جان باختن پسر بچه حین عبور از عرض خیابان

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: پسر بچه ای پنج ساله‌ حین عبور از عرض خیابان امام شهر زنجان، قربانی برخورد با یک دستگاه خودروی تاکسی شد.

جان باختن پسر بچه حین عبور از عرض خیابان

سرهنگ محمدحسن خلجی افزود: این حادثه تلخ و ناگوار رانندگی، ساعت ۱۳:۱۰ روز گذشته /یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه/ در مقابل مسجد احمدیه شهر زنجان اتفاق افتاد و پسربچه در مقابل دیدگان بهت زده مادر و حاضرین در صحنه تصادف به زیر خودرو کشیده شد.

وی اظهار داشت: حادثه زمانی اتفاق افتاد که مادر به خیال اینکه فرزند در کنارش است از عرض خیابان عبور کرد و پسر بچه وقتی خود را دور از مادر دید دوان دوان در پی مادر رفت که متاسفانه در این حین خودروی تاکسی سر رسیده و در چشم برهم زدنی با کودک برخورد کرد.

خلجی با بیان اینکه متاسفانه این پسر بچه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اعزامی به محل حادثه نیز، هر ۲ طرف (والدین پسربچه و راننده تاکسی) را به صورت ۵۰ - ۵۰ مقصر دانستند به والدین و بزرگترها توصیه کرد در عبور از معابر و خیابان ها، دست کودکان را بگیرند چراکه کوچکترین غفلت و بی توجهی می تواند چنین حوادث تلخ و ناخوشایندی را رقم بزند.

تردد از محل عبور ممنوع جان راکب موتورسیکلت را گرفت

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، گفت: ساعت ۲۲و۳۷ دقیقه روز پنجشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) نیز راکب یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ ترک نشین در حین تردد از محل عبور ممنوع به صورت رخ به رخ با یک دستگاه خودروی سواری آردی برخورد کرد و حادثه ناخوشایندی را رقم زد.

خلجی افزود: این حادثه ناگوار در خیابان سعدی وسط "مابین تقاطع زینبیه به سمت چهار انقلاب" که یک طرفه است اتفاق افتاد و راکب به علت شدت صدمات و جراحات وارده در صحنه تصادف جان باخت و ترک نشینان نیز به منظور درمان به بیمارستان منتقل شدند که حال ترک نشین وسط وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: تردد از محل عبور ممنوع تخلف است و حتی خودروهای پلیس، آمبولانس و آتش نشان ی نیز مجوز عبور از چنین محل هایی را ندارند و لازم است رانندگان وسایط نقلیه به این امر مهم توجه و دقت کافی داشته باشند و با جان خود و دیگران بازی نکنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها