دستگیری ۳۴ متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اجرای طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و ارتقاء آرامش شهروندان، از دستگیری ۳۴ متهم در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۳۴ متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، افزایش احساس امنیت در میان شهروندان و جلب رضایت عمومی، پلیس آبادان با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را طی یک هفته ی اخیر در سطح شهرستان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح که با هماهنگی قضایی انجام شد، ماموران با شناسایی مخفیگاه سارقان، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان موادمخدر، موفق شدند ۳۴ متهم شامل ۲۳ سارق اموال خصوصی شهروندان و اموال دولتی و ۱۱خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف۲ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی،۳ دستگاه موتور قایق لنج، ۱۳۴متر کابل سرقتی، ۶ دستگاه پمپ آب منازل، ۳ دستگاه موتور کولرهای ۲ تیکه، ۸ دستگاه تلفن همراه، توقیف ۵۴ دستگاه وسایط نقلیه متخلف و مزاحم و کشف ۴۸ فقره انواع سرقت به عنوان نتایج حاصل از اجرای طرح ارتقاء امنیت در این شهرستان نام برد.

سرهنگ زلقی، با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت اعمال قانون تحویل مراجع ذی صلاح شدند، یادآور شد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان سبب رضایتمندی شهروندان و سیر صعودی امنیت در این شهرستان شده است.

به گفته ی وی برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها