ابراز نگرانی بانوی اول شطرنج ایران از قطعی برق

سارا سادات خادم الشریعه از قطعی برق هنگام رقابت‌های آنلاین ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی بانوی اول شطرنج ایران از قطعی برق

پس از قطعی برق فدراسیون شطرنج و شکست شطرنج بازان ایران در مسابقات انفرادی شطرنج قهرمانی آسیا که به صورت آنلاین برگزار می شد، بانوی اول شطرنج ایران هم از قطعی برق در مسابقاتش ابراز نگرانی کرد.

به دلیل کرونا بسیاری از رقابت های شطرنج به صورت آنلاین برگزار می شود و قطعی برق و اینترنت در بازی های سریع و برق آسا قطعا می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

سارا سادات خادم الشریعه بانوی اول شطرنج ایران که قرار است در مسابقات آنلاین شرکت کند از قطعی برق هنگام مسابقاتش ابراز نگرانی کرده است.

بانوی شطرنج ایران در این باره نوشت: "در سال اخیر که به دلیل کرونا بیشتر مسابقات شطرنج به صورت آنلاین برگزار شده اند، با مشکلاتی مثل سرعت اینترنت رو به رو بودیم که با کمک شرکت مخابرات ایران این مشکل تا حد زیادی برای من رفع شد، البته خیلی از مواقع مشکلات سراسری در کشور وجود داشته و با توجه به این که‌اکثر مسابقات سریع و برق آسا هستند چند ثانیه قطعی هم می تواند مشکل ساز شود.

من از بیستم خرداد ماه به مدت چهار روز مسابقات مهمی پیش رو دارم و قطعی برق این روز ها برایم بسیار نگران کننده است. خصوصا بعد از مشکل پیش آمده در مسابقات آسیایی، فدراسیون شطرنج هم با قطعی برق مواجه بوده و باید دنبال گزینه ی دیگری برای انجام بازی ها باشم. از کسانی که راه حلی برای این مشکلات دارند یا می توانند راهنمایی کنند پیشاپیش تشکر می کنم."

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها