وزیر آموزش و پرورش در ارومیه:

حقوق معلمان را احیا می‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما همیشه در کنار معلمان هستیم و برای دفاع از حقوقشان تلاش کرده و کمک می‌کنیم حقوقشان احیا شود.

حقوق معلمان را احیا می‌کنیم

حاجی میرزایی در گفت‌و گو با معلمان آذربایجان‌غربی که از بستر شاد برگزار شد اظهار داشت: نیازمند اندیشه معلمان هستیم و اندیشه معلمان نباید صرفا در معرفی کاستی‌ها به کار گرفته شود بلکه باید برای حل مسائل نیز صورت بگیرد همچنین باید از تجربیات خود، ما را نیز بهره‌مند کنند.

وی افزود: استانی موفق است که جوشش اندیشه‌ها و تدبیرشان برای ورود به عرصه‌های گوناگون بیشتر از بقیه است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مسائل باید باهم فکری و همکاری حل شود و مساله‌ای حل می‌شود که درک مشترکی بین همه عوامل حل مساله باشد.

وی با اشاره به تلاش این نهاد برای برقراری عدالت آموزشی گفت: برای اینکه عدالت آموزشی را گسترش دهیم باید ایده‌های خلاق ارائه شود و این لشکر فرهیخته همه فعال باشند.

حاجی میرزایی افزود: مشکلات وقتی حل می‌شود که اندیشه‌ها را روی هم گذاشته و همچنین عمیق فکر کردن به ابعاد مختلف و پیدا کردن راه حل سنجیده و عمیق پیش نیاز آن است و برای رفع این چالش‌ها باید هیات اندیشه‌ورز تشکیل شود و باهم بیاندیشند.

وی با بیان اینکه کرونا توانمندی‌های بخش آموزش و پرورش را توسعه داد گفت: با شیوع بیماری کووید 19 وارد عرصه ناشناخته شدیم و این کار تدریس را سخت و ذهنمان را درگیر کرد.

وی تصریح کرد: با وجود مخاطرات و کاستی‌های این وضعیت، همه جهش‌های دنیا با یک رویداد مهم شروع شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معلمی گفت: ما همیشه در کنار معلمان هستیم و برای دفاع از حقوقشان تلاش کرده و کمک می‌کنیم حقوقشان احیا شود.

حاجی میرزایی گفت: وضعیت نیروی انسانی بسیار مهم است و بزرگترین گام در سند تحول ساماندهی نیروی انسانی است و همه کسانی که پیش از سال 1392 با ما همکار ی می‌کردند تعیین تکلیف شدند و بقیه ماه های آینده تعیین تکلیف می شوند.

وی افزود: ما مصوبات صلاحیت معلمی را بررسی و ارائه کرده و کسی بدون صلاحیت معلمی نمی‌تواند وارد آموزش و تدریس شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ؟
    0

    یعنی این معلما مثه چی بشینن تو خونه همینجوری حقوق بره بالا؟بعد ما پرستارا تو هر لحطه با هرنوع بیماری درخطریم هیچ؟

    نظرات شما -
    • سارا
      0

      یعنی چی معلم همین طوری نشسته توی خونه ، وقتی از چیزی خبر نداری ، همین طوری نسنجیده و ناعادلانه نظر نده پرستار محترم . نه شب داریم نه روز ، یا داریم سوال ریاضی می نویسیم یا داریم فیلم تدریس درست می کنیم یا داریم تکلیف می بینیم یا داریم ناز بچه ها را می کشیم تکلیف بفرستند یا داریم جواب بخشنامه می دهیم یا داریم سوال امتحان طرح می کنیم یا به درد دل خانواده و مشکلاتشان گوش می کنیم و ... خدا شاهده امسال چشم هایم چند برابر ضعیف تر شده ، برای ساکت کردن خانه و تهیه ی فیلم های آموزشی چندین بار با اعضای خانواده بحثمان شده ، تلویزیون خاموش ، عطسه و سرفه و خر و پف و صدای تلفن و صدای زنگ منزل و ... همه ممنوع . خانواده را کلا رها کردیم . فیلم تدریس می فرستیم ، نمی بینند و شخصی باید برایشان دانه دانه بفرستی التماس کنی تو رو خدا فیلم ها را ببینید و سوالات را حل کنید و ... سرسام گرفتیم . بعد هم هر چی اضافه بشه ، برای کادر درمان و بقیه ی جاها خیلی بیشتر اضافه میشه و من نمی دانم این همه تبلیغات و مانور دادن روی حقوق معلم برای چیست ؟ امیدوارم هر کس فکر می کنه این شغل خیلی راحته و معلم داره پول پارو می کنه ، معلمی نصیب خودش یا فرزندش بشه الهی آمین . ما که بخیل نیستیم . بعد هم در این وزارتخانه ی عریض و طویل آموزش و پرورش ، معلم از همه بیشتر کارمی کند ولی حقوقش از مدیر و معاون و اداره ای و وزارتخانه ای و .... کمتر است . ولی همه جا می گویند حقوق معلم ....

    • ؟؟؟؟
      0

      هر شغلی سختی های خودش را دارد . خوب حالا که معلمی این قدر راحت است و پول زیادی می دهند ، از پرستاری استعفا بده و برو معلم شو . برو تا دیر نشده .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها