رئیس بسیج: مطالبه ۸ میلیون جوان مومن انقلابی باید محقق شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدواریم تحقق ۸ میلیون جوان مومن انقلابی، عازم و پای کار، که مطالبه موکد و جدی مقام معظم رهبری است، با گسترش شمولیت نظام تربیتی بسیج و از طریق راهبرد «فرمانده مربی» به سر منزل مقصود برسد.

رئیس بسیج: مطالبه ۸ میلیون جوان مومن انقلابی باید محقق شود

سردار غلامرضا سلیمانی در آیین تکریم و معارفه معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: یکی از سنگین‌ترین برنامه ها، ذیل سند راهبردی اعتلای بسیج، برنامه تعلیم و تربیت است. امیدواریم تحقق ۸ میلیون جوان مومن انقلابی، عازم و پای کار، که مطالبه موکد و جدی مقام معظم رهبری است، با گسترش شمولیت نظام تربیتی بسیج و از طریق راهبرد (فرمانده مربی) به سر منزل مقصود برسد.

وی افزود: قدردانی می‌کنم از همه روحانیون و علمای معزز که در شبکه تربیتی بسیج عهده دار مسئولیت شده اند. تربیت یک نسل تمدن ساز، نقشی اساسی و مهم در پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: در طول این مدت فعالیت‌های ذیل برنامه‌های تعلیم و تربیت بسج رشد و اعتلای بسزایی داشته است. یکی از سنگین‌ترین برنامه‌های ما، ذیل سند راهبردی اعتلای بسیج، برنامه تعلیم و تربیت است. ان شاءالله با بهره گیری از علمای عزیز و منظومه فکری مقام معظم رهبری، تعمیق تعلیم و تربیت را با سرعت بیشتر طی خواهیم کرد و در راستای بیانیه گام دوم و سند راهبردی اعتلای بسیج، در سال ۱۴۰۰ اعتلای کمی و کیفی در امر تربیت تحقق پیدا خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: از همه مجموعه‌ها و افرادی که در این امر خطیر با ما همکاری می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم. در طی این مدت اخیر که دوران فطرت امر تعلیم تربیت بود، کم و کاستی‌ها و کم توجهی‌هایی صورت گرفته بود، تلاش گسترده و جهادی، حجت الاسلام و المسلمین جیحونی کاملا مشهود و برجسته بود.

وی تصریح کرد: ممکن است ما کم توجهی کرده باشیم، اما این موفقیت نصیب ایشان شد که این مجموعه حفظ بشود و ارتقا و اعتلا پیدا کند. بنا بر اصرار ایشان و مشکلاتی که داشتند که عمده مسایل شخصی ایشان بود، در هیات رییسه سازمان مجبور به موافقت با جابجایی ایشان شدیم.

سردار سلیمانی گفت: برای ادامه این مسیر از حجت الاسلام رضایی که از خانواده تعلیم و تربیت بسیج هستند و در مسئولیت‌های گوناگون از ناحیه و استان تا ستاد سازمان بسیج تجربه اندوخته اند و قریب ۴۰ ماه مسئولیت بسیج مساجد و محلات را به عهده داشتند، دعوت به قبول مسئولیت کردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از حجت الاسلام و المسلمین رضایی برای پذیرش این مسئولیت تشکر می‌کنیم و قطعا از تجربه‌ها و داشته‌های حجت الاسلام و المسلمین جیحونی استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • زطط
    0

    هشت میلیون مفت خور وَصد مردم

  • نادی
    0

    بفرم اید هشت میلیون جوان آلاف که به هدف پول باده آورده می‌آیند و کسری خدمت و گروه فشاری باشند برای خفقان مردم

  • مهری
    0

    جناب سردار غلامرضا سلیمانی بسیج اصلا"به فکر افرادی که داوطلبانه میاد به وقت وبه موقع ضروری خدمت میکنه نیست من کسانی میشناسم که زن و بچه دارن اما شغل درست و حسابی ندارن درآمد شان کم اما هر وقت به وجودشان نیاز است پا ی کار میان واز انقلاب محافظت می کنن چرا بسیج این جوانها رو استخدام نمی کنه بسیج جز؛رکن اصلی نظام مثل بقیه نیروهای مسلح باید این افراد بسیجی مومن انقلابی استخدام بشن تا هم ازبابت درآمد و خانواده خیالشان راحت بشه وهم نظام افراد جوان و انقلابی در دست داره موفق باشید ج

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها