دعوای مرگبار راننده‌ها بر سر سوار کردن مسافر

وقتی یکی از راننده‌ها بدون نوبت اقدام به سوار کردن مسافر کرد، بین او و بقیه راننده‌های مسافرکش دعوای شدیدی شکل گرفت که پایان مرگباری داشت.

دعوای مرگبار راننده‌ها بر سر سوار کردن مسافر

عصر سه‌شنبه 24 فروردین، مأموران کلانتری208 ترمینال جنوب با قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس جنایی تهران تماس گرفتند تا گزارش مرگ مردی 62 ساله را در جریان یک درگیری به او اعلام کنند.

با دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات این حادثه آغاز و مشخص شد که متوفی راننده مسافرکش است و در ترمینال جنوب کار می‌کرده است. او مردی بازنشسته بود و در یکی از خط‌های مسافربری ترمینال، مسافرکشی می‌کرد.

وی روز حادثه بر سر سوار کردن مسافر با راننده‌ای جوان که حدودا 37ساله بود درگیر شده و وقتی درگیری بالا گرفت راننده جوان با آرنج ضربه‌ای به قفسه سینه این مرد 62ساله زده بود. همین باعث شده بود تا حال وی بد شده و از هوش برود. شاهدان نیز با دیدن این صحنه اورژانس را خبر کرده بودند اما او هنگام انتقام به بیمارستان فوت شده بود.

ماموران در ادامه به تحقیق درباره دلیل شروع این درگیری پرداختند. به‌گفته شاهدان، متوفی راننده قدیمی خط و در آنجا پیشکسوت بوده است. او روز حادثه اقدام به سوار کردن مسافر کرد که راننده جوان و چند نفر دیگر به او اعتراض کردند و گفتند که چرا بدون نوبت مسافر سوار کرده است. همین آغاز درگیری‌ای بود که با مرگ راننده قدیمی پایان یافت.

با این اطلاعات بازپرس جنایی دستور بازداشت راننده جوان را صادر کرد.

وی بازداشت شده و بازپرس جنایی تهران دستور تحقیق از متهم، تحقیقات بیشتر از شاهدان درگیری و همچنین بررسی‌های دقیق پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و اینکه ضربه متهم به مقتول تا چه حد در مرگ او دخیل بوده را صادر کرده است.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اسماعیل نوغانچی صالح
    0

    وقتی فقر از در وارد میشود عقل و ایمان از پنجره فرار می‌کند این قانون نا نوشته زیستن هستد ضمن آن آدمی هنوز نمیداند روزی رسان رزق را قبلا تقسیم کرده تلاش بنماید اما شتاب نکند چون خوب بنگری این همه موجودات در کره زمین و در آبها هر روز رزقشان را میدهد بدان از من تو غافل نیست توکل و تلاش سر آغاز زیستن هست نه همه زندگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها