رد "فرمانده" از سوی سرمربی تیم ملی !

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران با تمجید از سرمربی این تیم گفت: چیریچ برعکس خیلی از مربیان خارجی توانسته در سال های اخیر بدون هیچ حاشیه و جنجال به کارش ادامه بدهد و نتایج خوبی هم در ایران کسب کرده است.

رد "فرمانده" از سوی سرمربی تیم ملی !

حامد ملک خانبانان کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران درخصوص الکساندر چیریچ گفت: او توانست همراه با ایران به مدال آسیایی برسد و به نظرم باید از او حمایت شود. او واقعا از روز اول بدون حاشیه بوده و حتی بعد از کسب مدال بازی ها که برخی به او لقب فرمانده دادند اعلام کرد که نیازی به این القاب ندارد و خیلی در تمرینات جدی است. با وجود اینکه حتی ممکن است در زمان تمرین بازیکنان را جریمه هم کند اما بیرون از تمرین با تمام آن ها دوست است و یک مربی با معرفت برای همه بچه ها است.

خانبانان با تمجید از رفتار و اخلاق این سرمربی گفت: مربیان خارجی زیادی به ایران می آیند و متاسفانه به جای اینکه آن ها شرایط را تغییر بدهند اما به نظر می رسد شبیه به ما می شوند و حواشی ایجاد می کنند اما چیریچ هیچ گاه چنین رفتارهایی نداشت. مقطعی هم که به او انتقاد می شد فدراسیون از او حمایت کرد و توانست مدال بازی ها را هم به دست آورد. او تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند به روز باشد و تیم ملی را هم به پیشرفته ترین شکل ممکن هدایت می کند.

منبع: خبرآنلاین

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ورزش پایه اش اخلاق است بازیکن که اخلاق ندارد هیچ ارزش و جایگاهی بین انسانیت انسان ندارد فرق او یا حیوانات وحشی فقط جسم انسان دارد اساس بی اخلاقی از خود مربیان است اگر مربی با اصول مربیگیری اشنا باشد به هیچ بازیکن نمی تواند رفتار خارج عرف انجام دهد وقتی مربیان نتیجه گرا هستند تا محور اخلاق باشند همین است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها