ایجاد فضای دوچرخه سواری بانوان در تمامی شهرستان‌های خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از مصوبات سفرهای شهرستانی، ایجاد فضاهای ورزشی ویژه بانوان بوده لذا تا یک ماه آینده باید در تمامی شهرستان‌ ها فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود.

ایجاد فضای دوچرخه سواری بانوان در تمامی شهرستان‌های خراسان شمالی

محمدعلی شجاعی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه است شکی وجود ندارد اما تا زمانی که فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در جامعه اتفاق نیفتد تحقق این امر امکان پذیر نیست و این فرهنگ سازی باید با کمک رسانه‌ها انجام شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است گفت" امر به معروف و نهی از منکر یک واجب در حکومت اسلامی است و تمامی موارد را در بر می‌گیرد.

وی افزود: برخی فکر می‌کنند ارزش‌های اشاره شده در دین مبین اسلام مانند امر به معروف و نهی از منکر برای دیگران است و شامل خود نمی‌شود در حالی که این ارزش‌ها برای همه است.

شجاعی جامعه نگری را از مهمترین ویژگی دین اسلام برای پذیرش و توسعه آن عنوان کرد و بیان داشت: برای اقامه ارزش‌های اسلامی در جامعه علاوه بر تأکیدات دینی، قوانین و مقررات با شرح وظایف مشخص تدوین شده است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اعلام آمادگی کامل برای حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تاکید کرد: در این حوزه برخورهای انتظامی و قضائی باید در مرحله آخر باشد.

وی افزود: رسانه‌های بیگانه به عمد تلاش دارند چهره‌ای خشن از دین اسلام به نمایش بگذارند در حالی که برخورد با هرگونه بی قانونی در هر جامعه متمدنی پذیرفته شده است.

شجاعی گفت: یکی از مصوبات سفرهای شهرستانی ایجاد فضاهای ورزشی ویژه بانوان بوده است و تا یک ماه آینده باید در تمامی شهرستان‌ها فضای ویژه دوچرخه سواری بانوان ایجاد شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها