افزایش ۴۴ درصدی کشف سرقت طی ایام نوروز در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش ۴۴ درصدی کشف سرقت ها با تلاش مجاهدانه پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح تأمین امنیت نوروزی شهروندان ملایری طی ۱۱ روز اخیر این توفیق حاصل شد.

افزایش ۴۴ درصدی کشف سرقت طی ایام نوروز در ملایر

سرهنگ محمدباقر سلگی افزود: با جدیت مأموران تلاشگر در انتظامی ملایر طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۴۴ درصد افزایش دستگیری ها را شاهد هستیم که نشان از عزم جدی پلیس ملایر در مبارزه با جرائم دارد و این روند با قدرت کامل ادامه می یابد.

وی با تقدیر از حمایت های مسئولانه و قاطعانه دستگاه قضایی در برخورد قاطعانه با مجرمان در اجرای طرح نوروزی، به شهروندان توصیه کرد: ضمن تجهیز اموال و امکانات خود به لوازم بازدارنده و ضدسرقت در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند.

سلگی در ادامه از کشف ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر در راستای مقابله با قاچاقچیان کالا حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی یادآور شد: در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه ماشین ظرفشویی خارجی قاچاق و بدون مجوز که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها