دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی

پرونده دید زدن 2 برادر از حمام زنانه یکی از پرونده های بی بند و باری در رژیم طاغوت به حساب می آید که در زمان خود سرو صدای زیادی کرد.

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی

‌کاربر فضای مجازی در واکنش به تیتر یکی از روزنامه‌های قبل انقلاب مبنی بر دید زدن های حمام زنانه دستگیر شدند در توییتر نوشت:

ایران، وقتی حجاب اجباری نبود و چشم و دل ها سیر بود.

راوی از دید زدن زن های لخت در زمان شاه

ماجرای دید زدن زن های برهنه در دوران قبل از انقلاب

در روزنامه آن دوره این ماجرای غیر اخلاقی به طور کامل شرح داده شده بود. در توضیح این اتفاق نوشته شد:دو جوان به نام های عباس و قاسم (ر) با سوراخ کردن دیوار دکان گلگیرسازی جنب حمام زن هایی را که داخل حمام بودند تماشا می کردند.

شاگرد قاسم پرده از حرکت غیر اخلاقی 2 برادر برداشت

عباس متصدی حمام زنانه واقع در کوی احمدی در جاده آرامگاه و برادرش قاسم که یک گلگیرسازی جنب حمام دایر کرده بود، توسط ماموران کلانتری 16 به اتهام دید زدن زنان و مزاحمت دستگیر شدند و این دو برادر متهم اند از سوراخ هایی که در گلگیرسازی قاسم ایجاد کرده بودند زنان لخت داخل حمام را تماشا می کردند.

شاگرد قاسم که آنها را در حین این عمل دیده بود جریان را به اهالی محل گفت و اهالی محل نیز با اطلاع دادن به ماموران کلانتری موجب دستگیری آنها شدند.

این دو جوان به همراه پرونده تنظیمی به دادسرای تهران اعزام شدند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محسن
    0

    الان كه از ديد زدن گذشته و انقدر قتل و جنايت داره رخ ميده كه ....

  • ایرانی
    0

    خوب مثلا منظور چیه که گفته مالزمان چشم و دل سیری ؟؟؟ یعنی شما الان راست می گید و تو حموم هم اگه حجاب داشتند اینطور نمی شد یا چون الحمدلله الان همه حموم و دستشویی دارن تو خونشون این اتفاق نمی افته یا اینکه اونا رای ندادن یا بریم تو حموم رای بدیم یا ندیم یا خدمتکزارانمان رای می دهند جای اربابانشان . چنگ چانگ چونگ از خلیج چاینیش

  • ناشناس
    1

    دید میزدن دیگه مگه کار خاصی میکردن؟؟؟فک کنم نمیدونین یا نمیخواین بدونین که الان چه کار ها که نمیکنن....

    نظرات شما -
    • .
      0

      واقعا هم خدا رو شکر که مثل حالا نبوده که هم حالش رو می برن هم با عکس گرفتن و فیلمبرداری به تهدید و اخاذی هم دست می زنن!البته اون موقع دختر همسایه و هم محله ای هم مثل ناموس خودشون می دونستن

  • OK
    1

    در پاسخ به استوری راوی: در هر نقطه از جهان هم که حجاب اجباری نباشد و چشم و دل ها بزعم شما سیر باشد باز هم ممکن است یک عده ای گرسنه مانده یا بیمار باشند!

  • کوروش
    1

    لطفا در مورد زمان پهلوی اول و دوم صادق باشید چون اکثریت بزرگان ومشاهیرکنونی متعلق به آن دوران طلایی هستند.

  • ناشناس
    0

    اینها بچه مومن ها و خجالتی بودند ولی راوی برو تو نخ پیگیری قانون کف میکنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها