کلاهبردار متواری ۲۶۰ میلیارد ریالی در کیش دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: پلیس با حکم نیابت قضایی، کلاهبردار متواری ۲۶۰ میلیارد ریالی را در این جزیره دستگیر کرد.

کلاهبردار متواری ۲۶۰ میلیارد ریالی در کیش دستگیر شد

سرگرد داوود سعدی اظهار داشت: ماموران پلیس طی یک حکم نیابت قضایی مبنی بر اختفای یک کلاهبردار در این جزیره، دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی کیش با بکارگیری شگردهای پلیسی محل اختفای این کلاهبردار ۲۶ میلیارد ریالی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: این فرد در یکی از استان های کشور به این جرم محکوم شده و پرونده وی از سوی ماموران آگاهی آن استان در دست رسیدگی است.

وی با بیان اینکه برخی کلاهبرداری ها در جزیره کیش زیاده شده است گفت: هم اکنون ماموران این پلیس یک کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی دیگر را در این جزیره دستگیر کرده اند که شگرد وی کرایه خودروهای لوکس به مسافران بوده است.

سرگرد سعدی یادآور شد: هم اکنون ۱۱ نفر علیه این شخص شکایت کرده اند که وی مبالغی را از بابت کرایه خودرو از آنان اخذ کرده اما خودرویی تحویل آنان نداده یا اینکه مجددا خودروی کرایه شده را با قیمت بالاتر به شخص دیگری واگذار کرده است.

جزیره کیش با ۴۴ هزار نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران در دل آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها