استقبال مخاطبان از فعالیت‌های ‌مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اظهار کرد: همکاری و تعامل مشترک کانون و منطقه آزاد ارس در افزایش مخاطبان این فعالیت‌ها بسیار موثر خواهد بود.

استقبال مخاطبان از فعالیت‌های ‌مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی

علی بینش در دیدار با معاون فرهنگی واجتماعی منطقه آزاد ارس با اشاره به تجربه موفق همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک کانون و منطقه آزاد ارس، تداوم و توسعه این فعالیت‌ها را خواستار شد.

وی با بیان این‌که راه‌اندازی و فعالیت اولین کتابخانه سیار در منطقه آزاد ارس از سال ۹۵ تاکنون، تجربه بسیار ارزشمند و اثرگذار بود، تصریح کرد: تکنون کودکان و نوجوانان بسیاری از خدمات این کتابخانه بهره‌مند هستند که بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته با رفع محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا، شاهد توسعه فعالیت‌های آن‌ها در سال جاری خواهیم بود.

داداش‌زاده، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس نیز با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار کانون، از تلاش‌های انجام گرفته در توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری برای مخاطبان کودک و نوجوان در منطقه آزاد ارس قدردانی کرد.

وی با بیان این‌که معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس آمادگی میزبانی جشنواره‌ها و مهرواره‌های فرهنگی هنری کانون در سطح ملی را دارد، بر آمادگی این معاونت در برگزاری فعالیت‌های مجازی کانون و کارگاه‌های تخصصی و عمومی کانون و هم‌چنین مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تاکید کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها