موتورسواری زنان در حاشیه مراسم روز قدس/ عکس


18 اردیبهشت 1400 - 10:59
60962bc5d5a2b_2021-05-08_10-42
انتشار تصاویری از موتورسواری زنان در حاشیه برگزاری مراسم خودجوش روز قدس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

این در حالی است که ارائه گواهینامه موتورسواری به زنان ممنوع اعلام شده است.

موتورسواری زنان در حاشیه مراسم روز قدس

موتورسواری زنان در حاشیه مراسم روز قدس

موتورسواری زنان در حاشیه مراسم روز قدس

انتشار تصاویری از موتورسواری زنان در حاشیه برگزاری مراسم خودجوش روز قدس مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60962bc5d5a2b_2021-05-08_10-42
18 اردیبهشت 1400 - 10:59

این در حالی است که ارائه گواهینامه موتورسواری به زنان ممنوع اعلام شده است.

موتورسواری زنان در حاشیه مراسم روز قدس

موتورسواری زنان در حاشیه مراسم روز قدس

موتورسواری زنان در حاشیه مراسم روز قدس

منبع: برترینها

66

نظرات 55
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 1 0 پاسخ 1400/2/19 -08:30

تعجبم از اينه كه چند وقت قبل خانمي رو به جرم همين موتورسواري بازداشت كرده بودند، ولي با اينكه موافق استفاده زنان از موتور هستم چرا به اين عزيزان چيزي نگفتن، فقط بخاطر روز خاص بودن هست؟ كه اگه اين باشه پس عدالت چه معني ميده؟ و نمي فهمم اگه زن موتور سواري كنه به كجاي اسلام و دين لطمه مي خوره؟

نسل 0 0 پاسخ 1400/2/19 -00:25

پرستوهای حکومتیند

ناشناس 4 0 پاسخ 1400/2/18 -23:21

قابل توجه امام جمعه اصفهان

علی 0 14 پاسخ 1400/2/18 -22:17

مشکل خیلی از زنها این است که دوست دارند خلاف اسلام و دین رفتار کنند. بدون شک هر کسی که کمی تا قسمتی مسلمان باشد می‌داند طبق اسلام و سیره زندگی ائمه یک زن چطور باید باشد ولی متاسفانه در جمهوری اسلامی خلافهای اینگونه بسیار زیاد است و بدتر اینکه به نام اسلام تمام می‌شود و شیعه لکه دار می‌شود.

ایروزگار 21 0 پاسخ 1400/2/18 -18:01

روزهایی هست که همه چیز حلال میشود !!!

بردیا 7 4 پاسخ 1400/2/18 -17:38

چه اشکالی داره،، قرون وسطایی و عصر حجری فکر نکنید

... 11 1 پاسخ 1400/2/18 -17:23

پرستو که میگن اینان. پس حق بدین به اون آشیونه ها.

غريبه 17 0 پاسخ 1400/2/18 -17:13

دوباره نزديك انتخابات شده همه چي آزاد ميشه و هر كس هر كاري خواست ميتونه بكنه .

زخمی 20 1 پاسخ 1400/2/18 -17:08

چون روز قدس بوده مشکلی نداره... هر کاری تو روز بخصوص مجازه... هر موقع مصلحت باشه بد خوبه و ممکنه خوب بد باشه...!

لیلا 10 0 پاسخ 1400/2/18 -16:58

خودجوووووش!!! جوش نزنید . بی حجابی .موتورسواری ووووو در مواقع انتخابات وراهپیماییها از آرمانهای انقلابی خارج ودر آنی دوباره آرمان میگردد.

ککک 5 0 پاسخ 1400/2/18 -16:46

چه چیزای نازیین ایول بابا...........

شهروند 2 12 پاسخ 1400/2/18 -16:01

یک سری آدم بی جنبه نظر منفی میدن حالا کسانیکه ایراد گرفتن حتی بلد نیستن یک متر سوار این موتور بشن سال دیگه هزار سوار شید تا یک سری دق کنند

. 1400/2/18 -16:46

بحث اصلا اشکال گرفتند از موتور سواری خانوما نیست بحث اینکه چرا در بعضی از روزهای خاص همه چیز آزاده برای بعضی

.. 13 3 پاسخ 1400/2/18 -15:24

چقدر خانومای نازی هستند

پدرام 1400/2/18 -16:54

جوون بابا

نازی 1400/2/18 -18:14

چقدر خوشگلن اوف

علی 4 14 پاسخ 1400/2/18 -15:07

کار اصلاح طلب ها

مریم 35 6 پاسخ 1400/2/18 -15:06

بخاطر قدس اگه عریانم میشدن کاریشون نداشتن که هیچ جایزه م میدادن بهشون.

شهروند 1400/2/18 -16:06

خیلی بی ادبی از کجا به کجا میزنی بیچاره درود بر شیر زنان ایران همیشه پیروز باشید

مری 1400/2/18 -16:57

تویی که با نام شهروند توهین کردی برو اول خودت بفهم ادب یعنی چه.بعد هم چند بتر اون جمله رو بخون تا متن کلام رو بفهمی.ربطی به اون خانما نداشته حرفش به .... کوته عقلی

mohammad 1400/2/18 -17:45

شما به جنبه وطن پرستیش نگاه کن

شهروند 1400/2/18 -19:41

به مری یا مریم تو که کلمه عریان به کار می بری از این توهین بدتر به این خانمها محترم پس اول یاد بگیر معنی کلمهارو بعد در مورد دیگران به کار ببر شما مشکلت با جایی دیگست؟؟؟ به کلمها دقت کن تا بفهمی شماه بی ادبی؟؟؟

علیرضا 29 3 پاسخ 1400/2/18 -15:05

قابل توجه امامان جمعه اصفهان و مشهد چرا مخالفت نمیکنند.

نیما 11 5 پاسخ 1400/2/18 -15:00

اینم راهشو یاد گرفتند . هنجار شکنی ها رو میارن تو روز قدس و 22 بهمن انجام میدن که کسی کاریشون نداشته باشه !!

داریوش 11 9 پاسخ 1400/2/18 -14:42

اینا دنبال عادی سازی این کار ها هستند روز قدس فقط بهونه است وقتی گواهینامه ندارند بیخود می کنند میان تو خیابون پلیس باید با قانون شکن ها برخورد کنه.

قاسمی 26 5 پاسخ 1400/2/18 -14:41

هرکاری برای بزرگداشت روز قدس حلال است .حتی بی حجابی و موتور سواری زنها ..اصلا توشرکت کن هرکاری دوست داری بکن آزادی .....

گمنام 6 15 پاسخ 1400/2/18 -14:24

هیچ کدوم نظرات شما ار روی انصاف نیست.اینها دارن برای کشور در مسابقات افتخار آفرینی میکنند‌واینها نماینده ورزشکاران‌زن موتور سوار بودند مگر زنها فقط باید ظرف بشورن وبچه داری کنن.بهترین کار راکردن‌ونشان دادن زنها هم در این مملکت به آنها احترام گذاشته میشود.در بعضی کشورها زنها حق راننده گی وحق اعتراض به شوهرشان به خاطر چند زن گرفتن راندارند.ایران بهار وزنها بهترین مشاغل وپستها رادارند ودر کنار مردان دارن براحتی کار میکنند.متاسفانه باید گفت بعضی از ما مردها داریم میشویم ماشین لباسشویی وظرفشویی به دروغ نگویید درایران به زنها ظلم میشه انصافا بعضیها جرات حرف زدن ندارن ودرخانه غلام حلقه بگوش هستند.امروز درایران اینقدر که به زنها احترام‌ میگذارند درهیچ جای دنیا اینطور نیست واز زن به عنوان یک‌کالا استفاده میکنند.الکی جو مملکت را خراب نکنید.البته مرد وزن درکنارمیتوانند زندگی به تمام‌معنی عاطفی وپراز محبت داشته باشند.چرا به ناحق میگویید زنها درایران‌مظلوم هستند انصافا چند سالی هستند دیگه خیلیها جرات نفس کشیدن درخانه راندارند و شدن ماشین کوکی .البته من از جامعه بزرگ زنها معذرت میخواهم که بعضی جملات پر از حقیقت را‌ نوشتم‌ واز حرف ومطلب الکی ناراحت میشوم و همیشه احترام خانمها را نگه‌داشتم‌ ومیدارم .ولی ناراحت میشوم به دروغ بعضیها میگویند زنها مظلوم هستند الان درکشور ما هرکی هرجوری دوست داره لباس میپوشه ودرخیابان میگرده.امنیتی در ایران برای زنها هست در هیچ جای دنیا نیست .من میشناسم مردی که ازترس خامش جرات نداره بگه غذا چی درست کن از خانه میندازش بیرون در هفته ۵روزش ساندویچ میخوره.البته خانمهایی هم میشناسم اینه شیر خانه را سر پا نگه داشتن درصورتی که مردهاشون بیکار بودن‌.بیاییم مطلب درست بزنیم وکشور خود را به اجانب کثیف نفروشیم .هیچ جای دنیا ایران نمیشه.

. 1400/2/18 -16:49

آقای گم نام اصلا بحث این چیزا مطرح نیست بحث تبیعض بین روزهاست چطوری یک روز حلاله یک روز حرام

ناشناس 1400/2/19 -00:56

آقای گمنام اگه مثل مکاتبات اداری خلاصه نظر میدادی بهتر نبود؟ این طوماری که نوشتی اگه خوبم باشه بازم منفی بخاطر طومار بودنش

رضا. 17 0 پاسخ 1400/2/18 -14:16

نزدیک انتخابات از این تصاویر زیاد دیده میشه. هوادار بی حجاب و دختر موتور سوار و هم صحبتی بعضی کاندید ها با خواننده زیرزمینی .. بعد از انتخابات 4 سال تا انتخابات بعدی همه تعطیل

مورچه 6 3 پاسخ 1400/2/18 -13:54

درودبرزنان شجاع اقایانی که موتورسواری بلد نیستن براشون فشارداره

بک نکته 1400/2/18 -18:03

توجه کردید که خانمها اگر هر کاری انجام دهند فکر میکنند شاخ آقا غوله را شکسته اند ؟ از ضعیفی بیش از حدشان است

حامی 14 7 پاسخ 1400/2/18 -13:45

الان از کجا مشخصه که اینها برای روز قدس است

مهری 26 2 پاسخ 1400/2/18 -13:40

بهترین روز برای حنجار شکنی روز قدس است

امیر 9 4 پاسخ 1400/2/18 -12:55

خیلی هم عالی امیدوارم این محدودیت مسخره رفع شود.

آریایی 14 2 پاسخ 1400/2/18 -12:51

روز قدس بوده ؛ اشکال نداره !!!!!!!!!

قلی 8 2 پاسخ 1400/2/18 -12:47

اینا خودجوش اومدن قدس را آزاد کنند .شدیم وکیل وصی مردم .دیگه چیزی نیست این حکومتیان مستبد درست نکنند .راهپیمایی خودجوش جمع کنید خودتونو اینم شد روزی ومعیشت مردم گور پدر فلسطین ولبنان وهرچی عرب سوسمارخور بیرگه

ددد 7 4 پاسخ 1400/2/18 -12:42

میشه بگیدکجای این تصاویربه شرکت درروز قدس میخوره بابا سیاه نما .....درودبربانوان موتورسوار جاده

ناتور 32 3 پاسخ 1400/2/18 -12:30

همین طور گازشو بگیرین انشاله در قدس سلفی میگیرین

. 1400/2/18 -13:20

الان دیگر مشکل شرعی ندارد

یه ایرونی 34 10 پاسخ 1400/2/18 -12:21

من نمیدونم زن ها نمیتون ریس جمهور شن نه به استادیوم بروند نه دوچرخه سواری کنند نه موتورسواری نه نه ،و.... پس این چه آزادی که دهن گشادتون رو پر از این کلمه میکنید به نظر حکومت زن ها فقط به خاطرشکم و زیر شکم مردان آفریده شده اند

شوش 1400/2/18 -14:18

افکار فمنیستی هم که عامه طلبن خخخخ باش تا زن گیرت بیاد مجید جون

محمد 1400/2/18 -15:01

اینا که گفتی ممنوعیت ها بود اما اینا رو هم بگو که گواهینامه میگیرن ، درس میخونند ، اشتغال میکنند . پس اینجوری هم نیست که اخر جملت گفتی از نظر حکومت

د 30 6 پاسخ 1400/2/18 -12:21

کلا یک جفیه بندد دور گردنت یک پرچم فلسطین هم بگیر دستت آن وقت بر رای هر کاری در این کشور آزادی مطلق داری والله مردم راهش را بلد نیستند مشکل فقط با یک عکس یک شعار حل می شود

ناشناس 1400/2/18 -12:58

دقیقا.حالاامام جمعه هاکجان که بمیرن ازموتور سواری دختران.الان برای بهره برداری سیاسیه خوبه مشکلی نداره.

پزشک سهمیه ای 14 22 پاسخ 1400/2/18 -12:06

هنجار شکنان کثیف. اینارو باید اعدام کرد. هنجار اجتماعی رو رعایت نکردن

Salam 1400/2/19 -00:39

محبت کن به این هنجار شکنای کثیف بگو برین مثل خانم شیخ الاسلام چادر و مغنعه سر کنید و ده میلیارد دلار اختلاس کنین بعدش تشریف ببرین کانادا

ناشناس 19 2 پاسخ 1400/2/18 -12:04

خودیند حلاله

تزوآنتی تز 1 5 پاسخ 1400/2/18 -12:03

من یک نکته عرض کنم درباره آنکس که به تصاویرموتورسواری خانمها وارتباط این تصاویربا روزقدس را مهم دانسته وبعنوان یک خبرمنعکس کرده است .ما درگذشته یک بهم تنیدگی فرهنگ غربی واسلامی راشاهدبوده والان هم هستیم درباب استفاده خانمهاازسیاستهای درهای باز فرهنگی یک نوع خارج شدن ازحصار محدودیتهافکری را ترسیم کرده است ومنعکس کننده این تصاویر اهمیت موضوع را به همین نکته معطوف داشته زیرا جمهوری اسلامی که سالها با شعار یا روسری ویا توسری مسائل را پیش میبرده اکنون به این نتیجه رسیده که ازآنها دوری کند زیرا جماعت زنان تحمل سختگیری را ندارد .نکته دیگراینکه همزمانی موتورسواران زن با روزقدس چه پیامی رابرای مخاطبین منظور کرده است بنظر میرسداهمیت قدس درنوع لباس ومحجبه بودن نیست زیرا اگر بناباشد حجاب درزنده نگاه داشتن روز قدس اهمیت داشته باشد الان سوریه وکنار دریای مدیرانه وسایر کشورهای عربی اینطور بوده باشند که الان ملاحظه میکنیم شبیه مردان درخیابانها رفت وآمد میکنند ودست آخر اینکه حاوی این پیام است که حس ناسیونالیسم عربی-اسلامی درمنطقه جای خود را به دین عوض کرده وروح ملیت را پرچمی قرار داده اند تا درسایه آن: روز قدس: زنده بماند

123 9 0 پاسخ 1400/2/18 -11:58

در روز قدس حلال هستش. کلا هر چی به نفع جمهوری اسلامی باشه حلاله .

جليلى 6 0 پاسخ 1400/2/18 -11:55

در بعضى از روزهاى خاص در مملكت ما هر خلافى مرتكب شوى مشكلى نيست وكسى كارى نداره واين خانم هاى موتور سوار فهميدن كسى با انها كارى ندارند

mohammad 1 3 پاسخ 1400/2/18 -11:38

ماشاءالله بعضیا فکر میکنن فقط چادری ها و یقه سفیدها هستن که پای ایران میمونن و اهل راهپیمایی ها هستن ، عشقتان به وطن قابل ستایش است.

امیر 1 0 پاسخ 1400/2/18 -11:33

معلومه خیلی بیکارن

ص 2 0 پاسخ 1400/2/18 -11:16

اين خانمها با موتورهاي مدل بالايشان فقط مربوط به پيست مسابقات بوده كه ديدن روز تعطيله بهانه كردن از پيست اومدن توي خيابون ......اصلا ارزش داشت اين تيتر رو بزني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قادر 3 0 پاسخ 1400/2/18 -11:01

گفتند توی این روزها به کسی گیر نمیدند بهتره به این بهانه دوری بزنیم دمتون گرم :)

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks