رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی از بی‌توجهی مسئولان انتقاد کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: زمان‌ بر شدن افتتاح برخی طرح‌های کلان استان نشانگر بی‌توجهی مسئولان به خراسان شمالی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی از بی‌توجهی مسئولان انتقاد کرد

سید محمد پاکمهر، در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی اظهار داشت: بسترسازی خدمات بهتر در حوزه بهداشت و درمان برای استان خراسان شمالی به عنوان یک استان محروم بسیار مورد تاکید است و باید مسئولان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی افزود: وقتی می‌گوییم دو روز قبل 117 بیمار کرونایی در استان بستری شدند یعنی 117 نفر نیاز به کپسول اکسیژن دارند و این موضوع نیازمند بسترسازی و تامین است.

نایب رئیس کمسیون درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه مسئولان به زیرساخت‌های درمانی خراسان شمالی گفت: زمان‌بر شدن افتتاح برخی طرح‌های کلان استان نشانگر بی‌توجهی مسئولان به خراسان شمالی است و نتیجه تعلل در تکمیل طرح‌هایی از جمله سیمان سمنگان، سد بش قارداش و جاده گرمه-میامی هدر دادن سرمایه‌ها است و باید پاسخگوی آن بود.

ابوالفضل محبان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم اظهار داشت: سامانه rdh یا بیمارستان صحرایی و سیار برای کمک رسانی در حوادث به صورت سیار استقرار پیدا می‌کند.

وی افزود: ظرفیت این بیمارستان 50 تخت است که در حوادث مختلف در سریع‌ترین زمان برپا خواهد شد و به مردم در حوادث، خدمات درمانی ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها