محسن رضایی: دولت به مردم بگوید چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتطار داریم برای مردم گفته شود که چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟

محسن رضایی: دولت به مردم بگوید چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود

محسن رضایی با ابراز نگرانی از نادیده گرفتن و فراموشی مردم در دعواهای سیاسی و سختی و مشقتی که از بی‌مسئولیتی مدیران بر آحاد جامعه گفت: تحریم‌های طالمانه آمریکا و شرکای غربی آن مشکلاتی را ایجاد کرده است اما دولت هم کشور را دچار خود تحریمی کرده است.

وی خواستار توضیح شفاف دولت درباره علل کاهش و افزایش قیمت دلار و طلا در بازار شد و گفت: انتطار داریم برای مردم گفته شود که چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟

رضایی با انتقاد از رفتار برخی از دولتمردان گفت: شما همان گروهی بوده‌اید که وقتی فرزندان این ملت با دست خالی در جبهه‌های جنگ با تمام استکبار می جنگدید ، شما نگران خانواده و فرزندان خود بودید.امروزه ما شاهد هستیم کسانی که از سفره انقلاب بیشتر برخوردار شده‌اند بیشتر طلبکارند. کسانی که برای انقلاب شهید داده‌اند ، جان دادند، مال دادند، سختی‌های اقتصادی و معیشتی را تحمل کردند، نه تنها خود را طلبکار نمی‌دانند که بدهکار انقلاب و نظام می‌داند.

وی افزود: مردم مدیرانی را که طی این سال‌ها ثروت اندوزی کرده‌اند ، مال اندوزی کرده‌اند و تنها به فکر خود بوده‌اند را تحمل نخواهند کرد.

رضایی یادآور شد: امکانات و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل در کشور غیرقابل انکار است. اما متاسفانه احساس می‌شود که مدیران به ظرفیت درونی نظام و نیروی مردمی اعتماد و اعتقادی ندارند.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • کاربر ناشناس
    0

    حکم قماره

  • کاربر ناشناس
    0

    اگرنظامی ریسجمهورشود مشکلات آسان شودیاعلی

  • hassan
    0

    چقدر دلار خریدی حال نگران بالا پاین هستی تا حال بالا میرفت صدایی بلند نمی شد حالا تمام آنهایی که دلار خریدند نگران پایین آمدنش هستند مخصوصا امثال محسن رضایی هرموقع به ضررش میشه زوزه می کشه

  • سعدی
    0

    جناب مطرود چپ وراست ، احتمالا نوسان دلار روی واردات سیگار قاچاق وبالا بردن زیان کاسبان ناجوانمرد تحریم تاثیر زیادی گذاشته است . یوم تبلی السرائر

  • یونس
    0

    دولت چی بگه خخخخخ سایت شرط بندی راه انداخته دولت حسنی

  • زال
    0

    آقا تحریم پتکی است که برسر مردم میکوبنداین همه فشار برمردم خصوصا دردولت دوم هررئیس جمهوری ناشی ازچیست چه کسانی پشت این پرده هستند

  • کاربر ناشناس
    0

    دولت اگردولت خدایی بوداخلاسگران راسرنگون میکردمشکلات مردم راحل می‌کرد کودولت اول انقلاب

  • کاربر ناشناس
    0

    بگذارید بازار متشنج نشود و دلار و طلا نزولی شود ای کاسبان تحریم

  • ع
    0

    زور بیخودی میزنی از این میدان انتخابات چیزی برات در نمیاد بزو دام جای دگر نه تو چه به ریاست حمهور

  • کاربر ناشناس
    0

    سردار اگرخودت ریس جمهورشوی بااین وضعیت چکار می کنی توهم ریس جمهور شوی همین وضعیت ادامه دارد پس قول الکی به مردم نده

  • غیر قابل نشر
    0

    قول میدی بعدش نفرستیدش ور ظریف

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای رضایی مگر شما ادعا نمی کنی تئوریسن اقتصادی هستی؟ خودت بگو چرا و چگونه نرخ دلار بالا و پایین می شود. البته از نظر سیاست اقتصادی و اقتصاد سیاسی بگو و تا اقتصادانان با نظرات شما آشنا شوند. بدانند که چه اقتصاد دانی در عرصه اقتصادی بلا استفاده افتاده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها