رومنیگه: فلیک مربی ایده‌آلی برای تیم ملی آلمان خواهد بود

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که هانسی فلیک بهترین گزینه برای هدایت مانشافت است.

رومنیگه: فلیک مربی ایده‌آلی برای تیم ملی آلمان خواهد بود

کارل هاینتس رومنیگه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ZDF» آلمان درباره جدایی هانسی فلیک از بایرن مونیخ در پایان فصل جاری و احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال آلمان گفت: آیا هانسی باید به تیم ملی آلمان برود؟ می‌توانم بگویم که توافقنامه‌ای در این زمینه بین باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال آلمان وجود دارد. باید بگویم که تلاش برای استخدام فلیک، اقدامی هوشمندانه از جانب فدراسیون است، بنابراین ما دیگر نیازی به مذاکره در مقیاس بزرگتر نداریم چون توافق تا حد زیادی بین طرفین صورت گرفته است.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ همچنین در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» اظهار داشت: هانسی مربی ایده‌آلی برای تیم ملی آلمان خواهد بود. فراموش نکنید که او در 17 ماه حضور در بایرن 7 جام قهرمانی به ارمغان آورد و تنها مورد توجه فدراسیون فوتبال آلمان نبود. می‌توانم تصور کنم که باشگاه‌های زیادی نسبت به استخدام هانسی علاقه‌مند بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه این تصور به شما دست می‌دهد که مسئولان فدراسیون فوتبال منتظر چیزی هستند. سرانجام اگر فدراسیون بتواند هانسی را برای دوران پس از یواخیم داشته باشد، این خبر مثبتی خواهد بود. نمی‌دانم آنها منتظر چه چیزی هستند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها