پلیس: ویدیوی سیلی یک جوان به روحانی ساختگی بود/ دستگیری 6 نفر


29 فروردین 1400 - 20:34
607c5891b093f_2021-04-18_20-34
رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره ویدیوی منتشرشده از درگیری میان یک جوان و فردی با لباس روحانیت، این کلیپ را ساختگی اعلام کرد و از بازداشت توزیع کننده و بازیگران آن خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با حضور در جمع خبرنگاران درباره ویدیوی منتشر شده از سیلی خوردن یک روحانی در فضای مجازی گفت: حدود ساعت ۱۸ روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً ۲۲ تا ۲۳ ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه ویدیویی کردند که در آن یکی از این پسران جوان اقدام به بی احترامی به فردی با لباس روحانیت کرده و به سیلی به او زد.

وی با بیان اینکه این ویدیو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، گفت: ماموران پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کرده و پس از اخذ مجوزهای قضایی صبح امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت کرده و به کلانتری پاسداران منتقل کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه پس از دستگیری این افراد برای ماموران محرز شد که ویدیوی فوق ساختگی بوده و افراد حاضر در آن نیز اقدام به بازی نقش کرده‌اند، گفت: اقدامات بعدی درباره شناسایی دو نفر دیگر که از بازیگران این کلیپ بودند، ادامه یافت که در بررسی‌ها مشخص شد، پسری جوان حدوداً ۲۲ ساله و مردی حدوداً ۵۰ ساله در کلیپ مذکور بازی کرده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دو نفر مذکور پدر و پسر بودند، گفت: با بررسی بیشتر مشخص شد صرفاً به لحاظ ماجراجویی و خودنمایی اقدام به ضبط این ویدیو کرده‌اند که در نهایت این دو نفر نیز ساعت ۱۸ امروز توسط پلیس های تخصصی در شهرستان پرند بازداشت شده و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی منتقل شد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره ویدیوی منتشرشده از درگیری میان یک جوان و فردی با لباس روحانیت، این کلیپ را ساختگی اعلام کرد و از بازداشت توزیع کننده و بازیگران آن خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

607c5891b093f_2021-04-18_20-34
29 فروردین 1400 - 20:34

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با حضور در جمع خبرنگاران درباره ویدیوی منتشر شده از سیلی خوردن یک روحانی در فضای مجازی گفت: حدود ساعت ۱۸ روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً ۲۲ تا ۲۳ ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه ویدیویی کردند که در آن یکی از این پسران جوان اقدام به بی احترامی به فردی با لباس روحانیت کرده و به سیلی به او زد.

وی با بیان اینکه این ویدیو به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، گفت: ماموران پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کرده و پس از اخذ مجوزهای قضایی صبح امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت کرده و به کلانتری پاسداران منتقل کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه پس از دستگیری این افراد برای ماموران محرز شد که ویدیوی فوق ساختگی بوده و افراد حاضر در آن نیز اقدام به بازی نقش کرده‌اند، گفت: اقدامات بعدی درباره شناسایی دو نفر دیگر که از بازیگران این کلیپ بودند، ادامه یافت که در بررسی‌ها مشخص شد، پسری جوان حدوداً ۲۲ ساله و مردی حدوداً ۵۰ ساله در کلیپ مذکور بازی کرده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دو نفر مذکور پدر و پسر بودند، گفت: با بررسی بیشتر مشخص شد صرفاً به لحاظ ماجراجویی و خودنمایی اقدام به ضبط این ویدیو کرده‌اند که در نهایت این دو نفر نیز ساعت ۱۸ امروز توسط پلیس های تخصصی در شهرستان پرند بازداشت شده و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی منتقل شد.

منبع: ایسنا

68

نظرات 53
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ali 1 0 پاسخ 1400/1/30 -13:22

ایکاش این تیز و بزی را پلیس در همه کارهایش قرار میداد نمونه زیر جالب است : یکی از دوستان بنده پارسال ماشینش رو دزدیدند و چون دوربین دزدگیر hd در خیابان داشت صورت دزد بسیار واضح و روشن بود . بلافاصله پلاک اعلام تا پلیس ایشان را دستگیر کند ... سرتان را درد نیاورم کلی خرج کرد و از یکی از مامورین شنید که این آقای دزد هر روز از آزاد راه پردیس میرود بومهن و برمیگردد خلاصه با برادرانش رفتند و در بومهن ماشین را گرفته و آقا دزده فرار کرد . مورد بعدی گاوصندوق منزل شوهر خواهرم را با جاش دزدیدند و بعد از اعلام و کلی خرج کردن فقط اسناد داخل گاو صندوق برگشت نه مابقی چیزها

ت 1 1 پاسخ 1400/1/30 -10:42

چه ساختگی باشدچه واقعی یک نوع اعتراض هست مردم گرفتارشدن

بینام 11 6 پاسخ 1400/1/30 -10:13

بامید حق این جریان فیلم به ظاهر ساختگی بزودی به واقعیت خواهد پیوست.

خالو جواد 1400/1/30 -19:45

دقیقا همین طوره

رز 9 1 پاسخ 1400/1/30 -08:39

امید وارم در همه زمینه ها اینقدر سریع باشن

یک سوال 20 1 پاسخ 1400/1/30 -07:48

سیلی نمایتده مجلس به سرباز به چه مرحله ای رسید؟؟

احمد 20 2 پاسخ 1400/1/30 -06:30

پس چرا قاچاقچی های کالا،محتکرین ، متخلفین، معتاد و اختلاس گران و مزاحمین نا موس مردم دستگیر نمی شوند

مریلا 6 32 پاسخ 1400/1/30 -04:18

خاک بر سر ما ملت....یهودی ها و غیره به علما و روحانیون شون احترام میزارن و بهشون خدمت میکنن...اما مسلمانها و شیعیان روحانیون و علما شون رو مسخره میکنن و بی احترامی میکنن...

خالو جواد 1400/1/30 -09:10

انها فکر مردم هستند نه خودشان فقط

ناشناس 1400/1/30 -10:18

خاک بر سر خودت

بفهم 1400/1/30 -12:41

خاک برسر خودت عوضی به ملت توهین میکنی ببین چی کردند که این بلا ها سرشون میاد نفهم

اسد آبادی 6 33 پاسخ 1400/1/30 -04:15

همه کسانی که در مورد شغل شریف و لباس مقدس روحانیت هر گونه نظر بی ادبی در سایت خبر فوری گذاشتن و همه افرادی که این نقش پلید را بازی کرده اند و کسانیکه زره ای با روحانی و روحانیت و این لباس مقدس دشمنی و خصومت دارند شک نکنن و یقین پیدا کنند که نطفه آنها نا پاک و مشکل دار است...شک نکنند لقمه ای که خورده اند شبهه ناک بوده است...

ش.معلم 1400/1/30 -10:15

شک نکنید ذره ای درسته نه زره ای !!!

نجمه 1400/1/30 -23:03

برو بی سواد بی شعور تعصبی

دن کیشوت 10 1 پاسخ 1400/1/30 -02:04

پلیس برای سیلی خوردن یک آخوند چه سرعت عملی به خرج داده اما برای سیلی خوردن سرباز خودش از عنابستانی و سیلی خوردن دست فروشان از مامورین شهرداری و سیلی خوردن کارگران از کارفرما، فلج می شود! ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا، پلیس با این حرکت می خواست پاچه خواری کرده و تبلیغات کند که بله ما پشت روحانیت هستیم و جان نثاریم و... اما تیرشان به سنگ خورده و مسخره شدند.

علی 12 1 پاسخ 1400/1/30 -00:22

شاید هم یک واقعیت باشد بخاطر عملکرد ضعیف و ندانم کاری در کشور داری توسط روحانیون هست که نتیجه اش فساد .فقر . بیکاری .تحریم .تبعیض . رانت .و.................... این سیلی شاید یک بازی باشد ولی واقعا واقعی هست ای کاش کار تخصصی خودشون خواندن قران سر اموات را ادامه میدادند.

رببی 31 11 پاسخ 1400/1/29 -23:39

واقعیت مملکت را بازی کرده اند

کوروش 20 37 پاسخ 1400/1/29 -23:29

خاااک بر سر این پدر و پسر که اینقدر نفهم هستند و سبک مغز...

خسرو 41 9 پاسخ 1400/1/29 -23:27

من کلیپ نگاه کردم خدایش جوان حقیقت جامعه را داره میگه برای نسل جوان... فقر داره عمومی میشه همه دارن فقیر میشن

سیده زهرا 1400/1/30 -09:11

گل گفتی برادر

سجاد 1400/1/30 -09:44

حقیقت چیز دیگری است که سازندگان این کلیپ پیگیر آن هستند ولی انچه مسلم است نه این طلبه ساختگی و نه هیچ طلبه دیگری مسبب مشکلات کشور نیستند ... اگر حکومت ما اسلامی است مگر نشانه اسلام فقط و فقط لباس روحانیت است . خیلی ها این لباس رو بر تن دارند ولی مخلص و مومنند و ربطی هم به این مشکلات ندارند برعکس خیلی از سیاسیون و دولتمردان ما نه روحانی هستند و نه اعتقادی دارند و نه متعهد هستند .

هخا 23 9 پاسخ 1400/1/29 -23:25

با دورود با خدا شوخی بکن اما با این نوع لباس اگه شوخی کنی میشی آمریکا

شهرام.ر 25 12 پاسخ 1400/1/29 -23:15

من این ویدئو را دیدم و حالم بهم خورد از بی احترامی سیلی زننده به فرد مسن (در لباس اخوند) . واقعا دردآور بود که ببینی چگونه یک جوان بدون هیچ منطق و دلیلی، به انسانی ضعیف تر از خود سیلی میزند. واقعا تاسف‌بار است که ببینیم اخلاق انسانی در کشور ما تا چه حد جایگاه خود را از دست داده است. این سرعت عمل نیروی انتظامی علاوه‌بر برانگیختن حس تحسین من ، باعث ایجاد سوالی شد که خیلی‌ها آنرا مطرح می‌کنند « چرا با عنابستانی مطابق با قانون و به سرعت برخوردی نشده است؟؟؟؟ »

علیرضا 26 5 پاسخ 1400/1/29 -22:46

اگر ساختگی هست کشش ندین.طنز زیبایی بود.

کاربر ناشناس 11 3 پاسخ 1400/1/29 -22:42

دردهه پنجاه داستان چوپان دروقگوراخواندیم وتعجب میکردیم هرگزدروغ نگوییم چون دروغگو دشمن خداست

AB 49 5 پاسخ 1400/1/29 -22:38

حالا مگه اخوند چه کار مفیدی انجام میده

مجید 1400/1/29 -23:28

آخوندا همونایی هستند که پدر و مادر شما رو به هم حلال کردند تا جناب عالی به دنیا بیایید..... و همون هایی هستند که حلال بودن ازدواج شما رو تایید میکنن با خوندن خطبه عقد.... و و و و و...... یکم تفکر کنید بعدش پیام بذارید!!!!

ناشناس 1400/1/30 -00:11

در جواب مجید.پیش از آخوند مردم دنیا با قلمه زدن زاد و بلد میشدند که خدا آخوند فرستاد کار راحت تر شود؟چه مزخرف میگی..

جواب به مجید 1400/1/30 -00:21

ایکیو برای حلالیت اخوند لازم نیست و هر شخصی میتونه خطبه عقد بخونه ، پس حلالیت رو به آخوند نچسبون مغز فندوقی، سوادت ببر بالا

مجیدیه 1400/1/30 -01:10

به مجید.یعنی بقیه دنیا حرومزادن و مرجع حلال بودن دوجمله عربی خوندنفقط توسط اخوند وحق حساب گرفتنشه؟مبهوت اون ووووو گذاشتن شدم.

جوان ناکام 1400/1/30 -02:35

مجید خان خیلی احمقی ،، کل قرآن را هم بخونن اگر دل یکی نباشه حرام تر از هر حرامی هست ،، دل نزدیک باشه با یک سند سازی عقلی همه چی حله ،، خطبه عقد منو یک ملا خوند ولی من همسرم را دوست ندارم و این ازدواج حلال نیست

ناشناس 1400/1/30 -08:42

اقا مجید اخوند ورد نخونه بازهم ما به دنیا میایم و خلاشم خدا کرده که به دنیا اورده و جان داده اخوند مفتخوری بیش نیست که از ای قضیه ارتزاق میکنه

ناشناس 1400/1/30 -10:23

اقا مجید اونهم خودش یک کاسبیه که اخوندا برا خودشون راه انداخته اند

عبدالله 38 2 پاسخ 1400/1/29 -22:36

حال سوال این است که اگربجای روحانی نما که تازه این هم ساختگی است، این برخورد به طور واقعی با یک معلم یا یک پزشک یا....اتفاق می افتاد که هزاران بار هم اتفاق افتاده آیا مسئولین هم اینطور پیگیری و برخورد می کردند؟ چه تبعیض هایی!

عصمت طلب 1400/1/30 -08:23

اصلا صورت سوال اشتباهه ، چون در اون کلیپ جوان به پیرمرد اعتراض میکنه که شما مارو بد بخت کردید و... خوب به پزشک ومعلم چرا باید این حرف رو بزنه ؟ اون ها که تقصیری تو بد بختی مملکت نداشتند ، به هرحال فارغ از شوخی این کلیپ مصداق بارز حماقت و جهل وکینه ناشی از سیاست های غلط بسیاری از مسئولین روحانی نمای مملکت است که با مکروحیله در عالم سیاست دین را در چشم بسیاری از جوانان ونسل جدیدمسبب بدبختی ها جلوه دادند وصدالبته که گناه ایشان کم از یزید نیست

نا شناس 7 20 پاسخ 1400/1/29 -22:31

کار اینها واقعا خیلی زشت و نارحت کننده بود....یعنی جوانهای ما انقدر بی ادب و کستاخ شده اند که اینطوری سیلی بگوش پیرمرد بزنند ...حالا ان شخص هر که باشه

صبرالله رهنما 4 3 پاسخ 1400/1/29 -22:27

یعنی فیلم بازی کردنند ساختگی بوده

علیقلی 15 6 پاسخ 1400/1/29 -22:21

چه حیف

ایرانی 31 4 پاسخ 1400/1/29 -22:18

خوب شد زود اعلام کردن وگرنه حوزه های علمیه میخواستن به خاطر ظلمی که بهشون رفته کفن پوش تظاهرات کنن

سعید 13 1 پاسخ 1400/1/29 -22:04

فعلا که مردم از همه چی به ذله اومدن بجز ضرر رساندن به مردم و آینده جوان ها چیزی برای مردم نداشتن،پسر دختر هست شده 40 سالشون نه خونه دارن نه ازدواج کردن نه ماشین نه راه درامد درستی،این چیزی نیست که مردم ایران مستحقش باشن،الان ایران باید جوری باشه که کشورای عربی بجای افغانی ها بیان برای خودمون کار کنن، اما اقبال مردم برگشته ملت ایران آرزوی یه روز بودن توی کشورای عربی رو را دارن،اینم توی اکثر کشورا ایرانیها رو راه نمیدن و اگه هم راه بدن عین قاتل ها زیر نظر دارنشون تو فرودگاه، فعلا این فیلم نماد واقعی خیلی مشکلات مردم هست،برای بیشتر جوان ها آینده ای اصلا نیست،فقط امید به امروز و فردا شدن براشون مونده

م 8 40 پاسخ 1400/1/29 -21:54

باید اعدام شوند.

1400/1/29 -22:53

ای احمق

علی 1400/1/29 -23:22

انکه اعدام رایادتون داد برپدرش لعنت وتوی که ویگی باید اعدام شود تورا خدا برو همون چوپانی جاتو پیدا کن ابله نفهم

امید 1400/1/29 -23:30

مودب باش اونی که به نام و نشان پیام گذاشتی...

بینام 1400/1/30 -00:15

راست میگی باید اعدام شوند.حالا اون نفهمی که میگه اگر تو گوش کس دیگر زده بودن اینطور عمل می کردن .باید بگویم اینها تو گوش روحانی نزدن .بلکه تو گوش دین زدن پس جرمشان زیاد است باید اعلام شوند.تا کس دیگر از این غلتهای زیادی نکنند.باید همچین جوانهایی را که به دین ومذهب توهین میکنند را باید نیست و نابود کنند.

ش.معلم 1400/1/30 -10:18

افکار پوسیده تو را باید اعدام کرد.

ناشناس 1400/1/30 -10:26

تو که میگی اعدام شود ایا جرمش به گفته خود اخوندا از انداختن سیرابی روی سر پیامبر (ص) بیشتر بوده؟

مهدی 24 66 پاسخ 1400/1/29 -21:51

ای بابا حالا از آخوندها مگه چیزی کم شده بزارید مردم نفس بکشن یارو به پدرش سیلی زده روحانیون تو این مملکت هزاران کار نا شایسته انجام می‌دهند

جمعه 13 0 پاسخ 1400/1/29 -21:37

واقعا این سیلی خوردن ساختگی بود.برای من باورپذیر نیست و عین حقیقت است

نرگس 11 1 پاسخ 1400/1/29 -21:10

‌واقعا ساختگی بود

کوروش 1400/1/29 -21:59

خیلی عالی ساخته بودند.

آتوسا 1400/1/29 -23:31

خااک بر سرت کوروش....

کوروش 1400/1/30 -04:11

خانم آتوسامتقابلا خاک برسرآنانی که ملت رابه این روزانداخته اند وخداشماراشفادهد انشاالله.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks