۸۲۳ هزار نفر در سال ۹۹ وام ازدواج گرفتند


11 فروردین 1400 - 12:42
60642eea73c15_2021-03-31_12-42
رئیس کل بانک مرکزی گفت در سال گذشته ۴۳ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به ۸۲۳ هزار نفر پرداخت شد.

همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد درسال 99 میزان وام ازدواج پرداختی توسط نظام بانکی با 65 درصد رشد نسبت به سال 98 به 43هزار میلیارد تومان رسید.

به گفته همتی سال 99 بیش از 823 هزار نفر وام ازدواج دریافت کردند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت در سال گذشته ۴۳ هزار میلیارد تومان وام ازدواج به ۸۲۳ هزار نفر پرداخت شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60642eea73c15_2021-03-31_12-42
11 فروردین 1400 - 12:42

همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد درسال 99 میزان وام ازدواج پرداختی توسط نظام بانکی با 65 درصد رشد نسبت به سال 98 به 43هزار میلیارد تومان رسید.

به گفته همتی سال 99 بیش از 823 هزار نفر وام ازدواج دریافت کردند.

منبع: تسنیم

70

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 1 0 پاسخ 1400/1/12 -11:02

با پولی نمیشه چیزی خرید توی این گرانی و تورم بعد کسی ضامن نمیشه

OK 3 0 پاسخ 1400/1/12 -02:21

خدا کند ازدواج هایی که برای دریافت وام صورت می پذیرد صوری نباشد و پس از مدتی منجر به طلاق زوجین جوان نشود! پرداخت وام تأثیری در ترغیب جوانان به ازدواج و افزایش آمار ازدواج ندارد.

قربانی 0 1 پاسخ 1400/1/11 -21:34

من که کسی ضامنم نشد برای وام هیچکس

مجید 1400/1/11 -21:47

به درک .میخواستی ازدواج نکنی. تو ازدواج کردی پولش را باید بقیه بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمود 0 0 پاسخ 1400/1/11 -18:09

خداروشکر ....... پرداخت 43 هزار میلیارد تومن وام ازدواج به 823 نفر ، میشه هر نفر 52 میلیارد تومن . مطمئنین زوجهایی که درخواست کردن ، زالو زاده نبودن؟

دن کیشوت 5 0 پاسخ 1400/1/11 -16:22

بهتر نیست به جای وام، پولهایی را که به حسن نصرالله میدهید، خرج جوانان این مملکت کنید؟

علی 1400/1/11 -21:49

دهانت را ببند معاند. حسن نصر الله همیشه دوست و یاور ما بوده و هست . به تو ربطی ندارد. معاند

ناشناس 1400/1/12 -10:22

سید علی نصرالله ان شاء الله با هم محشور بشین!

OK 1400/1/12 -13:37

پاسخ به علی: تا پول می دی رفیقتم عاشق بند کیفتم! حتی اگر از عجمان باشی و از دوستان اعراب ما نباشی!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks