق یا لغو آزمون وکالت و یا سایر آزمون‌ها. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت نظارت بیشتر بر هلدینگ صنایع عمومی شستا، ضرورت اصلاح عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در جهت افزایش رضایتمندی ذینفعان.

- تذکر مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم حذف نقشه جعلی ایران از پیج رسمی جهرمی. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم برخورد با ترویج نقشه جعلی ایران در فضای مجازی.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها