یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو‌ با خبرفوری:

تناقضات گفتاری آقای احمدی‌نژاد زیاد است / دود تحریم‌ها به چشم مردم ایران رفته است


21 فروردین 1400 - 06:06
6062240f63eeb_2021-03-29_23-31
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اظهارنظرهای آقای احمدی نژاد، تناقضات بسیاری دارد.

محمدعلی وکیلی در گفتگو‌ با خبر فوری درباره فعالیت های انتخاباتی رئیس جمهور سابق کشورمان بیان کرد: خصوصیات شخصیتی آقای احمدی نژاد در قضاوت‌هایش نمایان است.

او به موضوع رفع تحریمهای آمریکا علیه ایران هم اشاره کرده و خاطرنشان ساخت: مسلم است که تحریم‌ها دودش در چشم ملت رفته است و بسیار کمر شکن بوده‌ است. تاثیر تحریم‌ها در عقب‌ماندگی از حوزه‌های راهبردی مثل نفت و موارد اساسی روزانه چون تامین دارو بسیار بوده‌ است.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و نظر بدهید.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اظهارنظرهای آقای احمدی نژاد، تناقضات بسیاری دارد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

21 فروردین 1400 - 06:06

محمدعلی وکیلی در گفتگو‌ با خبر فوری درباره فعالیت های انتخاباتی رئیس جمهور سابق کشورمان بیان کرد: خصوصیات شخصیتی آقای احمدی نژاد در قضاوت‌هایش نمایان است.

او به موضوع رفع تحریمهای آمریکا علیه ایران هم اشاره کرده و خاطرنشان ساخت: مسلم است که تحریم‌ها دودش در چشم ملت رفته است و بسیار کمر شکن بوده‌ است. تاثیر تحریم‌ها در عقب‌ماندگی از حوزه‌های راهبردی مثل نفت و موارد اساسی روزانه چون تامین دارو بسیار بوده‌ است.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 35
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/1/22 -06:55

احمدی نژاد عدالت خواه،مردمی ،پرتلاش، کار بلد، ولایت مدار عملی، مقاوم،راستگو،با ایمان،استکبار ستیز وووو هستند

کاربر ناشناس 1400/1/23 -02:06

بله ولایت مدارهست افراد ازحسادت علیه محمود احمدی نژاد صحبت میکنند ا

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/1/22 -00:13

مردم گول این مرد و نخورین این ادم. نور مال نیست. بعد تر از روحانی هر روز یه حرف میزنه

محسن 3 3 پاسخ 1400/1/21 -22:13

متاسفانه آقای احمدی نژاد عوام فریب هستند و برای همین طرفداران زیادی نیز دارند. ایشان با طرز بیانشان حقیقت را وارونه سازی میکنند و مخاطب را قانع میکنند .صحبت های آقای وکیلی نسبت به موارد یاد شده صحیح است. آقای احمدی نژاد به هیچ عنوان اشتباهات خود را نمی پذیرند و فقط در پی قانع کردن طرف مقابلشان در گفتگو هستند. ایشان باعث رفتن پرونده ایران به سازمان امنیت شدند و بیشتر تحریم های امروز بابت افراط گرایی ایشان در تولید سانتریفیژ بودند. متاسفانه آقای احمدی نژاد موضوع هسته ای را تبدیل به یک بحث حیثیتی و استقلال ملی کردند که حتی منتقدان این موضوع نیز به عنوان خائن و واداده نسبت به غرب معرفی شدند. ایشان با توجه به افراط گرایی مذهبی ، پتانسیل زیادی در انحراف مذهبی نیز داشتند که این امر توسط آقای مشایی حاصل شد. متاسفانه ایشان راه خود را کاملا حق و بنابراین تمام مخالفان خود را شیطان صفت میدانند.

محمد 2 2 پاسخ 1400/1/21 -21:48

فقط دکتر سعید محمد

ایرج 5 4 پاسخ 1400/1/21 -20:09

یعنی خدا وکیلی دیگه آدم با سواد و فهمیده و میهن پرست تو این مملکت نداریم که چنتا آشغال امتحان پس داده دوبار ه کاندید میشن و دم از پیروزی میزنن اگر اینطوره همان بهتر که ترکماتچین بسته شود.

حسین 5 0 پاسخ 1400/1/21 -19:46

اقای وکیلی اگر تناقض میخواهد ببیند صحبتهای ۸ سال گذشته روحانی را مرور کند که سخنانش روزانه با هم فرق صد در صدی داشت .چرا نقد را دل کرده دنبال نسیه است؟ در ضمن احمدینژاد همیشه گفته است توافق عادلانه.یعنی به سختی تحریمها واقف است ولی مخلف باج دادن است.درشت نقطه مقابل شما که باج دادن برایتان افتخار است

حالا 3 2 پاسخ 1400/1/21 -19:38

دکتتتتتتتتتتررررررررر احمدی نژادی لودر خرابی

م ح 2 2 پاسخ 1400/1/21 -19:36

احمدی نژادی لودر خرابی جهل و افراط را ای وطن کی اومد خاشاک نفهم ووووو

م ح 1 3 پاسخ 1400/1/21 -19:32

احمدی نژادی لودر خرابی جهل و افراط

علی 2 2 پاسخ 1400/1/21 -18:44

خب این دود اولش خود تو براه انداختی تمام تحریمها در دوران تو به وجود امد حالا داری کیو محکوم میکنی چرا فکر میکنی مردم نمی فهمه

بوزینه 2 4 پاسخ 1400/1/21 -17:41

خس و خاشاک جون مدیریت از این بهتر میخوای که احمدی نژاد در مورد گرونی پنیر گفت مردم بیان از بقالی سر کوچه مون بخرن اون کاغذ پاره ها کاری نکرد یه خورده ولار شد سی تومن همین چیری نیستش که خخخخخخخخخخ

ناشناس 1400/1/21 -19:32

بوزینه جان ، اون تحریم های شورای امنیت رو گفت کاغذ پاره نه تحریم های امریکا رو !!! این تحریم های کدخدا تونه که ملت رو نابود کرد فهمیدی ؟ فکر نکنم !!!

ولی 3 5 پاسخ 1400/1/21 -17:38

این آقای دکترروحانی تحفه شمااصلاح طلبان بود که باکمک فراوان هاشمی به مردم قالب کردید تاپدرمملکتودربیاره بروخجالت بکشید روحانی به غیرازمرگ وفساد وگرانی وتباهی ومتاسفانه تحفه دروغ گفتن چیزی برایمان نداشت حداقل احمدی نژاد آنقدرمردانگی دارد که حرفش رابزند وپای خیلیها تاخیلی جاها ایستاد ورفاقت ومدانگی وشرافتش رانشان داده اوریالی خودش شخصابه بیت المال خیانت نکرد مثل برادران روحانی وجهانگیری وووووووووووکاش صلاحییت احمدی نژاد تایید بشه خواهیددید چه انتخابات پرشوری خواهیم داشت اوحالا باتجربه تر وپخته ترشده

کاربر ناشناس 5 5 پاسخ 1400/1/21 -17:33

احمدی فرد مومنی ایست خداسلامتی بده او یکی از یاران امام عصره شک نکن

سبحان اسدی 8 7 پاسخ 1400/1/21 -15:30

صلوات برای سلامتی و پیروزی احمدی نژاد.

کاربر ناشناس 7 5 پاسخ 1400/1/21 -14:35

بی احمدی هیچ کس

سعید 7 6 پاسخ 1400/1/21 -14:27

فقط سلطان محمود احمدی نژاد.

نیما 1400/1/21 -17:39

صداقت وسلامتش به روحانی ودارودسته اش میارزه شمابگویید این وزیرانی که روحانی دورخودش جمع کرده اصلا حرف هم میزنند بفهمیم زبان دارند یانه

ناشناس 2 3 پاسخ 1400/1/21 -14:25

ابر و ماه و مه و خورشید و فلک درکارند ...... تمام رسانه های داخلی یکطرف : احمدی نژاد یکطرف !! تمام رسانه های زمینی ، هوایی ، فضایی ، مجازی هر روز با نام احمدی نژاد خلاصه یه چیزی می گویند یا می نویسند ، خدا به خیر بیاره ببینیم تا سه ماه دیگه چی پیش میاد !

ناشناس 5 1 پاسخ 1400/1/21 -14:17

اصلاح طلب ها شماها خیلی خیلی گند زدید حالا با خراب کردن دیگران می خواهید خودتون رو بپوشونید من اگر به احمدی نژاد هم رای ندهم از شما ها هم بیزاری می جویم مشکل شما فقط تحریم نیست مشکل شما خود شما هستید

اميد 2 2 پاسخ 1400/1/21 -14:13

مه فشاند نور و سگ عو عو کند

محمدامین 5 0 پاسخ 1400/1/21 -13:35

با این افتضاحاتی که دولت اصلاح طلب روحانی به بار آورده دیگه از اصلاح طلب ها خوشم نمیاد و رغبتی بهشون ندارم و توی انتخابات هم بهشون رای نمیدم. شما چطور؟

. 1400/1/21 -23:26

روحانی که البته در اصل اصلاح طلب نیست. اگه فقط هاشمی بهش اجازه می دادن کاندید بشه...البته با همه اینا باز من میرم رای میدم تا دست کم دوباره چند تا مثل عنابستانی به خاطر رای ندادن این و ان با کمترین رای همان طرفداراشون نیان بالا دوباره چند سال بشینیم حرص و جوش بخوریم که این یکی چرا بلد نیست حرف بزنه؟ اون چرا میگه کاغذپاره وقتی زندگی ما رو داره پاره می کنه و نمی فهمه یا اون چرا بلد نیست ماسکش رو درست بذاره صورتش و با این کاراش آبرومون رو برد تو دنیا که اینا از کجا اومدن؟!!!

علی 1 5 پاسخ 1400/1/21 -13:27

من دیگه احمق نمیشم فریب نمیخورم ،مخصوصاً فریب این بازی این شخصیت و ان نمیشم و اصلا اصلا رای نمیدم

پرتوی 1 2 پاسخ 1400/1/21 -13:23

آقای دکتر احمدی نژاد عنوان کرد غالب تحریم ها در دوره ایشان نتیجه مذاکراتی بود توسط روحانی به عنوان دبیرمذاکره کننده و فعالیت های قبل از ریاست جمهوری اش بوده است و گفت علت تحریم در وره ایشان اتفاق نیفتاد

فقط محمود 3 4 پاسخ 1400/1/21 -13:10

انشالا اگر معاندین بگذارند دکتر احمدی نژاد کاندید شود دولتیقوی خواهیم داشت تناقض شما هستید که دست تو جیب ملت میکنید احمدی نژاد یارانه داد سهام عدالت داد مسکن ملی داد شما دزد ها فقط گرفتید مالیات گرفتید و هیچی ندادید خودمون حقمان را میگیریم با رای به دکتر

ناطمی 5 1 پاسخ 1400/1/21 -12:50

خبرفوری وقتی اینجورافرادی روفعال سیاسی معرفی میکنی وباهاشون مصاحبه انجام میدی مامردم بیچاره تازه متوجه میشیم که چقدرمفت خور تواین مملکت وجودداره

حمید 3 1 پاسخ 1400/1/21 -12:49

اقایان اصلاح طلب چطور روتون میشه باز بیایین درباره دکتر نظر بدین .ازمردم نسبت به عمل وکارکردتان دراین 8سال خجالت نمی کشین .

مورچه 2 0 پاسخ 1400/1/21 -12:48

احمدی نژادحقیقت راگفته دود تحریم های داخلی توسط دولت ومجلس توچشم مردم رفته امثال شماهم کاسبان تحریم بودید مگرکامیون دارو راشماها صادرنکردین ب عراق هرکارکنید یا احمدی نژادیارفراندم

دیگه گول یارانه ات رو نمیخوریم 1 3 پاسخ 1400/1/21 -12:27

نفت رو 125 دلار میفروخت روزی چن بشکه . طبق گزارشات دستگاههای نظاری بالغ بر 800 میلیارد دلار در زمان ایشون گک شده !؟ بیاد همین رو جواب بدهد کافیه . لازم نیست از گرونی بگه

X6 25 7 پاسخ 1400/1/21 -10:46

چون حرفهای دکتر به ضرر برخی از زالو صفت‌هاست اسمشو میزارید تناقض ..حداقل احمدی نژاد صف های مردمی رو جلو خیلی جاها جمع کرد ..ولی شما ده برابرش ایجاد کردید ..مثلا صف مرغ و........ خودتی آقای کارشناس

علی بیغم = سیاوش سلطان 21 3 پاسخ 1400/1/21 -08:57

وکیلی جان مگر بارت نمک بود ایتقدر هن هن کردی ، وحشت داری از ممودی ؟!

علی بیغم 16 3 پاسخ 1400/1/21 -08:50

جناب وکیلی موضوع بحث شما احمدی نژاد نیست !! شما به نوعی با فرافکنی قصد بزرگ نمایی و خودخواستگی تحریم ها را از طرف ایران مطرح می کنید و این جرم سنگینی است که باید دادستان کل کشور در خصوص اظهارات شما ورود کند و از شما شکایت کند آمریکا در زمان ترامپ سال ۲۰۱۷ با پاره کردن برحام یک قرارداد چند جانبه بین المللی را پاره کرد ، شما به جای هجمه به احمدی نژاد بهتر نیست واقعیت و حقیقت را بگویید و دعوای سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا را به برجام نکشانید ؟!!! خائن شکل و شمایل خاصی ندارد چه احمدی نژاد باشد چه شما وکیلی امریکایی ⛏