تجاوز ۲ مرد به دختر ۱۹ ساله در مسیر آرایشگاه


24 فروردین 1400 - 06:00
6073faa96f058_2021-04-12_12-15
دختری در فلوریدا توسط دو مرد شرور مورد تجاوز قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

به گفته قربانی تجاوز، وی زمانی که از آرایشگاه به خانه باز می گشت توسط دو مرد شرور که به علت مصرف نوشیدنی الکلی دچار مستی شده بودند مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و خونی و برهنه در خیابان رها شد.

پلیس پس از شکایت مایکل از دو متهم با چهره نگاری و دوربین مداربسته خیابان مورد نظر توانست مجرمان را شناسایی و دستگیر کند.

اکنون با شکایت مایکل، دو متهم در بازداشت هستند تا جلسه دادگاه شان بزودی برگزار شود.

دختری در فلوریدا توسط دو مرد شرور مورد تجاوز قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6073faa96f058_2021-04-12_12-15
24 فروردین 1400 - 06:00

به گفته قربانی تجاوز، وی زمانی که از آرایشگاه به خانه باز می گشت توسط دو مرد شرور که به علت مصرف نوشیدنی الکلی دچار مستی شده بودند مورد تجاوز گروهی قرار گرفت و خونی و برهنه در خیابان رها شد.

پلیس پس از شکایت مایکل از دو متهم با چهره نگاری و دوربین مداربسته خیابان مورد نظر توانست مجرمان را شناسایی و دستگیر کند.

اکنون با شکایت مایکل، دو متهم در بازداشت هستند تا جلسه دادگاه شان بزودی برگزار شود.

منبع: رکنا

68

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ادمین 2 0 پاسخ 1400/1/24 -23:04

مایکل مگه اسم مرد نیست؟؟؟تو فیلما همه مایکلا مرد بودنا

مسعود 5 0 پاسخ 1400/1/24 -15:52

خبر فوری قرار نیست به هر قیمتی مخاطب جمع کنی بعضی اخبار شما جدیدا بی ارزشه میتونید قسمت حوادث داشته باشید

. 1 1 پاسخ 1400/1/24 -12:01

خب چون اینجا نبوده از نظر آبرو و این چیزها تو خونه و جامعه دغدغه ای نداره پشتیبانی میشه کسی انگی بهش نمی چسبونه و تنها همون آسیهای بدنی و روحی روانی داره براش که باید به دنبال درمان باشه.

در ذیل 1 1 پاسخ 1400/1/24 -11:54

خواهشا هر کامنتیو که محتوای توهین آمیز داره نشر ندید

ستارخان 1 0 پاسخ 1400/1/24 -11:24

اگه چشمات و باز کنی میبینی کجا اتفاق افتاده

رامین 9 2 پاسخ 1400/1/24 -11:20

ببخشید ازاین جور اتفاقها در ایران که اتفاق نمی افته؟! فقط در آمریکا اتفاق می افته

نوبخت 1 0 پاسخ 1400/1/24 -10:33

مگه آمریکا هم گشت ارشاد داره ،

Ghazal 1 0 پاسخ 1400/1/24 -10:15

چه ربطی ب فقر داره؟؟؟ میگه مست بودن!!!

پیمان قاضی 1 0 پاسخ 1400/1/24 -10:08

مایکل مگه اسم مرد نیست؟

. 1400/1/24 -15:32

احتمالا (البته اگه باز از این داستانهای ساختگی نباشه) کوچک شده نام می کِی لا باشه که اون هم البته تازه میشه مایک.مگه اینکه اسم وسطش مایکل باشه مثلا سارا مایکل که اون هم باز کمتر میان اسم اول رو ول کنن.

محمد هادی 7 4 پاسخ 1400/1/24 -09:45

فقر آمار ازدواج آورده پایین