پناهیان: اگر ملت ایران از امتحان انتخابات سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه امام زمان ظهور کنند

حجت الاسلام پناهیان گفت: رأی‌گیری و انتخابات می‌تواند جهان را آزاد کند. چون ملت ایران، اگر از حضور در رأی گیری‌ها و در امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند.

پناهیان: اگر ملت ایران از امتحان انتخابات سربلند بیرون بیاید، کافی است برای اینکه امام زمان ظهور کنند

گفت‌وگو با حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به شرح زیر است:

مهمترین کار امام زمان بعد از ظهور، حکومت و حکمرانی است

آیا برای برقراری ارتباط با امام زمان (عج) به عنوان حجت خدا و واسطه فیض الهی ابعاد عاطفی و اعتقادی کفایت می‌کند؟

ما غالباً ارتباطمان با اولیاء خدا اولاً اعتقادی و ثانیاً عاطفی است و خیلی هم خوب است. این‌ها را نمی‌خواهیم انکار کنیم، اما ماجرا نباید به همین دو ارتباط ختم شود؛ بلکه باید یک ارتباط سیاسی هم با حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداه برقرار کنیم. کما اینکه با اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هم اگر می‌خواهیم ارتباط برقرار کنیم باز باید وجه سیاسی این ارتباط را روشن و بلکه پررنگ قرار دهیم. طبیعتاً ارتباط عاطفی‌ اکثر ما بر محور مصائب اهل بیت است. این مصائب به دلایل کاملاً سیاسی رخ داده‌اند. اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به خاطر اینکه اخلاقشان خوب بود یا نماز خواندن خوبی داشتند، به شهادت نرساندند!

طبیعتاً اگر امام زمان اروحنا له الفداه هم ظهور بفرمایند، مهم‌ترین چیزی که دیده خواهد شد، حکومت و حکمرانی ایشان و حضور ایشان در عرصه سیاسی است. به عبارتی، قدرت را در دست خواهند گرفت. ما صرفاً دنبال ظهور یک انسان عارف نیستیم. البته ایشان عارف به خدا هستند و از ایشان هیچ‌کس معرفت بیش‌تری نسبت به خدا ندارد؛ بلکه به جهت سیاسی ما منتظر هستیم تا غربت ایشان برطرف شود و غیبت به پایان برسد و حضور در صحنه سیاسی پیدا کنند.

کسانی با امام زمان ارتباط خوبی دارند که در عرصه سیاسی مرتبط شوند

در جامعه، افراد زیادی داریم که رهبانیت در پیش گرفته‌اند و به اعمال عبادی خود مشغول هستند. به نوعی کاری به کار سیاست و حکومت ندارند. این رفتار و نوع ارتباط آنان با امام زمان مشکل دارد؟

ما هر چقدر ارتباط اعتقادی یا عاطفی خوب با حضرت برقرار کنیم، اما اگر ارتباط سیاسی با حضرت نداشته باشیم و نگاهمان به ظهور حضرت، حضور ایشان در عرصه سیاست نباشد، ارتباط ناقصی خواهیم داشت. اساساً کسانی می‌توانند از نظر اعتقادی و عاطفی ارتباط کاملی با حضرت داشته باشند که این ارتباط را در عرصه سیاسی تعریف کنند.

ارتباط با امام زمان اگر سیاسی نباشد، ناقص است

چطور باید این ارتباط سیاسی را با حضرت برقرار کنیم؟

تعریف کردن این ارتباط در عرصه سیاسی یعنی اینکه ما منتظر ظهور باشیم تا ایشان، جهانیان را از ظلمت و ظلم نجات بدهد. چنین تقاضایی، تقاضای فردی نیست. ما وقتی با حضرت ارتباط داشته باشیم و برای اینکه حضرت بیایند، آرزومند باشیم تا حکومتشان را ببینیم و حکمرانانی را که زیر سایه ایشان به عنوان نمایندگان ایشان حکومت خواهند کرد، ببینیم، ارتباط سیاسی ما برقرار شده است. این ارتباط عاطفه انسان را هم بیش‌تر می‌کند؛ اعتقاد انسان را هم عمیق‌تر و راسخ‌تر خواهد کرد. ارتباط با حضرت ولی عصر علیه‌السلام اگر ارتباط سیاسی نباشد، نه تنها ناقص است بلکه ممکن است کم کم موجب انحراف شود. انحراف مثل این که کسی دنبال این باشد که در گوشه‌ای خدمت حضرت برسد و دیداری تازه بکند و بگوید برای من کافی است. دیگر دعا برای فرج نکند و تمنا برای ظهور و حکومت ایشان نداشته باشد. این ارتباط، ناقص و بلکه انحرافی است. طبیعتاً این افراد هم موفق به دیدار حضرت نخواهند شد. موفق به دسترسی به حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداه هم نخواهند شد.

امام زمان، قدرت را در اختیار و در خدمت برقراری عدالت قرار می‌دهد

در حال حاضر اگر کسی بخواهد با حضرت ارتباط برقرار کند، جنس فعالیت‌هایی که باید انجام بدهد، چیست؟

اگر ما می‌دانیم اصل کاری که حضرت خواهند کرد، حکومت است و اصل کاری که حضرت خواهند کرد در عرصه سیاست خواهد بود، حتی آن شعار عدالت هم که می‌دهیم، همین رویکرد را خواهد داشت. ایشان قدرت را در اختیار و در خدمت برقراری عدالت قرار می‌دهد. اگر ارتباط سیاسی با حضرت داشته باشیم و انتظارمان یک انتظار سیاسی باشد، جنس انتظار ما به گونه‌ای خواهد بود که هم‌اکنون اگر می‌خواهیم برای ظهور مقدمه‌سازی کنیم یا خودمان را به حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداه مقرب کنیم، باید کار سیاسی و اجتماعی کنیم. کار اجتماعی که نتیجه‌اش سیاسی است. کار اجتماعی که نتیجه‌اش سیاسی نیست هم داریم؛ مثل این که فرد به آمریکا برود و به فقرا کمک کند و با نظام سلطه و سلطه‌گرانی که این همه ددمنشی دارند و این همه ظلمی که می‌کنند، کاری نداشته باشد، بلکه به نظام سلطه بگوید که تو هر چه جنایت بکنی ما این جا مردم را تسکین می‌دهیم تا تو به حیات خودت ادامه بدهی. این‌ها کارهای اجتماعی و مردم‌دوستانه‌ای است که نه تنها ضدنظام سلطه که تولیدکننده فقر و محرومیت است، نیست؛ بلکه به نظام سلطه کمک می‌کند.

باید سیاست را از دست ظالمان و فقیرسازان نجات داد

یعنی فرضاً نباید به نیازمندان و محرومان کشور آمریکا و دیگر کشورهای ظالم کمک کرد؟

خیر، در آمریکا و در کشورهای پر از ظلم و فساد هم باید به محرومین کمک کرد و در این تردیدی نیست، ولی کمکی که به ریشه‌کن کردن فقر و فساد و ظلم منجر شود. در کنار این کمک باید نیم‌نگاهی به عرصه سیاست داشت و در حد توان، سیاست را از دست ظالمان و فقیرسازان نجات داد. خیلی از جوانان سوال می‌کنند که ما الآن چه کار کنیم به امام زمان ارواحنا له‌الفداه مقرب شویم. خواندن دعای عهد و نمازهای سر وقت، رعایت تقوا و ادای حق والدین و همچنین تا آن جایی که می‌شود، ظلم به دیگران نکردن در حیطه زندگی شخصی لازم است. شما منتظر هم نباشید. انجام این‌ها لازم است، اما اگر کسی می‌خواهد به حضرت ولی عصر ارواحنا له‌الفداه در کنار این‌ها مقرب شود و بلکه بالاتر از این‌ها مقرب شود و شاید بعضاً قبل از این‌ها مقرب شود، باید خدمت به عرصه سیاسی کند. عرصه سیاسی را برای حضور حضرت منتظر کند. در عرصه سیاسی مقدمه‌سازی برای ظهور کند.

خدمت به ظهور حضرت، گاه از دین‌داری شخصی هم بالاتر است

یعنی فعالیت در عرصه سیاسی قبل‌تر و مهم‌تر از اقدامات شخصی و فردی دین‌داران محسوب می‌شود؟

بله،‌ برای این که رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در برخی از موارد در جریان دعوت به قومی مثل قوم بنی‌ربیعه فرمودند که بیایید مرا کمک کنید و بیایید عهد ببندیم باهم که از من حمایت کنید ولو اعتقاداتتان درست نشود. به آن خدایی که من دعوت می‌کنم اگر شما موحد نشدید هم بیایید از من دفاع کنید. چطور رسول خدا نیاز به قدرت داشت تا بتواند اسلام را گسترش بدهد و در این راه حتی از پیمان آنان که اعتقاداتشان کامل نبود هم استفاده می‌کرد؟ شاید حضرت قبول کنند از خدمت ما هم استفاده کنند، اگرچه ما فرد بسیار عارف و زاهدی نباشیم. ما باید دینداری شخصی خودمان را انجام بدهیم در آن تردیدی نیست، اما همراه این دینداری فردی و مهم تر از آن و گاهی از اوقات قبل از دینداری فردی باید چه کار کنیم؟ خدمت به ظهور حضرت کنیم و آن خدمت هم چیزی از جنس سیاست خواهد بود. چون ظهور چیزی از جنس سیاست است.

برای اصلاح و پرشور کردن انتخابات چه باید کنیم؟

باتوجه به این وظیفه سیاسی ما برای مقدمه‌سازی ظهور امام زمان (عج)، رویدادهایی مانند انتخابات کشور چه اهمیتی دارد؟

انتخاباتی که در پیش داریم، زمینه‌هایی را برای ما فراهم می‌کند که خدمت سیاسی به نظام جمهوری اسلامی برای رونق بخشیدن، اصلاح انتخاب و انتخابات پرشور کنیم. این کار را انجام بدهیم، روشنگری و گفت‌وگو کنیم. گفت‌وگویی مشابه آنچه که حضرت زهرا (س) انجام داد. ایشان ۴۰ روز در خانه‌ کسانی را می‌زد که تقریباً شاید حضرت یقین داشت که هیچ کدام از آن‌ها جواب مثبت نخواهند داد. از آبروی خودش مایه گذاشت. دختر پیغمبر عزیزترین فرد مدینه، در خانه‌های این افراد را می‌زد. خدا می‌داند که برای این که حضرت زهرا (س) به در خانه آن‌ها برود، آن افراد چقدر نالایق بودند، ولی اقدام سیاسی است و باید هم حضرت انجام بدهد.

البته ما در قرآن کریم داریم که ما کُنْتُ مُتَّخِذَ الْمُضِلِّینَ عَضُداً یعنی خداوند متعال می‌فرماید من گمراه‌کنندگان را به عنوان عضد و بازو به کار نمی‌گیرم. این آیه قرآن را اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای عبیدالله بن حر جوفی خواندند. این داستان را برای این می‌گویم که پاسخ این سوال را دهم که آیا ما قبل از دینداری و مهم‌تر از دینداری واقعاً کمک کردن به ولی خدا را برنامه خودمان قرار بدهیم یا نه؟ حضرت در راه، خیمه‌ای را دیدند و فرمودند این خیمه چه کسی است؟ گفتند این خیمه عبیدالله بن حر جوفی است. عبیدالله بن حر جوفی آدم ناصالحی بود. از نظر سیاسی هم حتی جهت‌گیری‌هایش با جهت‌گیری‌های اهل بیت (ع) متفاوت بود. حضرت پیکی را فرستادند تا آن فرد را به یاری حضرت دعوت کند. قبول نکرد. افراد عرضه داشتند که ما گفتیم این آدم صالحی نیست و قبول نکرد، به شما کمک کند. حضرت فرمود من خودم می‌روم و از او تقاضای کمک می‌کنم. در واقع ایشان می‌خواستند او را کمک کنند.

حضرت رفتند و او را به کمک خودشان دعوت کردند. نفرمودند تو عبادات، نماز، روزه و اعتقاداتت درست نیست، پس من تو را دعوت نمی‌کنم یا نفرمودند اول برو عباداتت را درست کن و بعداً بیا به من کمک کن. فرمودند الآن ولی خدا نیاز به کمک دارد. می‌آیی؟ آن فرد باز هم قبول نکرد. وقتی قبول نکرد و می‌خواست اسب و شمشیر خودش را به حضرت بدهد، حضرت این آیه قرآن را خواند. ما کُنْتُ مُتَّخِذَ الْمُضِلِّینَ عَضُداً من از کسانی که گمراه می‌کنند و مضل هستند کمک نمی‌گیرم. ایشان می‌خواستند خود شخص را برای کمک به ولی خدا، هدایت کنند. طبیعتاً اگر می‌آمد مثل افراد دیگری که به کربلا آمدند و امام حسین را کمک کردند، نجات پیدا می‌کردند.

انتخابات چگونه مقدمه‌ساز ظهور است؟

چگونه کمک به حضرت ولی عصر ارواحنا له‌الفداه متضمن نجات ماست؟

متأسفانه در جامعه ما دین طوری معرفی شده که اگر کسی به خاطر خدا و نصرت ولی خدا و نصرت دین خدا، اقدام سیاسی کند و از نظر سیاسی روشنگری کند و خدمتی به جامعه انجام بدهد از نظر معنوی اجرش شناخته نیست. کسی نمی‌داند چه اجر بالایی، بالاتر از بسیاری از عبادات فردی دارد. پس ما ارتباطمان با حضرت را باید از محدوده صِرف اعتقادی و عاطفی خارج کنیم و به محدوده سیاسی هم وارد سازیم. باید رابطه‌مان اعتقادی و عاطفی نباشد؛ بلکه رابطه‌مان با حضرت سیاسی هم باشد و وقتی انتظار فرج می‌کشیم، بدانیم فرج یک مقوله سیاسی است. این برخورد با معرفت و با انتظار فرج است و وقتی می‌خواهیم حضرت را کمک کنیم، جدا از دینداری فردی بلکه مهم‌تر از دینداری فردی، برای حضرت عرصه سیاست را آماده کنیم که حضرت تشریف‌فرما شوند.

واقعاً بالاتر از اقدام سیاسی مقدمه‌سازی برای ظهور حضرت، چیست؟ اقدام سیاسی اگر به خوبی و به قصد کمک به حضرت انجام شود، می‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دیگر یک مسئول نابه‌کار در جامعه نخواهیم داشت. یک فرد منتخب ناصالح نخواهیم داشت. یک فرد حتی انتصابی ناصالح هم نخواهیم داشت. دیگر دستگاه‌های نظارتی این قدر پرحجم برای کنترل مسئولین کار نمی‌کنند که تازه از پرونده‌سازی هم جا بمانند و این همه مورد رانت خواری پیدا کنند. دیگر در جامعه مسئول کم‌کار نخواهیم داشت. دیگر ما بیکاری در جامعه نخواهیم داشت. همه این‌ها مربوط به بحث‌های مهدوی است.

اگر حضرت ولی عصر تشریف بیاورند، آیا وضعیت زندگی مردم بهبود پیدا می‌کند؟

بله در حد اعلی. اگر بخواهد بهبود پیدا بکند با کار است یا بدون کار؟ اگر با کار است پس حضرت بیکاری را از بین خواهند برد. اگر بدون کار زندگی مردم رونق پیدا می‌کند با فلسفه خلقت انسان و با دین منافات دارد. پس نمی‌توانیم تصور کنیم زندگی مردم بدون کار کردن رونق پیدا می‌کنند. پس اگر مردم با کار کردن رونق پیدا می‌کنند، حضرت طوری جامعه را اداره خواهد کرد که کارآفرینی در حد اعلی خواهد بود. البته همه این‌ها در قرآن کریم آمده است. احساس مسؤولیت سیاسی در قرآن کریم لااقل به صورت یک آیه روشن و برجسته آمده است. لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ مردم خودشان برای برقراری قسط قیام کنند. اگر مردم قیام نکنند، پیامبران هم این کار را انجام نمی‌دهند. پیامبران می‌آیند مردم را راهنمایی کنند، ائمه هدی هم این راهنمایی را ادامه داده‌اند. حالا مانده است که لیقوم الناس بالقسط تا مردم به قسط قیام کنند. در این صورت حضرت ظهور خواهند کرد و رهبری‌شان را برای مردم ادامه خواهند داد و بعد از ظهور هم، این مردم هستند که عرصه سیاست را پاک و طیب نگه می‌دارند.

من نمی‌دانم که در زمان امام زمان هم رأی‌گیری خواهد بود یا نه ولی رأی‌گیری امروز امتحانی است برای جامعه ما تا نشان دهیم شایستگی ظهور حضرت را داریم یا نه؟ رأی‌گیری و انتخابات بیشتر از این که بخواهد جامعه ما را آباد کند، می‌تواند جهان را آزاد کند. چون یک قوم برجسته و قوی مثل ملت ایران، اگر از حضور در رأی‌گیری‌ها و در امتحان انتخابات، سربلند بیرون بیاید و این سربلندی در انتخاباتشان نهادینه شود، کافی است برای اینکه حضرت ظهور کنند و آن قوم را الگو قرار دهند و این معنا را در سراسر جهان گسترش دهند.

هیچ وقت در روایات نفرمودند که همه ملت‌ها اگر آباد و آزاد و عالی شوند حضرت ظهور خواهند کرد. عده ای اگر پای رکاب حضرت از شیعیان خوب بایستند، تمام است. این ها خود به خود با منطقشان جهان را خواهند گرفت. با مسیر و مرامشان جهان را آزاد خواهند کرد. پس مقوله مهدویت را یک مقوله اولاً سیاسی باید تلقی کرد و اقدام برای ظهور و مقدمه‌سازی برای فرج را اقدامی سیاسی دانست که یک نمونه‌اش در انتخابات است. طبیعتاً همین اقدام سیاسی با نیت خالصانه وقتی انجام گیرد می‌تواند اثر بسیار معنوی در روح خود فرد داشته باشد و پرونده انسان را بسیار نورانی کند. اثری که در جامعه دارد این است که جامعه متحول خواهد شد.

آیا اکثریت مردم ما متوجه امر ظهور و مسئولیتشان برای مقدمه‌سازی برای ظهور هستند یا نه؟ نمی‌دانم برای این سوال چه جوابی دارید. آیا اقلیتی از مردم ما متوجه مسأله ظهور و متوجه مقدمه‌سازی سیاسی برای ظهور هستند یا خیر؟ لااقل شاید جواب سوال دوم مثبت باشد. حداقل علی القاعده افرادی باید متوجه این معنا باشند. اگر این‌ها وظایفشان را درست انجام دهند، کار تمام است. این‌ها اگر با نیت صادقه اقدام صحیح و مسئولانه انجام بدهند و احساس مسؤولیت را در مردم زنده کنند، اثر کارشان جامعه را احیا خواهد کرد. معلوم می‌شود که عموماً ما بی‌توجه هستیم. اگر عموماً بی‌توجه نباشیم، ظهور بسیار زودتر از این حرف‌ها رخ می‌داد اما امیدوارم که امام زمان ارواحنا له‌الفداه کوتاهی‌های ما را در نظر نگیرند و خداوند متعال به ما عیدی بدهند و همین مقدار بیداری سیاسی مردم ما را بپذیرند و ظهور را برای ما به عنوان هدیه میلاد عنایت فرماید.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 226
  • علی
    0

    و در صورت ظهور امام دکان شما تخته مشود و یا رونق می گیرد

    نظرات شما -
    • ..
      0

      مطمئنم باش تخته میشه فکر می کنند امام زمان بیاید رییس دنیا می شوند همه دنیا بردشان ولی واقعیت اینکه که اگر آقا تشریف بیاورند این ها دیگر جایی در دنیا نخواهند داشت

  • کیان
    0

    شما دست پای خود را با دزدان جمع کنید ایشون حتما تشریف میارن با این سخنان ساده لوحانه مردم را از دین بری نکنید

  • نشناس
    0

    جوک سال بود؟؟

  • کامران
    0

    نظر آن حضرت در باره غنی سازی 20%و قرداد 25 ساله چین چیست؟ و آیا سردار سازندگی و خانواده محترم و هم رزمان که ایران را نذر و بخشش کردن پای میز محاکمه می‌کشاند؟

  • تابش
    0

    مردم دیگر گول انتخابات .و رای دادن را نمی خورند

    نظرات شما -
    • .
      0

      لطفا از آلبانی و کمپ تیرانا به جای مردم نظر ندهیم

  • ممد
    0

    نکنه اون خانه بزرگ هم امام زمان بهت هدیه داده ،کلک،

    نظرات شما -
    • .
      0

      ممد جان بیخیال شو. اون جیره ای که تو ماهیانه از سعودی ها میگیری که اصلا قابل مقایسه نیست با این خونه ها

  • م
    0

    از تو توقع نداشتم ، تو را به خدا دست از سر امام زمان بردارید ، رنگ روی حنای خودتان از دست رفته امام زمان میندازی جلو ، پای امام زمانو به این بازی کثیف باز نکن. تو یکی خودتو مثل بعضی ها مضحکه خاص و عام نکن ، نکن ، جان برادر نکن.

    نظرات شما -
    • مازیار
      0

      تو امام زمان میشناسی؟!! اقای پناهیان حرف حق میزنه.اگه حرف امثال پناهیان گوش میدادین یه بد تدبیر رو دوبار رای نمیدادین.مردم امریکا اگرچه دین نمیدونن ولی احمق نبودن و به ترامپ نه گفتن

  • ایرانی
    0

    تو رو خدا جناب آقای پناهیان انتخابات وارد دین و اعتقادات مردم نکنید...لابد فردا خواین گفت چون مردم تو انتخابات شرکت نکردن امام زمان نیماد...دست بردارید حضرت عباسی

  • تایر به سر
    0

    اگر تشریف بیارن اول باید دید از در شورای نگهبان و تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رد میشوند؟ و بعد تشریق ببرن مجلس درباره غیبت خود و یارانشان پاسخگو باشند

    نظرات شما -
    • m
      0

      نمیری ،

    • ر.س
      0

      خرگوش باهوش هویچ بدم خدمتت حححححح

  • مهدی
    0

    حاج آقا جوونا زنگن حواسشون هست شما بهتر حواستون باشه ته دل جوون مردم و خالی نکنید

  • jan
    0

    ادم متوهم ودیوانه

    نظرات شما -
    • ساناز
      0

      دیو نه و متوهم خودتی و بابات

    • ناشناس
      0

      سانازی... ببخشید به پدرخونده ات حرف زد... توهم مثل پدرخونده ات متوهمی

    • پری
      0

      به ساناز باید گفت jan درست میگه امثال توی نفهم با اون مادرت که تو را پس انداخته متوهم هستین

    • رامین
      0

      دوستان آرام باشید اینا خارج نشینا دم انتخابات پیداشون شده.

    • آلبانی ستیز
      0

      از ویژگی لشکر فیک سعودی و آلبانی میشه به این اشاره کرد کهجز فحاشی و توهین هیچیز دیگه بلد نیستن و هیچ حرفی برای گفتن ندارن

  • ا
    0

    بله شما انقدر به مردم ظلم می کنید که امام زمان ظهور میکند

  • قاسمی
    0

    حاجی... برو این دام بر مرغ دگر گذار ..مردم دیگه رای نمیدن .

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      توکه خارج از کشوری جز مردم نیستی.برو قاطی گوسفندات

  • د
    0

    آره چون اگر آقایون رییس جمهوری شوند حتی اداره حوزه علمیه را به کمونیستا چینی می دهند امام زمان چاره‌ای جز ظهور نخواهد داشت

  • جمعه
    0

    اگر امام زمان بیاید یقینا شمشیر تیز آن گردن تو و امثال تورا لمس خواهد کرد.

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      این حرفا از کجا میاد که قرار گردن بزنه، یا کار جماعت جاهل یا کار دشمنان خدا و اولیا خداست، کدوم امام و پیامبری گردن زده که این دومیش باشه،حکومت الهی با خون ریزی استوار نمیشه.دل آقا رو با این حرفا نرنجونید لطفا

    • جمعه
      0

      با سلام خدمت آقا مهدی؛بزرگوار گروهی از همین ها از گردن زدن و جهنم و...به ما آموخته اند.میدانم که ائمه از پاک ترین ها هستند و هدفشان خدمت به انسان هاست.

    • علی
      0

      اگر امام زمان ظهور کنه اول از همه گردن شما آلبانی نشین های خون آشام رو میزنه که دهه هاست پدر مردم رو درآوردید

  • ملول
    0

    حداقل کاری کنید که نسل بعد شما هم بتونن نون مفت بخورن

  • عباس
    0

    اینا کشیدن یا خوردن؟ مملکت رفته ... دم از چی می زنی ...

  • ایرانی
    0

    جناب آقای پناهیان سلام علیکم در ذیل خبرهای فوری خواندم: افزایش ۸۰ درصدی قیمت اقلام سفره خانوار در سال ۹۹/ مرغ، روغن و برنج بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ درصد گران شده‌اند/ جدول بنظر شما چرا؟ هرسال گران تر از سال قبل و نه گوشایشی در کار و زندگی عموم مردم(نه یک عده خاص) . پیش بینی سال های بعد فقط گرانتر بودن و فقیر شدن چرا؟ بی تدبیری و نارکارآمدی و بی برنامه بودن مدیران اجرایی در دنیای پیچیده امروز که مسولیت اجرایی کشور را در دست می گیرند جز ضربه به دین و اسلام نیست قانون و مقررات هست باید نظارت و صحیح اجرا شودتا مردم حس اطمینان خاطر از فردایشان داشته باشند و به هم کمک کنند و دوستی و برادری در جامعه جاری شه

  • موسوی
    0

    اگه روزی جدم ظهور کنه اول از همه گردن شماها رو. میزنه و خونه ات رو روی سرت خراب می کنه،،همون خونه قشنگه رو میگما،، ، جناب پناهی دین رو با سیاست یکی نکن،،،، ما رفتیم پای صندوق رای دادیم که الانم داریم چوبش رو میخوریم،،،واااای از شماها که چه رویی دارین ماشاالله،، برا رای و صندوقش الفاتحه

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      با این حرفاتون آقا رو رنجوندین که خیر و برکت از زندگیمون رفته، گردن قرار بزنه!!! تا حالا کدوم امام و پیامبری این کار رو کرده این دومیش باشه، حداقل یه کم فکر کنید لطفا

    • روح اله
      0

      فقط متاسفیم برات که فقط رای دادن رو برا مرغ و ...میخوای

    • در جواب موسوی
      0

      قشنگ معلومه جعلی نویس گاگول هستی/ وگرنه باید میدونستی امام زمان فرزندی نداشته و جد هیچ کس نیست

  • ناشناس
    0

    امام ظهور کند تک تک شما ها را گردن می زند . پس تا نیامده در قصر مفت حال کن

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      آقای محترم این چه استدلالی هست که می کنی گردن میزنن یعنی چی! مگه جلاد قرار بیاد! کی حکومت الهی با کشتن و خونریزی استوار شده؟!

    • بیزار از آلبانی نشین ها
      0

      امام زمان بیاد اول پدر شما مزدوران آلبانی رو درمیاره که به جای مردم نظر میدید

  • شهروند
    0

    حاجی از خدا مي خواهم به شماها طول عمر بدهد تا هرچه بيشتر و بهتر مکتب نهفته شيعه قاجاری را برای عموم مردم برملا کنيد. حاجی شما ها خودتان از عوامل ظهور هستيد. امام زمان برای حفظ آبروی خودش و اجداد محترمش هم که شده بايد يک ظهور صغری داشته باشد. تا انشالله ظهور کبری رخ دهد.

  • تعجب
    0

    واقعا دیگه چقدر به شعور و اعتقادات مردم !؟عمرعاص باید بیاد جلو شما لنگ بندازه !خبر فوری حیف این همه صفحه نبود اختصاص دادی به این اراجیف!؟اونوقت یه بنده خدایی بخواد چاپ آگهی خدمت و شغلش را بزنه چقدر ازش میگیری !؟

  • سعید
    0

    تورو به خداساقیت کیه مردیم ازپس قیرکشیدیم.

    نظرات شما -
    • زر
      0

      تو بکش.قیر میکشی مغزت پنجه حححححح

  • صدرا
    0

    درسته ما ملت خری هستیم و خودمون باعث این بلاها هستیم ولی دیگه نه تا این حد

  • محمدحسین رضایی تهرانی
    0

    ای کاش خبر گذاری ها این حرفهای بی منطق و عاری از عقل رو پخش نمیکردن

  • محمد
    0

    الان بسیجی ها بیان کامنت مردم عادی را منفی بزنن و کامنت جدیدی در دفاع از پناهیان که دیگه کل دنیا می دانند خانه چند میلیاردی که می گوید اعیانه یا هدیه گرفته بگذارن و حدود صد تا خود بسیجی ها مثبت بگذارن دیگه کلکتون جواب نمیده مردم عادی باهوش هستن

    نظرات شما -
    • بیزار از مزدوران سعودی و آلبانی
      0

      شما لشکر آلبانی نشین با این چرندیات دیگه نمی تونید مردم رو فریب بدید

  • امیر
    0

    از آپارتمان هدیه ای چه خبر

    نظرات شما -
    • مراد
      0

      سندش زد بنام بابات.

  • شسباع
    0

    آقای پناهیان من کمی دیر می فهمم ارتباط انتخابات با ظهور حضرت امام عصر چیست ؟ چرا با این مطالب شیعه را به بی راهه می کشانید چرا هرچی از ذهن ناقصتون بروز میکنه برای مردم میگید ؟ شما کی هستید آیا نایب امام زمان عج هستید که چنین مطالبی را می گویید لطفا بگذارید مردم بر سر اعتقادات خودشان بمانند

  • ناشناس
    0

    پیرو مکتب مصباح... تواولین کسی هستی که به تیرحضرت دچار میشی.

    نظرات شما -
    • فرزند پاک ایران آریایی
      0

      انشاءا...

    • .
      0

      ای پیرو مکتب رجوی ... نوبتی هم باشه نوبت شماست

  • نا شناس
    0

    تو را بخدا دیگه حرفی نزنید که مردم به امام زمان بدبین شوند امام زمان هم از شما دلی خوش نداره با کارهای شما کم کم مردم از دین هم دور شدند

  • مورچه
    0

    امیدوارم امام زمان بزنه تو کمرت تویک روضه خواندی یک خانه ۹میلیاری جایزه گرفتی جایزه بگیرهای امثال تو دشمن امام زمان ودشمن مردم هستین و رای بی رای بهترین گزینه ب دزدان ودروغگویان ومفتخورهای جایزگیر مث تواست فقط رای مردم رامیخواهید کورخواندی

  • ناشناس
    0

    کاربران گرامی تازگی یه جاسوس پیدا شده هر جا کامنت میذارم تهدیدم میکنه این ازادیه مگر آدم کشتم کمک کنید فکر کنم یواش یواش نفس کشیدن هم ممنوع میشه کمک

  • محسن
    0

    بر پدر و مادرت لعنت ، سربلند شماهایید ، سربلند ، اون بی ناموسیه که مرغ و میگه ۴۰ ت ، اپارتمان و میگه، متری ۵۰ تومن ، پراید ۱۴۰ ، لعنت بر این مفسدان و شمر زمونه

    نظرات شما -
    • سعید
      0

      اصلا پراید 10 تومن.تو که پراید بخر نیستی. شاشی بلند سواری الاغ

    • علی
      0

      سربلند شما بیشرف هایی هستید که این زالوها رو به ملت غالب کردید و حالا دارید بالا شهر عشق و حالتون رو میکنید و دایه مهربان تر از مادر شدید برای مردم !!!

  • شهر وند
    0

    مهملات و آسمون ریسمون بهم بافتن برای رای شروع شد.

  • خاکستر
    0

    ?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    بازگشت با سرعت نور به عصر جاهلیت ؛ انتخابات یک روند انتقال سیاسی دوران معاصر است وهیچ پیوند وارتباطی با امام عصرندارد مگر اینکه امثالهم بخواهند مثل بقیه چیزها برای مشارکت وگرایش ساده اندیشان به موضوع انتخابات آنرا مرتبط نمایند.

  • ناشناس
    0

    بازگشت با سرعت نور به عصر جاهلیت ؛ انتخابات یک روند انتقال سیاسی دوران معاصر است وهیچ پیوند وارتباطی با امام عصرندارد مگر اینکه امثالهم بخواهند مثل بقیه چیزها برای مشارکت وگرایش ساده اندیشان به موضوع انتخابات آنرا مرتبط نمایند.

  • سناتور تند رو
    0

    چه خبر از اپارتمان های اهدائی؟

    نظرات شما -
    • علی
      0

      جیره شما رو از خارج کشور واریز کردن ؟؟؟ چه بر از جیره ؟

  • بینام
    0

    کدام رای به ارزانی مسکن گوشت مرغ ووووووووووووووووووووخجالت بکشید از انتخابات حرف نزنید صف گوشت مرغ این را پایان دهید اقتدار ایران را ازبین بردید تما م دنیا دارن صف گوشت مرغ را می بینند واین افخاراست یا رای دادن

  • م
    0

    پدربزرگم میگه این خیلی کارکشتست.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      بابات باهاش همکاره .... باباتم یه چیزایی میگه. بابات نگفته به پسرش تهمت زدن گناهه؟؟ اصلا بابات زندست؟؟!

  • امیر
    0

    مطمئن باش در ایران با این همه دزد و اختلاس گر ظهور نمیکنه و احتمالا در سویس ظهور میکنه و اول هم گردن خوتو و مفت خور ها رو میزنه

    نظرات شما -
    • محمد راد
      0

      تو برو جنسای مغازتو چند برابر بفروش.چه کاری به ظهور امام داری....

  • علی اکبر
    0

    سلام به همه دوستان،،،، من کامنت ها رو که میخوندم دیدم اکثریت گفته اند گول این حرفها رو نمیخورند،،،، خیلی هم خوب،،، پس از چرا همین شماها سال 92 و 96 گول حرف های خیلی ساده تر از اینو خوردید،،،سر برجام بزنو بکوب کردید ولی سر قرار داد با چین کلی حرص میخورید،،، البته تعجب نداره وقتی میدونید تو طول تاریخ ایران، دو کشور انگلیس و آمریکا بیشترین ضربه رو به مردم ایران زدن و باز حرف های شبکه های فارسی زبان رو که از مالیات مردم انگلیس برای شما مجانی ساعت ها برنامه میزارن رو باور و همونارو تکرار میکنید بیشتر از این توقع نیست،،، همین دولت روحانی هم از سرمان زیاده

    نظرات شما -
    • عدل
      0

      آن سالها گول خوردیم .بخاطر همین حرفهای شیرین بخاطر ایران .اسلام وغیره .پس دیگر گول نمی خوریم

    • علی
      0

      نگران نباش علی اکبر جان مغلطه و سفسطه بازی تخصص منافقین آلبانی نشینه

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    بخود امام زمان .امام زمان ازاین کارهایی که شما با مردم واسلام محمدی وکشور کردید تواین 43سال روش نمیشه ظهور کنه .خجالت هم خوب چیزیه که شما نمیکشید انشاالله مردم رای نمیدند تکلیفشون روشن بشه

  • افشار
    0

    باسلام اگر دنیا میدانست امام زمان چه شخصی هست همه از زوق اشتیاق جان میدادند مانند سردار حاج قاسم مانند حاجی ها با انتخاب مردانی ما نند سردار در لباس وراه سردار یعنی کلام رهبر باید اطاعت کنیم به دنیا دل نبندید

  • بهرام حسینی
    0

    پناهیان خداوکیلی این دروغ هایی که ساختید این دوره دیگه جواب نمیده مردم به کل دین شک کردن شما ها که دیگه جزو دشمنان رده اول ملتین . فقط خواستم بدونم سنتی زدی یا صنعتی. چون بدون مواد که هیچ احمقی نمیاد این اراجیفو بگه. لطفا شماره کاسب و آدرس پارک رو بزار برام داداچ

    نظرات شما -
    • ر.س
      0

      خوب از مواد میفهمی.فعلا که خودت بدجور کوفت و زهر مار زدی مفنگی ححححح

  • مهدی افضلی
    0

    بهتر است بگوییم انتصابات چون با مهندسی کردن چیزی از انتخابات باقی نمانده ملت هم تا زمانیکه نمونه کشورهای دیگر انتخابات از هرحیث آزاد نباشد شرکت نمی‌کنند مردم ایران نیاز به قیم ندارند که دکان شورای نگهبان هر کس از جناح زر وزور و تزویر باشد حق کاندید شدن را دارد.

  • محمد
    0

    حقیقتش شنیده بودم وقتی آدم پیر میشه زوال عقل میگیره ولی ندیده بودم و الحمدلله رب العالمین نمونه بارزش که آقای پناهیان باشه را دیدم به خداوندی خدا چون این نمونه از زوال عقل را که دیدم اگه الان بمیرم دیگه هیچ آرزویی ندارم چون نمیخوام مثل ایشون پیر بشم و مورد تمسخر قرار بگیرم

    نظرات شما -
    • روح اله
      0

      تو پیر نمیشی پیر زن...ححححححح

  • نادر
    0

    همون بهتر که سربلند بیرون نیایم!!!!!

  • علیرضا
    0

    ادم به کسانی باید رای بده که لیاقت داشته باشند .در 42 سال بی لیاقتی همه شما ها ثابت شده .از امام زمان و مقدسات مردم مایه نگذارید. چیزی که در این 42 سال از ان به نحو احسن از استفاده کردید ..شما حتی حاضر نیستید مفاد قرارداد و فروش نفت و سرمایه این ملت به چین رو اعلام چطوری ما به شما ها مجددا اعتماد کنیم .

  • شوقی
    0

    عوام فریبی و خریت کردن ملت بنام دین و مذهب

    نظرات شما -
    • کیوان
      0

      برو کفتربازیتو کن هنوز برا تو زوده

  • سعیدی
    0

    بدترین دفاع از دین وفراری دادن جونان از دین حنیف این است که متملقان چاپلوس وکاسب از دین وامام زمان ع هزینه کنند که به چهره منفور خودشان وجاهت ببخشند .جناب پناهیان تو هنوز جوهر افشای زندگی بالا شهریت و زدوبند با مالک تک ماکارون و خرید خانه ۴۰۰ متری به قیمت ۴۳ میلیون تومان از یک فراری خارج نشین وعضویت همزمان در هیئت مدیره چندین مکان فرهنگی و... پا ک نشده بعد با پررویی تمام میایی درس مهدی ع شناسی می دهید ازمردم خجالت نمی کشی از خدا خجالت بکش دین به دنیا فروش .

  • وحید
    0

    مردم که جز سرافکندگی از مسئولین چیزی ندیدند.

  • نعیم
    0

    بابا آزاد کنید ،جنس خوب ،سناتوری بدین، چشم انتخابات و امام زمان هم هستیم

  • علی
    0

    خداوندا خودت در ظهور آقا تعجیل بفرما که این دزدان دین مردم رو از دین زده کردن. ببینید چه کردن با اعتقادات مردم این کاسبان دین که اعتقادات به پایین ترین حد رسیده. ظهور و انتخابات!! حضرت علی میفرماید فقر از هر دری وارد شود ایمان از درب دیگر خارج می شود. مردم هر روز فقیرتر میشن کاش لا اقل ذره ای به سخنان امیرالمومنین اعتقاد داشتی جناب پناهیان.

    نظرات شما -
    • روح اله
      0

      از اسلام فقط اسم امام علی (ع) رو بلدی بگی. امام نگفته توهین و افترا حرامه؟!!

  • شهروند
    0

    از امثال پناهیان به کجا پناه ببریم

    نظرات شما -
    • کجا
      0

      جایی نرو کاربر را خاموش کن

  • بازنشسته
    0

    اگر امام زمان بیاید برای اثبات باید اول گردن ملا های چون شماها را که شکم هایتان پر شده از مال حرام را با شمشیر بزند. مفت خور کاخ نشین...

    نظرات شما -
    • ملت
      0

      مرغ گیرت نیومده پرت و پلا میگی. حححخحخ الاغ حداقل ساکت باشی بهتره اینهمه عرعر نکن

    • علی
      0

      تروخدا شما آلبانی نشین ها دیگه از امام زمان صحبت نکنید !!؟؟؟ تروخدا همین امام زمان رو برای ما نگه دارید !!!

  • رضا
    0

    سلام حقه بازی را به درجه اعلا رساندی انتخابات چه ربطب به امام زمان دارد

  • علی
    0

    چندهزارمیلیارپول حرام جم کردی چنداساختمانوویلاومغازوماشینوجاه نفت داری حرام خوران شیطان صفت بچه‌ات توکدام خرابشدخوش می گردانم اما این را بدانید خداندچنان بلای برسرتان انشاالله می آورد که تمامن نابودخواهید شدخداوندبزرگ است

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      چون نمیدونم واقعا حرفات صحت داره یا نع به همین خاطر رای نمیدم

    • پناهیان
      0

      باسلام خدمت مردم پاکارپرای دهنده وحضوررعلی اقا برادرمن من هراندازثروت داشته باشم حق مسلم است اینجاب سالها درخدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرن بوده وتااخرین نفس به اسلام عزیز خدمت می کنم بدون هیچ چشم داشتی واینهایی که شما گفتی پول خورده هرکس مخالف ثروت ودارایی من است برود جلو بوق بزند تا به درک واصل شود

  • حبیب
    0

    خیلی نفهمی که نمی دانی دیگه این وعده ها فایده ای ندارد خاک برسر تو و مرشدت.

    نظرات شما -
    • روح اله
      0

      برو حموم .خیلی بو میدی ححححح

  • اسد
    0

    اگر رفقای پولدار ابزار دروغ و نیرنگ و ... نشند.

  • ایرانی
    0

    خبر فوری بنظر یه چیت میشه که از این خبار که با روح و روان ملت باز می کنه میذاری . جذب مخاطب به چه قیمتی برادر. ایقدر شبیه رسانه های زرد نباشید

  • شادی
    0

    گدایی کردن رای ازمردم بمیرید ازرای بی رای خدارا شاکرهستم که هرچهارسال یکبار به مردم التماس می کنید این دوره شاید ۴۰۰۰ هزار نفررای دهنده باشد ۸۰میلیون پیمان بستیم روزانتخابات درخانه بمانیم

    نظرات شما -
    • علی
      0

      از اسرائیل به شما درست زبان فارسی و اعداد یاد ندادن ؟؟؟ 4000 هزار نفر !!؟؟

  • سعدالله
    0

    قسم جلاله می خورم این حرف هایی که می زنی را سر سوزنی خودت بهش اعتقاد نداری ، چون اگر داشتی زندگی بالاشهری در سعادت اباد نداشتی بلکه باید در میان فقرا و صاحبان اصلی انقلاب یعنی پابرهنگان می بودی ، اگر اعتقادداشتی دستت در دست مرفهین بی دردی چون صاحب تک ماکارون نبود ، اگر به ولیعصر اعتقادداشتی دروغ نمی گفتی که من مالک تک ماکارون را نمی شناسم بعد گند دروغت در امد ، لااقل ان قدر مرد باش که از دین وائمه ع هزینه نکن . چهره تو زمانی برای مردم برملا شد که به نصیحت امام گوش نکردی واز ذی طلبگی خارج شدی وبالاشهر نشین شدی ، ان وقت برای پایین شهری ها درس اخلاق وامامت می دهی !!!!!!!!

  • ابراهیم حامدی
    0

    دیگه امام زمانو قاطی بازیهاتون نکنین.تو و امثال تو نگرانید اگه مردم رای ندن باید برید تو زباله دان تاریخ. ملت از پشم و اداهای تو و امثال تو خسته شدن

  • حر
    0

    خدا لعنتت کن

  • مشهدی
    0

    امام زمان علیه السلام اگر ظاهرا بشن... بیچاره شماها که دیگه نمی‌تونید با اختلاس و هدیه دزدان زندگی روزمره تان را بگذرانی...

    نظرات شما -
    • روح اله
      0

      برو چیپست بخور...بچه جون.

  • نشناس
    0

    اگر امام ظهور کنن بخوان عدالت اجرا بشه و مثل فقرا باشن همش تو صف مرغ و تخم مرغ و روغن هستن و کی جهان رو نجات میدن تازه شانس آوردن که مجردن اگر متاهل بشن که بنده خدا نمیتونه سرش رو بخارونه

    نظرات شما -
    • روح اله
      0

      تو برو تو صف مرغ کاری به اینکارا نداشته باش حححححخ

  • شیخ
    0

    جناب پناهیان درست گفتن مردم چرابرعلیه حرف حق نظرمیزادید وظیفه هرایرانی واجدشرایط است رای دادن مگربدون رییس جمهور می شودزندگی کرد سلام بررای سلام بردانشمندعالم بشریت پناهیان حقگو ان اپارتمانی که بعضی ازدوستان می گویند ارثرپدری ایشان است چرابیهوده قضاوت می کنید قیامتی هم توی کاره خداپرده زکارت برمی داره بسکه توازردی مراهرگزنمی بخشم تورا اقای پناهیان خودت کاندید شو رای مافقط پناهیان یاور مردم ایران

    نظرات شما -
    • مش مالک
      0

      بسکه تو آزردی مرا هرگز نمی بخشم تورا

    • اخوند
      0

      بروهراسبی داری برای من بتازون اخه قیامتی هم توی کاره خداپرده زکارت برمی داره یادش بخیر داودمقامیذروحش شاد

    • شیخ
      0

      یادم رفت چندجمله عرض کنم هرکس رای نده روزقیامت ازش سوال می شه چرا رای ندادی توای که رای ندادی جواب خدارا چی میدی بجز سرافکنده گی رایدندادن گناه بزرگیه اگرافتادی توجهنم نگی نگفتی بدون رای نمی شه زندگی کرد به همیشه باید بندگی کرد سلام بررای سلام بررای

    • شیخ
      0

      اگررای ندین دیگه ازمرغ صفی خبری نیست باید برید توصف تخم مرغ

  • رهرو
    0

    ديگه دارن به التماس مي افتن پاي آقا امام زمان (ع)را وسط مى كشند خجالت بكشيد

    نظرات شما -
    • پدرام
      0

      چقدر شما میفهمید. خخخ انتخاب درست بکنی ما میتونیم گام دوم انقلاب رو برداریم. ک همون زمینه سازی ظهور هست

    • و
      0

      آقا پدرام ما اگر هزار گام را برداریمتا خدا نخواهد ولی عصر نخواهد آمد فقط خدا زمان ظهور را می داند نه هیچ شخصی

  • اسد
    0

    ما که رفیقی نداریم تو شهرک غرب بمون مفتی بده.شما که داری خیرش ببر و حالش رو بکن.فعلا دنیا بشما رو اورده و از ما مردم روی برگردونده.نکنه این دینی که نوک زبانته و نان دانی خوبی برا شما شده رو یه بار به دنیا فروخته باشی. چه قشنگ فرموده :اذا فسد العالِم فسد العالَم

  • ناشناس
    0

    جامعه ایی که حرافی جای تولید و خودکفایی گرفته عاقبتش از این بهتر نمیشود

    نظرات شما -
    • روح اله
      0

      تو بیا برو عمل کن.روزی که ربان بنفش دستت گرفته بودی یاد الانم میکردی

  • نانشناس
    0

    لعنت بر شیادان دین فروش که برای رسیدن به امیال شخصی و گروهی ، عده یی عکس یکنفر و در ماه میدیدند، یکیشون ادعای سخن گفتن دیگری در هنگام بدنیا آمدن و داره ، یکیشون روی تخت غسالخونه چشم باز میکنه درحالی که شاهد این مدعا یک ابر بدهکار بانکی با دهها هزار میلیارد تومن بدهی به سیستم بانکیه و این آخری قول میده اگه مردم به هم فکر ایشون رای بدن ظهور امام زمان صورت خواهد گرفت. جهالت همچنان باقیست .............................. شیر خدا و رستم دستانم آرزوست

    نظرات شما -
    • روح اله
      0

      لعنت بر خودت بی تربیت

    • نانشناس
      0

      فکر کنم با شیاد دین فروش نسبت داری

    • و
      0

      آقا روح الله لعنت به آنها که از امام عصر برای منافع حزبی و گروهی سواستفاده می کنند امام زمان ملعبه سیاست بازی یک عده نیست همه اینجا از همین ناراحت هستند که چطوری کسی می تواند این حرفها توهین آمیز را نسبت به امام زمان بزند

  • سیدامی
    0

    تو نماینده امام زمانی که نطق میکنی؟اصلا امام زمان به تو چه ربطی داره آخوند درباری

  • شکرالله
    0

    نفرین هامون بر شما

  • مسعود
    0

    این حضرات رو وقتی می بینم یاد معبد آمون تو سریال حضرت یوسف می افتم،و....

    نظرات شما -
    • روح اله
      0

      آره تو سریال یوسف پیامبر هم برده های سیاه شبیه تو هستن سیاه زغال. ححححححح

    • حاج حمید
      0

      بخداقسم ما و بیشتر دوستان هم دقیقا همینو میگیم و یادمون به معبد آمون و اون مفت خورهای زورگوی دزد میوفتیم

  • فاطمه
    0

    آقای روحانی هر مشکلی که یک حسن داشت در این هشت سال هرگز صحبتی نکرد که نشان از سواستفاده از آقا امام زمان داشته باشد هر وقت که صحبتی میشد در کمال ادب و احترام در مورد حضرت حرف زد هیچوقت ادعا نکرده زمینه ساز ظهور امام زمانه ولی این حضرات نیامده دارند از امام زمان مایه می گذارند از الان باید جلوی این افراد گرفته بشود یادمان نرفته که چه اهانت های در دوره احمدی نژاد نسبت به امام زمان نشد نباید گذاشته بشود دوباره افکار انحرافی شکل بگیرید وان اهانت ها نسبت به ساحت امام زمان تکرار شود همه بزرگان دین از همین امروز باید جلوی این افراد را بگیرند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      مگه آقای روحانی نبود که مذاکرات برجام رو با صلح امام حسن وصلح حدیبیه پیامبر مقایسه کرد

    • فاطمه
      0

      هیچ ربطی نداشت پیامبر که ما می شناسیم پیامبر صلح و مهربانی طوری که کسی که عمویش حمزه را به شهادت رساند بخشید پیامبر من اهل کینه ودشمنی نیست .بعدشم امام زمان متعلق به ایران تنها نیست که شرایط ایران تنها برایش شرط باشد امام عصر بعد جهانی دارد کسی که رییس جمهوری ایران باشد نمی تواند دستور دهد امام زمان ظهور کند ای یکی فقط در اختیار خداوند است که کی صلاح بداند ولی عصر ظهور کند انتخاب آدما در ایران هیچ ربطی به ظهور امام زمان ندارد این فقط افکار انحرافی است انشالله خدا راه درست به همه نشان دهد این راه که

    • .
      0

      همین یک کامنت نشون میده اکثر کسانی که اینجا نظر دادن از کدوم قشر هستن و سرشون در آخور چه کسانی هست

  • مصطفی
    0

    اینا همون کسانی هستند که وقتی امام زمان بیاید به او می‌گویند: شما کجای این انقلاب بودی؟ آیا سابقه حبس در زندانهای ساواک را داری؟ آیا سابقه شرکت در راهپیمایی‌های ضد شاه را داری؟ این آدما رو فقط شمشیر دو سر امام زمان میتونه اصلاح کنه.

  • سروش
    0

    تف به شرفتان که شما حکام ظالم آخرالزمانید...همان ها که پیامبر لعنتشان کرد...

  • به پناهیان
    0

    و در آن واحد اگر حضرت ظهور کند اولین کسی که انکارشکند شمایید .در کجا بودید هنگام نبرد فقط روی منبر هنر نیست!

  • زخمی
    0

    حضرت به روی این ملت و دولت ظهور نمیکند

  • عباس
    0

    خوابی دیدی خیر باشه دیگه رای بی رای دردانه

  • علیرضا
    0

    یا مهدی ادرکنی

  • قل مراد
    0

    معلوم داری چی میگی مردکه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این حرفا همش از روی شکم سیریه

  • مرتضی
    0

    کاندید اصلح خودتی بقیه عادت درمیارن رای من پناهیان خخخخخ

  • حق گو
    0

    دوستان همانجور که توصف مرغ سرو کله میشکنیم همانجور رای میدیم زن وبچهای من الان بیست روز استخوان مرغ ابگوشت میکنیم از رهبری خواهش دارم کمک ملت کنن اگر هم رای بدم به اعتبار رهبر عزیزمان هست

  • م
    0

    ادم مفتخورچاپلوسی بس نیست باامام زمان هم شوخی میکنی توکه جیره خورمفسدان هستی مقام وریاست وپول اینقدرارزش نداره مضحکه خاص وعام شدی بسه دیگه

  • مهدی
    0

    میگویند در زمان خلافت امویان و عباسیان جاعلان حدیث ارج و قرب زیادی داشتند. آنهایی که عملکرد حاکمان ظالم را با کلمات زینت میدادند . همچنین شنیده ام که موقع ظهور حضرتش علمای زیادی نسبت به ایشان کافر میشوند و اسلام حضرت حجت را با اسلام دروغین خودشان می سنجند و میگویند نعوذبالله آن حضرت کذاب است....لعنت الله علی قوم الظالمین و لعنت اله علی قوم الکذابین

  • ناشناس
    0

    مزخرف نگو امام زمان بیاید اول تو را گردن می زند و ثروت و سهام جنابعالی بنفع محرومان مصارده می کند براستی مقدار سود سهام شما در سال ۹۹ چقدر بود ه لااقل سودش هدیه کنید به فقرا و بی بضاعت ها مناطق محروم اگر راستی می گویی بعد خانه شمال تهران را بفروش بنفع مستضعفان هدیه کنید مقداری از ان خانه ای در جنوب شهر تهران برای خودت بخر و مانند مردم ضعیف جامعه انها صاحب این انقلاب هستند زندگی کنی د اگر روحانی که نان امام زمان خورده باشد امید وارم بخوانید یا بگوش شما پر از پنبه برسانند مانند مقام معظم رهبری ساده زندگی کنید ببینید رهبر معظم کجا زندگی می کنند و امثال شما کجا

  • قلندر 5 شیر
    0

    به نام دین سر دین را بریدید ای منبر نشین ها به وقت جنگ تحمیلی کجا بودید حرافی ننگت باد کلاغ غار غار کن شرمت باد

  • ناشناس
    0

    جناب آقای پناهیام توضیح دهید!!! --- جناب آقای پناهیام توضیح دهید!!! چگونه می شود اعتقادهای غیر قرآنی را تنها با برداشت از مجملات قرآن که در محکمات این کتاب بی خدشه ی وحی الهی هیچ توضیح و تفصیلی ندارند ، و با توجه به این حقیقت که اعتقادهای قرآنی همگی با اصول استدلال عقلی بسادگی اثبات پذیر هستند ، و نیز با توجه به این حقیقت قرآنی که پیامبر اسلام (ص) هیچ حق و اجازه ای نداشته است از خود به وحی قرآنی خداوند چیزی را بیافزاید یا بکاهد ، و با توجه به این حقیقت که در 1400 سال گذشته احادیث و روایات منسوب به پیامبر و منسوب به اهل بیت آن حضرت با جعل و تزویر و اهداف گوناگون در معرض دست برد پیوسته ی بشر بوده اند ؛ چگونه و با چه دلیل قاطع عقلی انکار ناپذیر می شود چنین اعتقادهایی را بعنوان حقیقت انکار ناپذیر به عقل حقیقت جوی برهان خواه خلق الله پرسشگر باوراند و بی پایگاه عقلی استوار این اعتقادها را در این عقل بعنوان حقیقت تثبیت و ترسیخ نمود؟؟؟!!! چناب آقای پناهیان اعتقادهای غیر قرآنی مذاهب اسلامی مطرح در این 1400 سال بنام دین و مذهب اگر با محکمات مفصل شناختهای دین داری و مذهب داری قرآنی هماهنگ و منسجم نباشند و اگر تضاد این اعتقادها با محکمات سرشت نشین قرآن آشکار باشد ؛ چنین اعتقادهایی بجز جعل و تزویر بشر منفعت طلب چیز دیگری بیش نیستند و با هیچ دلیل قاطع خدشه ناپذیر نمی توان اینگونه اعتقادها را جزو دین قرآنی خداوند و جزو مذهب توحیدی تشیع ناب علوی مطرح کرد. مطرح کردن چنین اعتقادهای اثبات ناپذیر و فاقد دلیل مستحکم عقلی بنام دین و مذهب بجز به بازیچه و مسخره تبدیل کردن دین خداوند عقل و حکمت مطلق جهان آفرینش ؛ چیز دیگری نمی تواند باشد. دین خداوند را هر گز نباید در داد و ستدهای سیاسی مجهول الحال وارد نمود و دانسته یا ندانسته حیثیت و اصالت و ارزش الهی این دین را با تخیلات بی پایه ی خرد گریز بشر آلوده و لوث و نابود کرد.

    نظرات شما -
    • احمدی
      0

      دلیل قرآنی: یکی از دلایل حیات حضرت حجت(عج) در عصر غیبت، آیات سوره قدر است: «فرشتگان و روح به اذن خدا، همه فرمان‌ها و سرنوشت ها را فرود می‌آورند». نکته مهم، واژه «تنزل الملائکة و الروح» است که فعل مضارع معنای استمرار را می‌رساند. قیدی برای آن معین نشده تا بگوییم نزول در سال خاصی بوده و تمام شده، بلکه هر سال شب قدری دارد. (۳) هر شب قدر، ملائکه و روح، امر پروردگار را نازل می کنند. جایگاه نزول امر، قلب مقدس ولی عصر(عج) می‌باشد. امام جواد (ع) به شیعیان توصیه کرده‌اند که به وسیله این آیه با آن ها (مخالفان امامت) استدلال کنید؛ «ای شیعیان! به آیه "انا انزلناه فی لیلة مبارکة" استدلال کنید. این سوره (دخان) پس از رسول خدا، خاصّ ولی امر در هر عصری است». (۴) آیات دیگری نیز وجود دارد که به نوعی دلالت بر زنده بودن امام زمان(عج) می کند، مانند سوره های: مائده / ۵۶، مجادله / ۲۲، صافات / ۱۷۳، انفال / ۷، قصص/ ۵، نور/ ۵۵، توبه / ۳۲ - ۳۳، فتح / ۲۸، صف / ۸ - ۹ و ... . (۵)

    • پیر گمنام
      0

      باسلام/ چهارشنبه 11/01/1400 --- آقای احمدی!!! با چه دلیل از قرآن و عقل آیات مجمل قرآن را برای توجیه عقاید غیر قرآنی مذهب ابزار قرار می دهید؟؟؟!!! ابزار قرار دادن مجملات قرآن که هیچ توضیحی در باره آنها در محکمات مفصل قرآن نیامده ؛ 1400 سال است که تاکنون شیوه ی آسان شیادان دین فروش بوده که با جعل و تزویر متضاد با شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی با بد ترین سوء استفاده ها از نام وحیثیت دینی پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) برای فریب متدینان و تامین اهداف دین فروشان و اربابان آنان به کار گرفته شده است. اگر هر حدیث و روایتی با اصول شناختهای محکم و مفصل قرآن و با اصول استدلال عقلی هماهنگ و منسجم نباشد این حدیث و روایت جعل و تزویر و ساخته و پرداخته ی کاسبان حرام خور دین فروشی است که برای ترویج کالاهای کاسبی حرام خود و فریب مردم نا آگاه جعل کرده و به پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت ظالمانه نسبت داده اند. دین توحیدی خداوند نظم دهنده ی جهان با عظمت آفرینش بازیچه نیست که با من در آوردیها و خرافات اثبات ناپذیر متضاد با قرآن و عقل و با سوء استفاده از نام پیامبر و اهل بیت او پیوسته این دین را آلوده و لوث و نامفهوم و بدنام ساخت .

  • عاقل
    0

    خاک به کله پوکتان با این طرز نظر دادن،کدوم عاقلی میاد به پناهیان عزیز همچین مزخرفات سخیفی می چسپانه.ابلهان نفهم.

    نظرات شما -
    • جواب به بی عقل
      0

      لااقل خودت یک نظر مثبت به خودت بده بَبو

    • کوروش
      0

      ابله خودتان هستیدجناب عاقل . توهین نکردم جدی جدی عرض کردم. هرکسی اسمی داردوشماهم اسمتان ابله است.

    • As
      0

      طرفداران پناهیان فقط توهین و فحش دادن بلدن. طبق روایات اسلامی، همین یک دلیل برای باطل بودنشان کافیست.

  • OK
    0

    منجی عالم (ع) وقتی ظهور کنند اولین جایی را که باید از تحریف دین و ظلم و ستم برهانند سرزمین ایران است. حضرت اصلاً به خاطر وضع حاکم بر ایران ظهور خواهند نمود.

    نظرات شما -
    • جت
      0

      اولین کسایی هم که باش مخالفت میکنن همین آخوندان و اولین سرایی رو که میزنه سر همین آخونداست

  • ر
    0

    این داستان امام زمان و انتخابات رو بزرگتر شما یعنی مصباح یزدی 16 سال پیش با احمدی نژاد درآورد چی شد تهش.بس کن عوام فریبی رو

    نظرات شما -
    • .
      0

      احمدی نژاد شرف داره به لیبرال هایی که شما شکم سیرها به ملت تحمیل کردید

  • شهروند
    0

    یا ابا صالح المهدی الهی بمیرم برای غریبی شما چقدر از شما سواستفاده میشود

  • رهبر
    0

    از زر ماکارون چه خبر.قیمتش بالا رفته چقدر افزایش پیدا کرده.

  • بال
    0

    باز هم در حال پیچاندن مردم و استفاده ابزاری از عقاید در جهت منافع سیاسی اگه انتخاب نکنی امام زمون نمیاد اگه انتخاب بکنی و امام زمون نیاد حتما درست انتخاب نکردی اگه انتخاب بکنی و درست انتخاب بکنی و امام زمون نیاد حتما زمان و شرایط ظهور مساعدنبوده و باید یه چند روزی یا چند سالی یا چند صد سالی دیگه انتخاب کنید راستی اگه اونیای که یه عده رو انتخاب میکنن که مردم اون عده رو انتخاب کنن درست انتخاب نکن تکلیف امام زمون چیه

  • یاشا داریوش
    0

    زیاد به مغزت فشار نیار میسوزه ههههخ

  • محمد
    0

    فکر میکنی امام زمان از این انتخابات راضیه انتخاباتی که افرادرا توسط شورای نگهبان به مردم تحمیل میشه امامزمان آنموقع راضی خواهد شد که مردم خودشان ریس جمهور را انتخاب کنند نه شورای نگهبان

  • ناشناس
    0

    آقای پناهیان برو دعا کن که حضرت ظهور نکند. که اگر ظهور کند شما و بسیاری از شما ها کاسبی تان را باید جمع کنید. البته اگر به مقابله برنخیزید.

  • یزدان
    0

    امام زمان در خدمت انتخابات ایران. خاک بر سرتان که از همه مایه میزارید.

  • سید
    0

    احمق چه ربطی دارد. مردم را مسخره کردی. یا امام را انتخابات به امام زمان یعنی چه .

  • اکبر
    0

    امام زمان ع چه ربطی به انتخابات دار عوام فریبی نکن روحانی مملکت ول کن ازخدابترس از امام زمان ع خجالت بکش

  • محمد
    0

    آقای پناهیان برفرض که حرف شما یعنی کار سیاسی برای ظهور درست باشد ولی ۱الفبای سیاست این است که شما ببینی این حرفی که میزنی با همین رسانه چه انعکاسی بین مخاطب خواهد داشت آیا نتیجه اش علیه امام زمان است یا به نفع ایشان؟۲ همانطور که شرکت کردن در انتخابات ورای دادن به گزینه مورد نظر شما کار سیاسی است شرکت نکردن در انتخابات هم کار سیاسی است که کسی میتواند بگوید اینطوری زمینه ظهور بیشتر فراهم میشود چون یک پیام قوی به تمام مسولین است که دیگر بهانه ها وچپ وراست کردن ها برای فرار از مسولیت کافی است ۳مردم از شماها دیگر زمینه سازی برای ظهور نمیخواهند بلکه میگویند همین عدالت ورفع تبعیض وفساد وسطح رفاه که در برخی بلاد کفر هست را پیاده کنید زمینه سازی برای ظهور پیشکش

  • م ک
    0

    یابقیه الله این حقیران بدبخت برای چندروززندگی دررفاه ببین چی میگن.ای ساده لوح امام زمان خیلی بزرگست.که درفکرکوتاه توبگنجد.این بابا گفته اسب بخرید چون درظهورامام لازمست.

  • سید حسین گوهریان
    0

    آقای پناهیان در داستان سرایی ید طولانی دارد

  • کاربر ناشناس
    0

    حرف مفت

  • محمدرضا
    0

    متاسفم برای خبرگزاریتون.اول و اخر چند جمله رو به هم می چسبونه و یه جمله رو برجسته می کنه و از بقیه می خواد قضاوتش کنن.انصاف و مرام و مردانگی افسانه شد...

  • سلیم
    0

    ان که خود راعاقل نامد وعاقل داند از هر ابلهی ابله تر است در پاسخ ان که مخالفان پناهیان را ابله خواهند

  • ناشناس
    0

    حاج راستی از تو خونه لاکچریت توی سعادت آباد ، از بدبختی های مردم هم خبر داری ، فقر و نداری رو تا حالا لمس کردی ، از خونه سعادت آباد که هدیه دوستاتونه چ خبر ، خوش میگذره؟!!!

  • معرفت
    0

    جالب شد شرط ظهور انتخابات شد اقایان انقدر خود شیفته شدند که جای خدا شرط میگذارند .حال اگر محققی بپرسد طبق تاریخ و اسناد علمی استناد شما در وجود وظهور امام چیست .مهدور الدم خواهد بود .سوالی که هیچوقت جواب داده نشده

  • دن کیشوت
    0

    آخوندکهای درباری بدانند که دوره ی تزویر و ریا تمام شد، چهل سال حکومتشان اگر هیچ ثمره ای نداشت ولی این ویژگی را داشت که مردم، چهره زشت و سرشار از دروغ و فریبشان را به وضوح ببینند، زود باشد که شمشیر های آخته بر گردنهای کلفتشان فرود آیند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دوست عزیز لطفا تقدس ملاهای دربار رو زیر سوال نبرید...بااین دین فروشان نون به نرخ روز خور.

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    الان رمال بازیها .امام زمان وتغییر جهان باانتخابات ایران. این کدام ازنوع مخ زنی جدید برای ملت ایران است البته ملتی ساده بهترازاین نمی توان نقشه کشید ازاده وجانباز ازبوشهر دلوار

  • حمید
    0

    آقای پناهیان آخه امام زمان چه ربطی به انتخابات داره مگر مردم ما مردم اول انقلاب هستند که هرچی دروغ و خرافات به مردم تحویل بدهید و مردم هم قبول کنند کاری نکنید که همین اندک اعتقاد به خدا و پیامبر عظیم الشان و امام زمان (ع ) هم کم کم از بین بره

  • مش مالک
    0

    کاندیدای اصلح پیش از تو سوء تفاهم بود

  • علیرضا
    0

    من اصلا متن رو نخودم ؛ فقط اینقدر سر تیتر خبر برام خنده دار بود ؛ اومدم ببینم نظرات مردم چیه ؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      مثل من خخخ ههه حححح خهححخهحخخخخخخححححخخهههخخههخخخخ

  • یکی از مردم
    0

    از تو خودتون گفته بودند که برای حفظ نظام لازم باشد(نعوذبالله)امام زمان را هم میکشیم!...حالا انتصابات به ظهور ایشان ربط پیدا کرد؟

    نظرات شما -
    • آلبانی ستیز
      0

      امام حرف قشنگی زده بود. درمورد آخوندهای فاسد و خیانتکار میگفت عمامه ها را از سرشان بردارید. مگر جوانان ما مردند ؟؟؟ وقتی که امام فرمود حفظ نظام اسلامی از جان امام زمان واجب تره منظورش حفظ اسلام بود که از هرچیزی مهمتره. همونطور که امام حسین جانش رو برای اسلام داد و امام علی برای اینکه تفرقه به وجود نیاد سکوت کرد و ... که همه اینها برای حفظ اصل اسلام بود. امام منظورش همین بود یعنی حفظ اسلام و برای همین اون حرف زیبا رو گفت که عمامه ها را از سرشان بردارید چون این انقلاب و این نظام برای یه عده خاص نبوده. برای داماد و آقازاده های یه عده نبوده. حرف امام همینه. اما واقعا بهش انجام شد ؟؟؟ حالا اینا به کنار من خودم رو خیلی نگه داشتم که فحش ندم به این آلبانی نشین های مزدور و فرقه اون هند جگرخوار. فقط منتظر روزی هستم که اربابتون رجوی دستگیر بشه و بساط شماها یکبار برای همیشه جمع بشه

  • رضا
    0

    خداوند این سرزمین را از دروغ ریا و موتوری متقلب در امان نگه دارد

  • حاج فضیل
    0

    یه چیز عجیبی جدا از خزعبلاتی که ایشون گفتن،،،، اینه که فقر اونور کره زمین یعنی آمریکا رو میبینه و نظر میده و نگرانه ولی در کشور خودش اینهمه فساد واختلاس و فقر و فشار و اشک وآه مردم بیچاره رو نمیبینه همین جمله به تنهایی یعنی شما دروغگو و ریاکار و دزد و شارلاتان و ناجنس هستید.....

  • پرتوی
    0

    وای چه قدر کامنت مخالف تا به حال این قدر ندیدم . جناب با این توضیحات تتمه اعتقاد مردم را از بین می بری

  • مراد
    0

    چرت وپرت وحرف مفت زدن سرمایه نمی خواهد

  • محمود
    0

    اقای پناهیان بیا برای رای دادن مردم بهشون بهشت بفروشید تا بیشتر رای دهند . ومملکت بیشتر غرق در فساد و اعتیاد و فهشا و دزدی وچپاول قرار بگیره

  • احمد
    0

    حاج آقا دیگه از حساسیت آراء حرف نمی زنی چطور است حساسیت آراء یک روز مباح و روز دیگر حرام است؟!!!!

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      لابد امام زمان به ایشان فرموده اند حساسیت ارا برای مجلس اصلاح طلبی است

  • داروغه
    0

    امام زمان هم بییاد شما در مقابلش می ایستید

  • سنجاق
    0

    بستم دهنت پناهیان تااخرعمرت لال شوی بالای منبرنروی اجی مجی لاترجی زارت زورت

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای پناهیان تا به حال کسی در دنیا نیامده که بگوید می خواهم جهان را ویران کنم. حتی هیتلر. حتی چنگیز و اسکندر حتی همین داعش زبان نفهم. امریکا مدعی نظم نوین است. روسیه و چین برای رهایی بشر از زیر سلطه کار می کنند. بنابراین آباد کردن جهان یک شعار مشترک و ادعایی عمومی است. اینکه این جهان چگونه آباد خواهد شد قصه هر کسی از ظن خود شد یار من است. من مطمئن هستم شما هم با همین اندیشه آباد کردن جهان از احمدی نژاد حمایت کردی و او را به میدان فرستادید تا جهان را آباد کند. اما آباد کردن جهان هم هزینه دارد. احمدی نژاد هم به کمک امثال شما اینقدر به فکر آباد کردن جهان بود که ایران از یادش رفت . او به قیمت ویرانی ایران خواست جهان را آباد کند. برای آبادی جهان هم هولوکاست را مطرح کرد و پاک کنی برای پاک کردن اسرائیل از نقشه زمین بدست گرفت و ایران را تروریست و جنگ افروز و اسرائیل را مظلوم معرفی کرد. حالا هم به دنبال یک آبادگر دیگر شبیه قبلی هستید . تا به امام زمان خدماتی از نوع خدمات مشایی ارائه کنید.

  • As
    0

    احتمالا غسال مولتی تریلیاردر آیت الله مصباح باز به آقای پناهیان مشاوره داده. همان کسی که خیلی خواب و معجزه می بیند و فقط برای علمای معروف تعریف می‌کند.البته خانه اهدایی در بالای شهر تهران به آقای پناهیان هم همان غسال زحمت کشیده‌اند.

  • یکی از مردم
    0

    بنابر روایات فروان امام زمان (ع) نیاز به ۳۰۰نفر ادم پاک ودرستکار دارد، هم اکنون بیش دو ملیون طلبه واخوند فقط در کشور ایران هست،حالا سوال اینجا هست چطور تو این ۲میلیون سیصد نفر ادم پاک ودرستکار پیدا نمی شه،اگر روزی امام زمان ظهور پیدا کنه اخوندها اولین کسانی خواهند بود که به مخالفت با او خواهند پرداخت، و جز اولین کسانی خواهند بود توسط حضرت گردن زده خواهند شد،،

  • درود
    0

    درودبرپاک دست ترین اخوند جهان که حتی یک نان حرامی سرسفره خانوده اش نگذاشت هرمال وثروتی بدست اورده ازراه حلال وزحمتکشی وکاروتلاش خودش بود بخاطرداشتن چنین اخوندپاک دامن همه رای می دیم فقط درانتظار هستم ولحظه شماری میکنم تا روز انتخابات ۱۴۰۰درود بر حجت الاسلام پناهیان بهترین وزحمتکش ترین اخوند جهان مرگ برامریکادرودبرچین کمونیست حامی جمهوری اسلامی

    نظرات شما -
    • ..
      0

      باز خوبه نگفتی قرداد با چین یکی اصلی ترین علایم ظهور امام زمانه وباکمک چین کفر وخدانشناس دنبال زمینه سازی برای ظهور هستیم

  • ناشناس
    0

    امام زمان بزنه توکمرتون انشاءالله.دیگه کسی به حرف شماوامثال شماتوجهی نمی کنه.

  • یاشا داریوش
    0

    حاجی اقا خیلی گلی دوست دارم بشی دسته گل خخخخخخ کم ور بزن گلی خانم

  • امیر حسین سبحانی
    0

    با سلام خدمت عزیزان رسانه جراید ظهور که میفرمایند منتظرش هستند یک تعریف خاصی دارد که تقریبا همه ی اهالی کتاب و فقه از آن با خبر هستیم که متاسفانه باز هم خودش را به آثار و نشانه ها میآویزد که نشان بدهد این موضوع آزمون را حتما باید پاس داریم . از یک سوی همین عزیزان مرتبا فرمایش میدارند که نشانه های ظهور به وقوع پیوسته اند و مجددا در روز دیگری بازهم آرزوی فرج را طرح موضوع مینمایند ما هم بر همین مدار هستیم یعنی از زیبائیهای یوم الواقعه و ذکر و یا یادآوری آن سیر نمیشویم ..روزی که رسول خدا و پیامبر مکرم اسلام را بعنوان خاتم معرفی کردند کسی گمان نمیکرد که علی علیه السلام بعنوان وصی ایشان دست خود را بلند نمایند اما شاهد بودیم که ایشان توانستند با تلالو و درخشندگی خاصی به اثبات برسانند که این ولایت همچنان جایگاهی برای ادامه و بالندگی در طول تاریخ را دارا است .. در این ایام نیز رقابت ها بر سر همین است که تواناییهای موجود که ادعای عرض اندام دارند پس از اینکه ابهامات علمی برطرف شده اند باز هم به عرصه بیایند و علاوه بر قوت صدای جهانی که یک نمایش است موضوع امتداد مباحث بعد از صدا گزینه ی اطلاق را دارد طرح موضوع میکند که در این مبحث هم آقایان شاهد و ناظر هخستند که عرصه ی ابراز قوا باز بمانند و این توانمندیها با هر جنبه ای بروز نمایند چرا که جهان اسرار علمی خود را مغتنم و پنهان داشته بود از برای این مانور پس باید شاهد قدرت صبر و بطور کلی کیفیت های برتری در امور تئوری بازی ها باشند ..اگرچه نمایشگاه قدرت در زمانی که لزومی مشاهده نمیشود نیاز به مهارت و هنر خاصی دارد ولی اجرای تئوریهایی از قبیل ماشه و غیره مستلزم تنها درخواست جناب پناهیان نخواهد بود.. امید واریم بجای تحریک عناصر پشت پرده دوستان یک سری به اساتید خودشان بزنند و ضمن احوالپرسی بدهی های خودشان با اساتید شان را صاف نمایند و نشان بدهند که تنها به تماشای مباحث نخواهند آمد . بکارگیری آنچه شما میدانید با اهدای کمالاتی که امام زمان در اختیار دوستانش و کل جهان قرار داده است منافاتی ندارد ..پس از بروز نشانه ها اجرای نمایش های پایانی برای هر فردی آزاد است و بدین معنی است که ابرار الهی راز و دانشی را برای خود و انحصار احزابشان ذخیره ننموده اند..

    نظرات شما -
    • تملی معاک
      0

      خداییش خودتم فهمیدی چی نوشتی؟؟

  • هئی
    0

    یا حجت ابن الحسن ریشه ظلم و بکن

  • ج
    0

    در قرون مختلف تاریخی، کتب فراوانی درباره حکومتداری نگاشته شده و در آن از شیوه مناسب حکومت داری و صفات حاکم خوب برشمرده شده است. کتب نصیحه الملوک از غزالی، جاویدان خرد ابن مسکویه، سیرالملوک از خواجه نظام الملک طوسی، قابوسنامه از عنصرالمعالی و کتب تاریخ فخری، احکام سلطانیه و... از جمله آنهاست. بشر نیازمند ترسیم راه نیک و راستی است. قرآن و اسلام هم آمده تا راه نیک و رستگاری را به ما نشان دهند. اگر بشر عقل کل بود نیازی به رسالت و راهنمایی پیامبران، امامان و مبلغان دینی نداشت. از این رو انسان نیازمند تبیین راه روشن و هدایتگرانی در طول تاریخ است. امام زمان عج نیز برای ایجاد حکومت اسلامی خواهند آمد. برای آمدن ایشان نیز زمینه باید مناسب باشد و جامعه پذیرای ایشان باشد. به گفته بزرگی، آمدن مصلح نیازمند امتی صالح است. از این رو برای ایجاد زمینه ظهور آقا امام زمان تقوی در جامعه اسلامی باید بیشتر شود، برای همین نیازمند دولتی هستیم که درجه تقوی در مردم را بیشتر کند و با رفع فقر، فساد و تبعیض، جامعه را آماده ظهور کند تا اقا جهان را از ظلم و جور برهاند. حرف های جناب پناهیان از روی صدق و راستی و پند و اندرز است، حال خواه عده ای پند گیرند و خواه ملال شوند.

  • انتخابات خودشون انتخابات خودشون
    0

    من موندم که رای حداکثری یعنی خوشحالی امام زمان ؟ پس آمریکایی ها در انتخابات خودشون بالای 73 درصد شرکت کردن اما خوشحال شدن یا ناراحت !؟

  • یاشا داریوش
    0

    من میام این خبر و کامنت ها می خوانم کلی میخندم... اجرتون به امام زمان خخخخخخ

    نظرات شما -
    • هم
      0

      شما مثقال هم نیستی بازم زیادی زدی

  • هادی
    0

    ایول تکبیر گل گفتی ای گل گفتی غنچه بودی شکفتی مرده ام از خنده

  • مجید
    0

    زمان این چرت پرت ها گذشته !! امام زمان(ع) درحمله مغولها در حمله افغان ها درحمله ازبکها در حمله عثمانی‌ها در جنگ جهانی اول و دوم ظهور نکردند ؛ منتظر هستند این انتخابات با اکثریت آحاد مردم انجام شود تا ظهور کنند!!!؟؛ امثال این افاضات است که مردم را از پیش بینی ونصایح شماها نا امید میکند ؛ اقلا شآن مقام آن حضرت را وجه مصالحه قرار ندهید

  • حسین
    0

    فقط خدا میدونه چندتا از این پیام ها از خارج از کشور نوشته شده وخودشون را مردم ایران اسلامی معرفی کردن مردم آگاه باشید

    نظرات شما -
    • ....
      0

      خدا روشکر ایرانیان خارج از کشور هم از این هم اهانت به آقا امام زمان ناراحت می شوند این نشان اینکه هیچ چیز نمی توانند عقاید مذهبی مردم را تحت شعاع قرار دهد

    • ناشناس
      0

      حسین اقا تو هم که اگاهی بسه

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا شرم آور است، چرا این مفتخور ها فکر می کنند مردم به حرفهای مضخرف امثالهم گوش می‌کنند، چپاول گر انشالله به زودی رسوای هر دو عالم می‌شویند.

    نظرات شما -
    • خخخ
      0

      تا گوش هست گوش میدهند البته از نوع درازش یه عده هم گوش میدن واسه آموزش که چجوری سوار گوش بده ها بشن

    • ح
      0

      آقای ناشناس پناهیان چنین چیزی نگفته خیر فوری از خودش درآورده. مجدد بخوانید خبر فوری پس و پیش خبر را زده .

  • محمد
    0

    اولین جوک یا خنده دار ترین جوک سال ۱۴۰۰

  • آلن
    0

    ما اصلا آدم بده، لاقل مثل آدم مردن یاد بگیر

  • محمد هادی
    0

    تا ابد نفرینت میکنم

  • علیرضا
    0

    آلبانی نشین ها به اینجا هم رحم نکردن گویا

    نظرات شما -
    • آلن
      0

      شما پوشکت رو عوض کن

  • .
    0

    من بعضی از کسانی که اینجا پیام میذارن رو میشناسم. تو توییتر با همین نام ها هم دیده میشن. گویا لشکر آلبانی نشین کمپ تیرانا به اینجا هم نفوذ کردن

  • د ح
    0

    در رابطه با این جمله هر که بخواهد قضاوت منصفانه و خداپسندانه داشته باشد باید اول کل جمله را بخواند بعد قضاوت کند . اقای پناهیان هیچ حرف بی ربطی نزده که بعضی از مغرضها اینقدر جنجال میکینند.

  • ح
    0

    خبر فوری خیلی تیتر ناجوانمردانه ای زدی. از کجا مصاحبه این را درآوردی چرا قبل و پس اش را حذف کردی . الان عده ای می آیند و فحش و ناسزا تو هم کیف خواهی کرد. شرم، حیا و انصاف داشته باشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها