واکنش تند ساسی‌مانکن به متلک‌پرانی احسان علیخانی


21 فروردین 1400 - 19:38
6071bf7aea8a6_6071bf7aea8a8
در حین اجرای مبین درپور در برنامه عصر جدید، احسان علیخانی به ساسی مانکن کنایه‌ای سنگین زد که با واکنش تند ساسی مانکن در اینستاگرام مواجه شد.

بیشتر بخوانید: سرنوشت تلخ و غمبار دختر زیبای قاجار

علیخانی در برنامه عصر جدید در واکنش به اجرای مبین درپور خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی زد و چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم.

ساسی‌مانکن در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:

تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن

در حین اجرای مبین درپور در برنامه عصر جدید، احسان علیخانی به ساسی مانکن کنایه‌ای سنگین زد که با واکنش تند ساسی مانکن در اینستاگرام مواجه شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6071bf7aea8a6_6071bf7aea8a8
21 فروردین 1400 - 19:38

بیشتر بخوانید: سرنوشت تلخ و غمبار دختر زیبای قاجار

علیخانی در برنامه عصر جدید در واکنش به اجرای مبین درپور خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی زد و چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم.

ساسی‌مانکن در پاسخ به علیخانی چنین نوشت:

تو به جای تیکه انداختن به من تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن

منبع: آخرین خبر

72

نظرات 34
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
پاتریوت 0 0 پاسخ 1400/1/22 -14:16

اینهارو ولش کن واکسن و داروی کرونا چی شد؟؟؟؟

حسام 0 0 پاسخ 1400/1/22 -13:45

یعنی چی ؟؟؟؟؟؟ قرارداد بسته با صدا و سیما برنامه درست کرده پولشو گرفته ... شمام عرضه داشته باشین برنامه بسازین پول بگیرین .... اینکه قراردادش مبلغ بالاست تقصیر صدا و سیماست نه اون .... اگه به شما بگن بیاین مجری فلان برنامه بشین دو میلیارد بهتون میدیم شما نمیرین ؟؟؟؟ کجاش عیبه ؟؟؟؟

صدیق 0 1 پاسخ 1400/1/22 -13:37

ساسی ابزار اجرای ۲۰۲۰ هست ، تا چند وقت دیگه کودکان زیر ۱۰ سال ،بیشترین آمار بینندگان پورن استار ها می شوند

ممد 1 2 پاسخ 1400/1/22 -10:34

عجب جواب باحالی دادی ساسی ،، ای ولا داری بخدا

کوروش 6 4 پاسخ 1400/1/22 -10:01

خودمونیم عجب اطلاعات دقیقی درمورداحسان دارد؟

ناشنتاس 6 2 پاسخ 1400/1/22 -09:10

به نظر بنده هيچ كدومشون عليه السلام نيستن و ارزش بحث كردن ندارن. بي خيال .شاد و خرم باشيد.

هیچ کس 4 4 پاسخ 1400/1/22 -08:34

دو جوانک زیر ابرو برداشته بی خاصیت

ممد 1400/1/22 -10:53

باز ساسی مرام داره نه مثل این مردک هزار چهره

سید 10 17 پاسخ 1400/1/22 -08:29

چرا خبر فوری مروج فساد شده این ساس حرامزاده معلوم الحال اصلا ارزش خبر کار کردن داره

به سید 1400/1/22 -09:24

چرا شما اینقدر راحت به مخالفانت میگی حرامزاده؟ بگذریم . . . راست گفتن بیرحم تر و سنگدل تر از . . . نیست

کوروش 1400/1/22 -10:02

حرف حق روزده

ممد 1400/1/22 -10:35

سید جان لفظ حرامزاده درست نیست در چیزی که مطمئن نیستی اظهار نظر نکن

در جواب سید 1400/1/22 -12:52

ساسی چه خوب چه بد کاری نداریم. چرا میگی حرومزاده؟ حرومزاده یعنی چی؟ امثال شماها به شاه هم گفتید حرومزاده که شهید بهشتی بشدت ناراحت شد و مخالفت کرد. احتمالا سید و هر کسی که اونو تایید میکنه، خودشون از اون مذهبی ها خشکه مقدسند که به دیگران لقب حرومزاده میدند. شما بگو ساسی بگو بد، بگو نفهم، بگو بیشعور ولی نگو حرامزاده. کاری این خواننده رو تایید نمیکنم اما شما هم یکم حیا داشته باشید که ظاهرا ندارید.

علی 5 4 پاسخ 1400/1/22 -07:56

دلار چند؟؟؟؟

رحیم آب منگل.قیصر 12 15 پاسخ 1400/1/22 -01:32

ساسی یه پاپاسی ارزش نداری و در حد و اندازه علیخانی نیستی ببندی بهتره.

شاهین 8 3 پاسخ 1400/1/22 -00:42

گر می نخوری طعنه مزن مستان را صد لقمه خوری که می غلام است ان را

کریم احمدی 7 10 پاسخ 1400/1/22 -00:41

مرحبا به احسان مردی و غیرت داری

دن کیشوت 34 6 پاسخ 1400/1/21 -23:54

مسائل داخلی شما؟! جنابعالی؟! کسی متلک پرونده، اون یکی جواب داده، اگه این قد قد میکنه، حتماً اون عرعر کرده اول، بعدشم تنها چیزی که در مورد علیخانی و فرزاد حسنی میشه گفت اینه: پر روهای بی ادب پاچه خوار! وای به حال تلویزیون که از امثال جلال مقامی بسیار عزیز و محترم و جنتلمن به عنوان مجری برنامه دیدنیها و همینطور منوچهر نوذری و داریوش کاردان، رسیده است به امثال این جوجه فوکولی های بی تربیت

نیما 1400/1/22 -00:38

البته که احسان علیخانی و بیشتر مجری ها ی این دوره یک تار موی امثال استاد مقامی و منوچهر نوذری و اقای کاردان نمیشوند . اما خب اگه احسان علیخانی جوجه فوکولیه حالا اون یکی چیه اونور آب

شادی 1400/1/22 -10:37

همین جوجه فکلی مرامش به هزارتا احسان علیخانی می ارزه

مهوش 20 18 پاسخ 1400/1/21 -23:49

احسان جان حرف حق را زده نه متلک پرانی . خبر فوری شما هم تیتر زدیا !!

هنرمند 3 1 پاسخ 1400/1/21 -23:31

اولا خیلی طبیعیه همه هنرمندان واقعی در حوزه هنر با گذشت سنوات کاری رشد میکنن و وارد حوزه های خاص هنرشون میشن مثل اجرا تا کارگردانی و ... البته مصداقش برای توانمندانه و احسان علیخانی یکی از این هنرمندان باهوش و مستعد و دوست داشتنی میهن ماست . هنر واقعی محتوا و اخلاق داره . کافیه این فرد به اصطلاح هنری ... فکر کنه که آیا فرزندهای خودشم دوست داره از اخلاق خارج بشن و تا تهش بجایی برسن که نابودیه و لجن... بدون شرح . هنر کجا و پلشتهای کثیف که مگسان هنر هستن کجا.

پونه 6 1 پاسخ 1400/1/21 -23:12

برای اطلاعات عمومی توضیح میدم... شغل تهیه کنندگی هیچ ارتباطی با تمکن مالی ندارد... تهیه کننده که سرمایه گذار نیست... وظایف تهیه کنندگی شامل مواردی دیگر است. این ها را به طرفداری از آقای علیخانی نگفتم. صرفا برای اینکه بدانید درآمد شخصی ربطی به تهیه کنندگی ندارد.

واقعیتی تلخ 9 0 پاسخ 1400/1/21 -23:10

فقط احسان خان دستمزد نجومی ندارد تقریبا همه مجریان صدا و سیما دستمزدشان بالاست و این امری است عادی وقتی یک کارمند ساده زیر ساخت سیزده میلیون دریافتی داشته باشد

شادی 9 9 پاسخ 1400/1/21 -23:07

چرا این ساس دهن گشادشو نمی بنده، همین کم بود توی تهی مغز بیای واسه ما اظهارنظر کنی

کاربر ناشناس 15 15 پاسخ 1400/1/21 -22:59

کار ساسی هم به علیخانی ربطی نداره

مظلوم 1400/1/22 -00:34

با این منطق شما کار هیچکس به هیچکس ربطی نداره . دنیا هم هرکی به هر کیه . منم عشقم کشیده همینطوری بزنم تو گوش یه نفر به هیچکس هم ربطی نداره.

جمشید 20 11 پاسخ 1400/1/21 -22:59

حالا نه اینکه تو اونور آب پول گیرت نمیاد. حتما قربه الی الله با اون زن هرزه کلیپ ساختی

پارسا 40 37 پاسخ 1400/1/21 -22:06

ساسی خیلی غلط کرده که قدقد می‌کنه. به توچه مردک بی شخصیت، این قضایا مسایل داخلی ماست که به تویی که اینقدر پلشتی ربطی ندارد.

ناشناس 1400/1/21 -22:58

خاک بر سرت از کی دفاع میکنی.

ح 1400/1/21 -23:00

ادبیاتت نشون میده که تو پلشت تری که...بدبختا چرا بلد نیستین مثل آدم حرف بزنین...اون یه سوال منطقی مطرح کرده... تو چرا خودتو جر میدی...

ابومرگ 1400/1/21 -23:23

از جانب خودت حرف بزن جوجو

در جواب ح 1400/1/22 -00:58

اگه فردی با مختصات ساسی مانکن رو منطقی میدونی و احتمالا خونوادتم عین خودتن، پس بیشتر مواظب ناموست باش.

شادی 1400/1/22 -10:38

جناب پارسا ،، از حماقت شما و امثال شما تعجب نمی کنیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks