مقدمات برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بسیاری از امور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ایجاد شده است.

مقدمات برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم است

محمدتقی ایرانی در ارتباط تصویری با دبیر شورای نگهبان و عوامل نظارتی، تعامل، همدلی و هم‌افزایی دست‌اندرکاران انتخابات را سبب تسریع در فرایند برنامه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور با حضور حداکثری دانست و اظهار داشت: امید می‌رود انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران با همه حساسیت‌های آن برگزار شود.

وی، با بیان اینکه مقدمات لازم برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات استان بوشهر، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام شده است گفت: بسیاری از امور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا پیش‌بینی‌های لازم از جمله هماهنگی با اعضای هیئت نظارت، اجرایی، چینش صندوق‌های اخذ رأی و حضور اعضای صندوق‌های رأی‌گیری در بخش‌های ناظر، مجری، بازرس و نیروهای انتظامی انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از تصویب اطلس امنیت انتخابات استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این اطلس که به ستاد امنیت انتخابات وزارت کشور ارسال شده و از ظرفیت نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در برگزاری انتخابات سالم استفاده می‌شود.

ایرانی، با بیان اینکه فضای سالم انتخاباتی با اطلاع‌ رسانی از طریق خبرگزاری‌ها، فضاهای مجازی و صدا و سیما در بین مردم ایجاد شده گفت: با توجه به فعالیت دشمنان برای ناامید کردن مردم و حضور کم‌رنگ آنان در انتخابات، تلاش شده در مقابل برنامه‌های دشمنان، تا حدودی طرح مقابله‌ای انجام و ترفندهای دشمنان خنثی شود.

وی، رقابتی، آزاد و قانونمند بودن را از ویژگی انتخابات کشور دانست و تأکید کرد: در این زمینه بی‌طرفی مجری و ناظر انتخابات و رعایت انصاف و عدالت مورد توجه ویژه قرار دارد و به فضای سالم انتخابات کمک کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، با بیان اینکه معاندان، سلطنت‌طلب‌ها، مخالفان اپوزیسیون خارج از کشور و دیگر دشمنان دست‌به‌دست داده‌اند تا در انتخابات خدشه ایجاد کنند خاطر نشان کرد: در کنار آنان ، آمریکا، اسرائیل و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی‌ تلاش می‌کنند که انتخابات از جایگاه خودش و مشارکت حداکثری و شکوهمند مردم نزول کند که بحمدالله با تدابیر مقام معظم رهبری، برنامه و سیاست‌های دولت و ستاد انتخابات ضمن رصد توطئه‌های دشمنان در راستای خنثی کردن آنها اقدام می‌شود.

ایرانی، با تأکید بر فراهم شدن و حفظ فضای سالم، رقابتی و مشارکتی در انتخابات 28 خرداد در استان بوشهر تصریح کرد: مردم متوجه هستند که انتخابات 28 خرداد حساس، تأثیرگذار و مهم برای آینده کشور است.

وی، با بیان اینکه با مشخص شدن کاندیداهای ریاست جمهوری فضای رقابتی و انتخاباتی در کشور رونق بیشتری می‌گیرد گفت: تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستاها تنها فضای مجازی تعیین و دیگر حوزه‌ها منع شده که تاکنون چنین سبک تبلیغی در کشور ارائه نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر این دوره از انتخابات را زیباترین دوره در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم مستقیم از طریق فضاهای مجازی مطالبات خود را در بخش‌های اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، دینی و اعتقادی مستقیم به کاندیدای ریاست جمهوری منعکس می‌کنند.

ایرانی افزود: با وجود دغدغه‌ها، ولی وفاداری ملت ایران به آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر، انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بیمه کننده انقلاب در برابر ترفندهای دشمنان است و امید می‌رود با همین رویه مردم حضور حداکثری خود را در انتخابات بار دیگر محقق کنند.

وی، انتخابات ریاست جمهوری را مهمترین انتخابات کشور دانست و تصریح کرد: در استان بوشهر با ایجاد زیرساخت‌های لازم آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات فراهم است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها