نیلوفر مولایی؛ از عاشورا تا مجریگری ایران اینترنشنال


17 اردیبهشت 1400 - 13:44
609504d60b98e_609504d60b990
ویدئویی که در زیر می‌بینید تصاویری از فعالیت نیلوفر مولایی مجری و کارمند سابق صدا و سیما در مراسم مذهبی را نشان می‌دهد.

او امروز در پوششی کاملا متفاوت در شبکه ایران‌اینترنشنال به عنوان مجری مشغول به کار است. با انتشار این تصاویر بسیاری پرسیده‌اند مشکل از کجاست. فردی که به خاطر زندگی در لندن و مهاجرت از ایران اعتقاداتش را زیر پا گذاشته یا مجری‌هایی در صدا و سیما که بدون اعتقاد قلبی و فقط به دلیل ملاحظات شغلی و داخل کشور در مورد اعتثادات مذهبی خود و دیگران اغراق می‌کنند.

سوال این است که با وجود چنین مستنداتی که کم هم نیست،چقدر می‌توان به محتوای کنونی رسانه ملی و اظهارات مجری‌ها و گزارشگرانش اعتماد کرد. چند درصد از این افراد در شرایط متفاوت هم همین اعتقادات را خواهند داشت و حاضر خواهند بود روی گفته‌هایشان بایستند. شما چه می‌گویید؟

بیشتر بخوانید: ازدواج پنجم ابراهیم تاتلیس؛ ازدواجی برای تامین هیجان و منافع

ویدئویی که در زیر می‌بینید تصاویری از فعالیت نیلوفر مولایی مجری و کارمند سابق صدا و سیما در مراسم مذهبی را نشان می‌دهد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

609504d60b98e_609504d60b990
17 اردیبهشت 1400 - 13:44

او امروز در پوششی کاملا متفاوت در شبکه ایران‌اینترنشنال به عنوان مجری مشغول به کار است. با انتشار این تصاویر بسیاری پرسیده‌اند مشکل از کجاست. فردی که به خاطر زندگی در لندن و مهاجرت از ایران اعتقاداتش را زیر پا گذاشته یا مجری‌هایی در صدا و سیما که بدون اعتقاد قلبی و فقط به دلیل ملاحظات شغلی و داخل کشور در مورد اعتثادات مذهبی خود و دیگران اغراق می‌کنند.

سوال این است که با وجود چنین مستنداتی که کم هم نیست،چقدر می‌توان به محتوای کنونی رسانه ملی و اظهارات مجری‌ها و گزارشگرانش اعتماد کرد. چند درصد از این افراد در شرایط متفاوت هم همین اعتقادات را خواهند داشت و حاضر خواهند بود روی گفته‌هایشان بایستند. شما چه می‌گویید؟

بیشتر بخوانید: ازدواج پنجم ابراهیم تاتلیس؛ ازدواجی برای تامین هیجان و منافع

منبع: برترین ها

72

نظرات 98
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مریم 1 0 پاسخ 1400/2/19 -01:18

همشون همینن منتها بعضیهاشون شانس نمیارن دستشون رو میشه

اشنا 4 0 پاسخ 1400/2/18 -23:32

جناب آقای علی عسگری جوابگو باشید صدا و سیمای ما به کجا می رود با پارت بازی وبدون تحقیق مجری جذب کنی نتیجه اش می شود این آقای رییس چطور باید از خواب بیدار شوی آن از مجریان شما وانهم از مدیر شبکه سه چه گیری در دستش داری تک تازی می کند

ساسی 0 0 پاسخ 1400/2/18 -16:47

چون حسن عاقبت نه به رندی و زیرکی است= آن به که کار خود به عنایت رها کنند

گروگان اخمخ 2 0 پاسخ 1400/2/18 -11:06

زنده باد اسلام ناب محمدی که تا مفت خوری بکنی حجاب داری. و وقتی دستت از مفت خوری کوتاه بشه حجاب نداری

نذری 6 0 پاسخ 1400/2/18 -08:16

ندیدی چطور نذری رو هم میزد میخواست به مرادش بررسه که رسید خخخخخخخخخ این مثال بارز و آشکار کلام خداوند سبحانه یا ایها الذین آمنو لما تقولون ما لا تفعلون . نهضت امام حسین قیام علیه بی لیاقتی غاصبان خلافت بود . وقتی پیام آن امام شهید مبدل به نذری خوردن و سیاهپوش کردن و بر سرو سینه زدن بی هدف بشه نتیجه ای بهتر از این هم نداره. دروغی که امروز آن را زندگی میکنیم ناشی از بهره برداری سوءاز مفاهیمی است که اساسا برای سعادتمان در دنیا و آخرت خون پاکترین انسانها پای آن ریخته شده . پایان ذلت بار سلسله ی صفوی که مدعی تشیع خالص بود درس خوبی برای عبرت آموزی نسل امروز ایران باید باشد منتهی وقتی احساسات جای عقلانیت را پر میکند وقتی دعواهای سیاسی از رقابت در ارائه ی خدمت به نزاع بر سر سهم خواهی مبدل میشود ، انصافا چه توقعی میشه از عوام داشت ؟!!

روزنه 12 0 پاسخ 1400/2/18 -07:53

اکثر مجریها وکارمندان صدا وسیما بخاطر ملاحظات شغلی تظاهر به دینداری میکنند .شاید بالای 90 در صد

البرز 8 0 پاسخ 1400/2/18 -07:36

شاید این حکایت خیلیامون باشه،تو ظاهر یه چیز،تو باطن چیز دیگه

خواننده مطلب 1400/2/18 -16:40

احسنت. من خودم یکیش والله. خدا که میداند!! فقط و فقط هم بخاطر تحمیلهایی از کودکی.

ناشناس 13 0 پاسخ 1400/2/18 -07:33

درکشوری که آزادی ودمکراسی حاکم باشد دورویی وتظاهر را نمی توان دید ودرکشورهایی که فاقد حقوق وآزادیهای اساسی است وسلیقه ای وکلیشه ای اداره میشودافراد برخلاف میل باطنی خودمجبور به تظاهر می شوند ودراولین فرصت ،خود واقعی را نشان می دهند .واینکه موضوع حجاب ،شعاردینی و..‌..‌.‌موردسوء استفاده برخی ها قرارگرفته وارزش واقعی خودرا ازدست می دهد.‌‌

محمد طاها 5 3 پاسخ 1400/2/18 -07:18

شماها چرا میسوزید اتفاقا من کلا اینتر نشنال تماشا میکنم مجری توانمندی است مگه تو ایران چه دلخوشی داشته ،مزدک میرزای رفته، لذت میبره ایجا هم یکی مثل آقای فروغی میخاد که عادل بیرون کنه زور فلک بهش نرسید ۸۰ میلیون انسان زورشون به یک نفر نرسید

یاور 1400/2/18 -16:40

آقا محمد طاها حرف های متناقض میزنه قبلا همچین نمی گفتی

FARID 6 6 پاسخ 1400/2/18 -07:00

اینهایی که با دیدن مو تحریک میشن چشمهاشون رو ببندن

مظلوم نما 5 6 پاسخ 1400/2/18 -06:41

این ها هزینه هایی هستند که صدا وسیما می پردازد تا بداند که من بعد از هر انسان ترسو و ضعیفی برای مجری گری استفاده نکند در دنیایی که بدخواهان و لیبرال های غربی چشم دیدن جمهوری اسلامی و ارزش هایش را ندارند و با تحریم و ترور در راه ضربه زدن به نظام و بدبین کردن مردم به ارزش های اسلامی هستند اینبار با فریب و اغواگری سلبریتی های کشورمان را آلت دست خود قرار می دهند سازمان صدا وسیما باید بسیار هوشمندانه عمل کند و با آگاهی بخشی خلاقانه راه تسلط و غلبه براین موجودات رذل را ببندد .... مردم هم بدانند این شبکه ها دستشان به حمایت از داعش و تکفیری ها آلوده است و این جماعت دلسوز مردم نیستند

منم مختار 1400/2/19 -05:51

سیمای میلی فقط دسته گل به آب دادنش خوبه و غرق فساد اخلاقی خبری مرد باش میدونم مردی

چه بسا بیشتر 4 1 پاسخ 1400/2/18 -05:18

مطمئنا از بین غربی های بی حجاب بهشتی هم کم نداریم

سپهر 5 3 پاسخ 1400/2/18 -05:17

این خانوم نون رو به نرخ روز میخوره...فردا هم وضع جای دیگه ای بهتر باشه یه جا دیگه با یه ظاهر دیگه میره... چرا درمورد دینتون تحقیق نمیکنید که بعدش هرروز با یه چرخش جامعه نظرتون عوض بشه؟ بله مشکلات زیاد هست و مقصران بیشتر...ولی اینو بدونید مسلمان و غیرمسلمان هرکس در ایران زندگی میکنه وقتی خدایی نکرده جنگ بشه برای حفظ ناموس و فرزندش باید متحد و یکصدا بشه...آیا این خانوم هم در روزهای سخت حافظ جان و ناموس خودش و کشورش خواهد بود؟

ر 4 1 پاسخ 1400/2/18 -05:05

هرکسی هرجا دوست داره، میتونه زندگی کنه، این آزادی حق انسانهاست. کشورهای دیگر قبلا جنگهای خودشان را کرده اند و حالا به این نتیجه رسیده اند که جنگ جز خرابی و فساد و فقر چیز دیگری به ارمغان نمی آورد و لذا الان با کمال آرامش و در رفاه و آسایش زندگی میکنند و دغدغه اقتصادی ندارند. اما ایران به دنبال جنگ به هر بهانه ای است و جوانان خود را از دست میدهد و اقتصاد خودش را تضعیف میکند در نتیجه مردم به ریاکاری روی می آورند برای رسیدن به یک لقمه نان.

ایران 2 1 پاسخ 1400/2/18 -03:04

خیلی ها به خاطر اینکه افرادی در حکومت دست به خلاف هایی زدند که هرگز فکرش را نمی کردند ، متاسفانه با این طرز تفکر که دین اسلام را در آنها مشاهده می کردند ، از اعتقادات دینی دست کشیدند متاسفانه . حالا گیر ندید به این بنده ی خدا . زور آخرش دروغ پراکنیه . بیایید لطف بفرمایید کسانی که داخل کشور هستند و باعث خودکشی و عقب افتادگی و آسیب روانی و جسمی به مردم عزیزمان شدند را معرفی کنید ، البته اگر دیوارشون مثل دیوار این خانم کوتاهه .

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/2/18 -03:03

گرفتاری اصلی همین نقاب تزویر وریا است به راحتی وبه خوبی بلد شدند که چطور زیر بیرق دین و مذهب تا سیم آخر به ثروت قدرت چپاول وغارتگری نزدیک وعمل نمایند وبه موقع مناسب راه فرار برقرار وچهره اصلی از نقاب درافتد.که مغز آدمی هنگ نماید. چون عوام فریبی خودش حکایتی دارد ودوره آن را از آقا بزرگ های دزد شأن یاد گرفته اند از یقه گرد سفید شروع والی آخر مرحله چاکردم شانه کنم سرد ختم میشود.ودرست شدنی نیست که امروز به اینجا رسیده که همه آرزوی مرگ یا رستگاری می نمایند.

محمود 4 1 پاسخ 1400/2/18 -02:49

یه سوال از خانم مولایی داشتم ایا دوست داری بازهم در روز عاشور شرکت کنید وسر دیگه غذای امام حسین دعا کنید برا همه مردم.

مونا 3 1 پاسخ 1400/2/18 -02:28

هستند کسانی که در خارج کشور در اوج رفاه اجتماعی ومالی وحتی غیر مسلمان بودند مسلمان شده‌اند مثل ادوارد آنیلی پسر کارخانه ماشین سازی بنز که هم اسلام اورد وهم انقلابی بود ودر نماز جمعه تهران هم شرکت کرد که بعدها توسط ناشناس در کشورش کشته شد ویا گمان می‌کنید که ترس غرب از روی اوردن جوانان به اسلام کم چیزیه حالا این برعکس رفته اونجا ووو خدا هدایتش کنه کمی که بگذره مثل خیلی ها ازش بهره که بردن محوش میکنن تازه اخه کی بوده مگه دانشمند ویا محقق بوده صاحب منصب علمی اکتشاف بوده اونم یه فرد عادی بوده کشورمون پراز انسانهای مهربان وعالم واگاه است

عبدالمجیدسجادیان 2 0 پاسخ 1400/2/18 -01:11

باید سوال کرد نتیجه ۴۲سال انقلاب برنسلش چه بوده فرار وپناه بردند به دشمنان نظام نتیجه عمل چیست چه کسی حاضر است دراین موارد آسیب شناسی کند آیا انگ فرار راه چاره ووطن فروشی چاره است ؟ یاباید دراین مورد تحقیق شود چه چیزی باعث می شود کارکنان وهنرمندان ومخترعان ونخبه گان به ترک جلای وطن کرده وبه دیار غربت پناه برده رفتاربرخوردمدیران ارشد سازمانی ویاحکومتی است خوب بهرجهت کارایشان راصیح نمیدانم بخاطر هیچ پشت پاه به اصول عقیدتی خود وخانواده زده وبرای برهنه کردن سرخود ویا پوشش غیر متعارف به دشمنان سرزمینت پناه ببری که چی را نشان دهی ازبوشهر جانباز آزاده

محمود 4 0 پاسخ 1400/2/18 -00:53

ایشون طوطی سخنگو هستند واز روی دیکته میخوانند حالا فرقی نمیکنه چه اینور چه انور,ازین نوع جانور در بین مسولین کم نیستند!!!!!

جاویدان 3 1 پاسخ 1400/2/18 -00:48

ایرانی فروشنده.

زیلان 1 1 پاسخ 1400/2/18 -00:30

یعنی چند سال دیگه آمنه و سادات و اونیکی را تو روسیا الیوم خواهیم دید ؟

هادی 3 0 پاسخ 1400/2/18 -00:20

دوستان،برادران،خواهران ! قضاوت با خداست فقط از خدا بخواهیم که عاقبت بخیر بشیم

رها 3 0 پاسخ 1400/2/18 -00:10

مشکل از سیاستهای کثیف حکومته

مجید 4 0 پاسخ 1400/2/18 -00:06

خسته نشدید

مینو 17 12 پاسخ 1400/2/17 -23:59

ما که اینجا باید بسوزیم و بسازیم موفق باشی نیلوفر عزیز

مازیار 6 0 پاسخ 1400/2/17 -23:45

این نظام مروج دو رویی است ،مبلغ ریاست ،از مردم و بک مجدی هیچ انتظاری نیست ،به یاد دارم روزی از نماز خواندن بیژن خاوری و دست نماز گرفتنش در بانک صادرات شعبه گرکز عکس زده بودند ،چفیه بر گردن !

ج ک 2 1 پاسخ 1400/2/17 -23:43

بدی حجاب اجباری اینه به قول یه آیت اللهی قبلنا یهودیای ایران سرلخ تو بازار میگشتن اما الان دیگه مسلمون از غیر مسلمون سوا نمیشه کرد

کریمی 2 0 پاسخ 1400/2/17 -23:42

تقصر از خانم مولایی نیست مقصر دزدان بر حکومت هستند که همین الان هم حضور دارند کشوری که دست یک باند فامیل اداره می شود برای اسلام نیست بهانه اسلام است

کسری 25 3 پاسخ 1400/2/17 -23:30

چراگیردادیدبه مجری ها!!! نظام این مملکت سالهاست چهره درنقاب ریا کرده.

حمید 1400/2/18 -00:05

99 درصد ملت ریا کاری میکنند چون دغدغه نان دارند

محمدرضا 8 7 پاسخ 1400/2/17 -23:27

سلام انسان موجودی است که دچار عصیان و نسیان است ، اینکه آدم ثابت قدم بماند به لطف خدا وابستگی دارد ، اینکه ما را به خویش وانگذارد تاریخ مملو از ریزش ها و رویش ها بوده اینکه یکی به حق گراییده و یکی به باطل رفته ، چیزی از حقیقت کم نمیکند و برباطل نمی افزاید در اینجا یک شخص که همیشه احتمال سقوط داشته از مسیر خارج شده و این از هیچکدام از ما دور نیست باید از شر شیطان به خدا پناه ببریم تا عاقبت به خیر شویم ما باید آدم ها را با معیار حق بشناسیم نه حق را با معیار آدم ها و اینوه از جبهه حق شخصی پایش لرزید و به دشمن باطل پناه برد این از ناحقی این جبهه نیست بلکه از سقوط یک شخص است از جبهه امام حسین نیز به یژید پیوستن و بالعکس خداوند عاقبت ما را به خیر کند

زارع 3 0 پاسخ 1400/2/17 -23:26

وقتی پاتو از ایران بذاری بیرون بری کشورهای دیگه با مردمش معاشرت کنی اونقت میبینی ایران چقدر عقب افتاده تر از کشورها و مردمش حقه بازتر از جاهای دیگه هستن،اینو به جد دارم میگم،من با آلمانی ها ارتباط داشتم،یعنی مردمش انقدر صاف و صادق هستن ادم جوری زندگی میکنن که با خودت میگی خدایا اینا مسلمونن یا ما،،،،،،ذره ای کلام دروغ بر زبانشون نمیاد،محال از ممکن به خدا قسم بخورن،وقتی پاتو از ایران گذاشتی بیرون اونوقت میبینی که خدا و اسلام واقعی توی اروپا چطور داره خودشو نشون میده،هرجایی که دروغ نباشه،دزدی نباشه فساد و فحشا نباشه،ظلم به مردمش نباشه خدا همونجاست و اونجا همون بهشت،الان دقیقا ما توی وسط جهنم داریم از جیب همدیگه آب خنک میخوریم و خوشحالیم که امروز فردایی داره میشه اما فکر نمیکنیم که این امروز فرداها همون روزهای طلایی عمرمون هست که داره توی ایران تباه میشه،،،،وقتی وجدانت بیدار باشه آزادی واقعی رو نبینی درقبالش پول بگیری،یک روز هم شده خودشو نشون میده،کار درستی انجام داده،اونجا که باشید میبینید مسلمون یعنی چی

منم مختار 3 0 پاسخ 1400/2/17 -23:25

وقتی برای استخدام باید ریش داشته باشی و یقه آخوندی و با لباس خاکی و وو این کله کدو های مسؤول گزینش آیا برای کسی کاری دارد ظرف دو هفته ریش بگذارد آیا خود گزینش در کشور ما منافقانه نیست؟ آیا ریا کار پر وری نیست؟ واقعا جای تاسف دارد گزینش در کشور زرررشک

مهران 2 0 پاسخ 1400/2/17 -23:07

ای بیچاره

علیرضا 3 0 پاسخ 1400/2/17 -22:49

بهترین کار کرده،حداقلش این از لباس دروغ گویی دراومده برا خودش زندگی میکنه،چقدر تو صدا سیما دروغ تحویل مردم بدن،اینم که رفته خوش بحالش باشه بره خوش بگذرونه،این مجریای صدا سیما برا ده تومن حقوق که چه مزخرفاتی تحویل ملت که نباید بدن،کار خوبی کرده

ابراهیم 4 6 پاسخ 1400/2/17 -22:25

به نام خدا.مشکل در گزینش و ناشایست سالاری است ، (با پوشش و محجب)استخدام میشوند که بعد مدتی با کشف حجاب در آنسوی مرزها جمهوری اسلامی را پایان یافته و همه را در حال فرار و پناهندگی نشان دهند.منظور از همه شاغلین در نهادهایی که بیشتر دیده میشوند از داور فوتبال تا گزارشگر

رضا 31 4 پاسخ 1400/2/17 -22:20

حکومتهای دینی خواسته یا ناخواسته ریا را در جامعه گسترش میدهند

ش 7 18 پاسخ 1400/2/17 -21:47

مشکل صدا و سیما اینه که این همه جوانان پاک و از خانواده با اصالت را جذب نمی کند مسلماً عده ای ریاکار منافقانه از فضا سؤاستفاده می کنند تا چهار روز دنیای خود را رقم بزنند. دنیا به آنها خوش بگذره!!!!

هفت لنگ بختیاری 2 24 پاسخ 1400/2/17 -21:46

در توبه راخدابازگذاشته بر توبه کن اگه توفیق داشته باشی .خیانت به کشور عاقبت به خیری ندارد

لبخند 26 4 پاسخ 1400/2/17 -21:28

دستت روي سرما که ماهم خلاص بشيم

مبينا 22 4 پاسخ 1400/2/17 -21:13

خوش بحالش , کاش خدا نظري هم به ما بکنه

مهدی 9 0 پاسخ 1400/2/17 -21:09

تو صدا وسیما فارغ از دینی داشته باشی باید حجاب داشته باشی تو شبکه های خارجی‌هم حتی اگه مسلمان معتقدی باشی نباید حجاب داشته باشی .

محسن 9 3 پاسخ 1400/2/17 -21:06

دختر خوبیه فقط موهاش باز

محمدی 20 3 پاسخ 1400/2/17 -20:23

اعتقادداشتن ن ب چادره نه قران ب سرگرفتن درضمن ببینید اشکال کارازخودتونه همه رودارید ازشمشیرنگاه خودتون میگذرونید فکرمیکنید سازمانها وادارات خودتون خیلی تمیزه یا بامحدودیتهای افراطی چهره هاروازخودتون منزجرمیکنید حق هم داره بهترین زندگی رو واسه خودش تعیین کنه

مهدی 22 1 پاسخ 1400/2/17 -20:19

تو ایران همه چیز دورویی هست چون همه چیز اجباری است تا آزادی کامل نباشه همینه درود بر نیلوفر خانم....

بهروز محمدخانی 7 17 پاسخ 1400/2/17 -20:09

صدا و سیما شده پل پرتاب و رسانه و بلندگوی سلبریتی ها و مجری هایی که هیچ التزام و اعتقادی به نظام و آرمانهای نظام ندارند مانند حسینی .مزدک میرزایی .و مهناز افشار و. رامبد جوان و مهمانان برنامه اش.....این داستان ادامه دارد. شده یکبار از قهرمانان و خانواده شهدا و سرداران و مدافع حرم که جان و مالیات را برای این نظام داده اند هرچی مفت خوره میارن تو برنامه تجدید نظر و سخت گیری در بکارگیری انان و ندادن فرصت تریبیون به معلوم الحال ها و دو تابعیتی هایی که فقط در کلام ایرانیند پولهای ایران را میبرند اون طرف ابها و مرزها خرج میکنند

ناشناس 16 1 پاسخ 1400/2/17 -19:59

مشکل شماست تمام دروغ درفکرتان ریا کار ی در همه مسئولیتهان درجهت ها منفی فقط بهانه شما ست در مورد رای دختران آرایش بی حجاب را می خواهید شماها ریاکاران فرزندان در کشورهای هم لخت وهم مدل شدند از خودتان بگوئید مشکل خود شما هستید ححاب در باید در نگاه تان باشد با پول جوانان فرزندان تان در کشورهای آمریکا و کانادا همه کشور ها دارند عشق و نوش میکنند بیکاری فقر فحشا در ایران داره بیداد مبکنه

ممد 23 1 پاسخ 1400/2/17 -19:52

لعنت به مسئولین بی کفایت،،

ناشناس 12 2 پاسخ 1400/2/17 -19:44

ادم تا این حد چطور میتونه عوض شه ریا کاری تو صدا و سیما موج میزنه من هیچ کدوم این مجری ها رو قبول ندارم هرچی میگن برعکسش رو عمل میکنن

اصغر 7 20 پاسخ 1400/2/17 -19:37

خواهرم با چادر زیباتری...

طبری 1400/2/18 -02:59

بی حجابی نعش برای مردهای هیز هست

زهرا 21 11 پاسخ 1400/2/17 -19:24

خوش به سعادتش حاجت روا شد نجات پیدا کرد

بنده خدا 6 14 پاسخ 1400/2/17 -19:16

بهتر منافقین اول جونی شناخته بشن خوبه

خخخخخخخخخخخخخخخخخ 2 2 پاسخ 1400/2/17 -19:15

خب اگه اینجوری تول برو میشن بهتره که همه رو بفرستین اونجا مجری بشن بلکه ما به دیدن تلوزیون عادت کنیم

همشهری 4 3 پاسخ 1400/2/17 -19:14

البته اگر انسان مومن واقعی باشه، هیچ چیز نمیتونه ایمانشو سست کنه چون اون براساس باورش به خداونده و چیزی نباید بتونه و نمیتونه تغییری در اون بده! ولی فکر نمیکنید وقتی برخی از خود روحانیون حرفهای موهنی در مورد دین میزنند، مثلا: دریاهائی که ولایت حضرت علی را نپذیرفتند آبشون شور شد!! و از این دست مطالب موهن، به دفع افراد سست ایمان کمک میکنه؟؟!! اگه یه جوالدوز به اونا میزنیم، یه سوزنم به خودمون بزنیم!!

مهراب 12 0 پاسخ 1400/2/17 -19:11

مدتهاست که بجای عشق ، ریا کاری پرورش میدهند و زبان مردم با زبان قلبی شون تضاد ۱۸۰ درجه ای پیدا کرده.

آواز دقل از دور خوشست 1400/2/18 -02:58

کشور های دیگه هم همچین گلستان نیست ،

کاربر 12 0 پاسخ 1400/2/17 -19:08

ما تو این مملکت زندگانی نکردیم عمرمون به فنا رفت تمام چیزها برای مردم بده برای مسولین خوب بسه این همه دورویی و دروغ گویی مردم دارند به فنا میرند به دادشون برسید

دانیال 6 1 پاسخ 1400/2/17 -18:21

بفرمایید تحویل بگیرید. جلوی دوربین لبیک یا حسین میگن اونوقت الآن رفتن اروپا عشق و حال.

شبنم 9 4 پاسخ 1400/2/17 -18:17

دیر فهمیدید اینجا به درد زندگی نمی خوره خوش بحالت خداییش به شما حسودیم میشه

ی 1400/2/18 -02:56

ببین اونجا باس پا بدی

ه 8 2 پاسخ 1400/2/17 -18:13

انسان آزاد آفریده شده.

کروناز 1400/2/18 -02:56

اگر انسان آزاد هست ،اجازه میدی خونتو خالی کنم ،آتشت بزنم ،،،،،،،،

ناشناس 1 3 پاسخ 1400/2/17 -17:40

فعلا رو بورسی چندوقت دیگه. یکی دیگه مثل شماهاباز سرازشبکه وهابی درمیاره وترو پرت میکنن گوشه رینگ وتموم میشی. منتظر باش

ابی 21 5 پاسخ 1400/2/17 -17:07

حالم بهم میخوره از این همه دورویی

حسین 4 12 پاسخ 1400/2/17 -16:47

به هر حال هر کسی امکان لغزش دارد و همانطور که خیلیها از رفتار گذشته خود توبه میکنند مثل رابعه اسکویی و خانم الهام چرخنده،بعضیها هم یا به جبر ویا خود خواسته دچار لغزس میشوند.

مهدی 1400/2/17 -18:44

حسین آقا، درست است که هفتاد سال عبادت یک شب به باد میرود و یا یکباره گناهکاری از دروازه جهنم بر میگردد. ولی آنچه که در این کشور اتفاق افتاده و همچنان در حال گسترش است، ریاکاری است، یعنی اگر صادقانه بگویی من نماز نمی خوانم، میگویند خوش آمدی اینجا جای نماز خوان ها است. و بعد یک تارک الصلوه ریاکار میاید و جای این آدم صادق می‌نشیند و نتیجه میشود فسادهای اخلاقی و میلیاردی و جاسوس پروری .

سعیدە 1400/2/18 -07:05

بە اقا مهدی عالی مخصوصا جملات و مصادیق اخر دقیقا همینطورە

همیشه 10 5 پاسخ 1400/2/17 -16:46

درتمام طول تاریخ حر(عاقبت به خیر شده ها) و شمر(جانباز صفین) وجود داشته و دارند

ناس 2 5 پاسخ 1400/2/17 -16:41

اون بنده خدا خیلی با حال گفته یخرجون من الدین افواجا.... البته قران که اشتباه نمیگه و هر چه هست از مسلمانی ماست

پدرام 5 10 پاسخ 1400/2/17 -16:41

آخر زمان مردم در اثر فتنه ها غربال میشوند ،تا مدعیان دین از مومنان شناخته شوند

... 1400/2/17 -19:09

آخرزمان خیلی ها هم کشک میسابند واسه پشت پا.

پدرام 1400/2/18 -02:52

با چرت و پرت گفتن واقعیت عوض نمیشه

ناشناس 4 4 پاسخ 1400/2/17 -16:12

لعنت به شرافت .

شهروند 25 10 پاسخ 1400/2/17 -16:11

نذر نيلوفر مولايى به بركت ماه محرم قبول شد! خدايا هر جوانى كه آرزوى ساكن شدن در لندن و منچستر را دارد به آرزويش برسان!

== 13 8 پاسخ 1400/2/17 -15:57

این چیزهایی که به نام دین طی قرن ها به خورد ایران وایرانی داده اند و طی این 42 سال با بلاهت تمام تقویت شده اند ربطی به دین ندارد . عاشورا یک واقعه تاریخی است می شد مانند تمام وقایع تاریخی با ان رفتار کرد .اما اخوند قدرت طلب برای سلطه خود نیازمند این نوع سناریو سازی ها بوده و است .نه امام حسین این را می خواهد و نه اسلام نیازی به این رفتارها دارد . پیامیر ماموریت خود را توسعه و تکامل مکارم اخلاقی در جامه انسانی اعلام کرد . اما یک مشت مفت خور ، تن پرور و وراج که در طول تاریخ برای خود انحصار و مصونیت ایجاد کرده اند دین را به بیراهه برده اند . برای تداوم این وضعیت نیازمند این نوع مراسم و رفتار ها و کنش ها هستند . همین جریان در تاریخ جنگ هشت ساله رخ داد با به کشتن دادن و ناقص کردن صدها هزار جوان امروز به از شهدا ( عزیزانی که امروز در بین ما نیستند )و جانبازان برای خود حاشیه و حریم امن برای ماندن در قدرت را ایجاد کرده اند . از همه مهمتر انتخاب رفتار و کنش دینی وقتی تحمیلی و فاقد مبنای عقلی باشد نباید انتاری جر این داشت . رفتار این فرد اگر از انتخاب خوداش باشد قابل احترام است .

کاربر ناشناس 1400/2/17 -20:21

جناب شما مرتدید به امام حسین وانبیا کارنداشته باش سرت به تنت زیادی نکنه .یه نفررفته انگلیس برا خود فروشی چه ربطی به دین داره.

سعیدە 1400/2/18 -07:08

بە == عالی عالی

دن کیشوت 9 6 پاسخ 1400/2/17 -15:54

الناس علی دین ملوکهم، وقتی امثال پناهیان که امام زمان را خرج انتخابات می کند و کریمی که از امام حسین مایه می گیرد برای کوبیدن ظریف و چاپلوسی، تریبون دستشان است، اوضاع همین است، بزودی شاهد پشت پرده بزرگترها هم خواهید بود و خواهید گفت: مگه میشه؟ مگه داریم؟وقتی مساله مشترک امت اسلام را به جای ظهور امام زمان، به فلسطین تقلیل دهند، همین میشود، انگار که از ظهور منجی در وحشت و هراسانند

مجید 16 5 پاسخ 1400/2/17 -15:52

رفتنشو از خودش نپرس از حکومتمون بپرس ببین چه بلایی سرش در آوردن که از دین ایمون بیرون اومد وفرار کرد

صفی 12 1 پاسخ 1400/2/17 -15:51

در باز بشه هم لای در گیر میکنند

کاربر ناشناس 28 2 پاسخ 1400/2/17 -15:42

این که عجیب نیست تو خود ایران مردم زیر عبای امام حسین زیاد گناه میکنن خودشون و بقیه هم میدونن تو مجلس امام حسین نذری میدن و روضه میخونن و عزاداری میکنن و پول همون عزاداری از دزدی و اختلاس بدست میارن تو مجالس عروسی هم مختلط میشن تو مجالس خصوصی هر نوشیدنی رو میخورن اینجا کشور ریا کارا شده حالا این بیچاره کارای بدشو برده تو یک کشور دیگه

۰ 8 11 پاسخ 1400/2/17 -15:39

یکیشون چند وقت پیش خودکشی کرد

... 1400/2/17 -18:28

آدمها سه دسته اند؛ خوب، بد، کثیف. این مال زنده هاست. حالا کسی که درباره یک درگذشته اینجوری حرف میزنه خودت یک اسم روش بذار.

اشکان 50 15 پاسخ 1400/2/17 -15:14

والا بخدا منم دلم میخواد برم خارج از کشور زندگی کنم. ایران دیگه جای زندگی نیست. توکشور خودمون این همه سختی میکشیم. عمرمون هدررفت. نه رفاهی دیدیم. نه زندگی کردیم. اونطرف هرچقدر که سختی بکشیم باز بهترازاینجاس

بنده خدا 50 1 پاسخ 1400/2/17 -15:10

حکومت طوری عمل کرده که بجای یدخلون فی دینه افواجا شده یخرجون من الدین افواجا!!!

ممد 1400/2/17 -18:18

خیلی خوب گفتی ای ولا داری

مهدی 45 1 پاسخ 1400/2/17 -15:05

مملکت پرورش دهنده نفاق و دورویی شده، خود این نظام داره منافق می سازه نظام سرمایه داری باطلی که از اسلام فقط ظاهری برای خودشون درست کردن که تطهیرشون کنه وای به روزی که دین بشه بازیچه ولی به روزی که اعتقادات بشه وسیله رسیدن به اهداف باطل تامام

کاربر ناشناس 20 12 پاسخ 1400/2/17 -14:44

متاسفم

کاربر ناشناس 12 19 پاسخ 1400/2/17 -14:41

اینها همه خواین هستند صداوسیما باید فکر اساسی بکند

علی 1400/2/17 -18:56

خوائن تو هستی برادر

ناشناس 1400/2/17 -19:10

خواین؟؟ !! نکنه منظورت خائن هست؟؟!!

بی نام 1400/2/18 -00:14

حتما آخوند بیاره کم آورده