دستگیری رمال کلاهبردار در بجنورد

جانشین انتظامی خراسان شمالی از دستگیری زنی که به بهانه دعانویسی و جن‌گیری، از همشهریان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

دستگیری رمال کلاهبردار در بجنورد

سرهنگ محمد غلامی جانشین انتظامی خراسان شمالی گفت: با دریافت خبری از شهروندان مبنی بر فعالیت زن رمالی در سطح شهرستان بجنورد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ غلامی افزود: با هماهنگی قضایی محل فعالیت رمال کلاهبردار مورد بازرسی قرار گرفت که از محل موردنظر اقلامی شامل: ادوات مرتبط با رمالی شامل (کتب دعانویسی، ده قطعه صفحه فلزی مسی دعا‌های نوشته‌شده آماده تحویل، تعدادی استخوان استوانه‌ای شکل تحت عنوان مهره مار و خرمهره) کشف و ضبط و متهمه دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

او اظهار کرد: در تحقیقات پلیسی متهم اعلام داشت که مدت ۴ سال است که در این زمینه فعالیت دارد و تاکنون هزار و ۳۴۳ نفر به نامبرده مراجعه و از هر کدام مبلغ ده تا بیست هزار تومان اخذ و همچنین از تعداد ۵۶ نفر نیز صرفاً تحت عنوان فروش مهره مار و خرمهره جمعاً مبلغ بیست‌وشش میلیون یکصد و چهل هزار تومان وجه نقد دریافت نموده است.

جانشین انتظامی استان با اشاره به معرفی رمال کلاهبردار به مراجع قضایی عنوان کرد: فعالیت‌های رمالی، جن‌گیری، آینه بینی، جادوگری، باطل کردن طلسم و بخت‌گشایی همگی باهدف کلاهبرداری انجام می‌شوند که از شهروندان می‌خواهیم به چنین افرادی اعتماد نکنند و مشکلات خود را از راه‌های قانونی و مشورت با کارشناسان، وکلا و مشاوران پیگیری و حل‌وفصل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها