۴۸ تذکر کتبی به باشگاه‌های ورزشی متخلف تهران ابلاغ شد

رییس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: با ورود و نظارت کارشناسان طی هفته جاری یک باشگاه پلمب شد و ۴۸ باشگاه ورزشی دیگر تذکر کتبی دریافت کردند.

۴۸ تذکر کتبی به باشگاه‌های ورزشی متخلف تهران ابلاغ شد

رضا خرم اظهار داشت: با دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت ورزشی انفرادی، پربرخورد و آبی از ۱۶ فرودین امسال تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ دستورالعملی برای بازگشایی مجدد از طریق ستاد ملی کرونا به این نهاد ارسال نشده است، گفت: احتمال می رود با توجه به شرایط حاد و قرمز تهران این تعطیلی ها برای هفته آینده ادامه یابد.

رییس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه مادامی که این تعطیلی ها ادامه یابد اجاره باشگاه‌های دولتی بخشیده خواهد شد، تاکید کرد: در حال حاضر ۲۰۰ مجموعه ورزشی این نهاد در سطح استان تهران طبق ماده ۸۸ (ماده ۵ الحاقی ۲) به بخش خصوصی اجاره داده شده اند.

خرم همچنین با بیان اینکه کارشناسان این نهاد به صورت نامحسوس و شبانه روزی از مجموعه های ورزشی بازدید می کنند، گفت: در صورت بی توجهی به بخشنامه های کرونایی، با مدیران این مجموعه های متخلف برخورد می شود.

وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی ادامه دار مجموعه های زیان دیده، این مدیران می توانند با ثبت پرونده های خود در این نهاد از شرایط وام های کارآ بهره مند شوند.

به گفته رییس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تاکنون یک هزار و ۵۰۰ فعال ورزشی توانسته اند از طریق سامانه کارآ وام های کرونایی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه برای امسال تصمیم گیری نهایی برای مبلغ جدیدی وام ها اعمال نشده است گفت: میزان وام های کرونایی برای هر فرد ۱۶ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت آن سه ساله خواهد بود.

خرم افزود: تا کنون ۲۴ میلیارد تومان وام زیان ورزشی از طریق ستاد ملی کرونا به ورزش استان تهران پرداخت شده است.

پنج هزار و ۲۰۰ مجموعه آبی و چند منظوره در سطح استان تهران وجود دارد که با شیوع موج چهارم کرونا تمام فعالیت های ورزش انفرادی، پربرخورد، رزمی و آبی متوقف شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها