شهردار منتخب اهواز در بازدید از ملاشیه:

انتظار داریم صنایع سهم خود را در توسعه شهر ایفا کنند

صبح امروز شهردار منتخب اهواز به همراه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز از منطقه ملاشیه بازدید کردند.

انتظار داریم صنایع سهم خود را در توسعه شهر ایفا کنند

امام جمعه اهواز در این دیدار در خصوص مسئله آبهای سطحی گفت: باید قبل از بارندگی های سال آینده برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گیرد تا مسئله ای به نام آبگرفتگی ناشی از آبهای سطحی نداشته باشیم و سال آینده شرمنده مردم نشویم.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: مسئله حائز اهمیت بعدی مسئله ورودی های شهر اهواز است. ورودی های فعلی شهر زیبنده مردم اهواز نیست و حتما باید این ورودی ها زیباسازی و پاکسازی شود.

وی افزود: امیدوارم با هم افزایی تمامی دستگاهها با هم مشکلات سطح شهر اعم از جمع آوری نخاله ها و مشکلات ناشی از فاضلاب هم حل بشود.

امام جمعه اهواز با اشاره به وضعیت آسفالت منطقه ملاشیه گفت : این منطقه نیاز به روکش آسفالت دارد و امیدوارم با دستور شهردار محترم مسیله زیرسازی و آسفالت منطقه در اولویت کار قرار گیرد و آقای نوشادی هم الحمدلله پای کار هستند و چیزی که مردم از مسئولین می خواهند نیز همین رسیدگی به وضعیت محل زندگیشان است. این منطقه نیاز به رسیدگی از سوی دستگاههای مختلف اعم از آبفا، برق و شهرداری دارد.کارهایی انجام شده اما می خواهیم به نقطه مطلوب برسیم و وظیفه ما پیگیری کارهایی است که بناست صورت بگیرد.

ابراهیم نوشادی شهردار منتخب نیز در این بازدید عنوان کرد: مسایل و مشکلات شهر اهواز مسائلی است که شهر سالهاست درگیر آنهاست و با یک یا دوسال این مشکلات حل نمی شود ولی مطمئنا با پشتکار و برنامه ریزی می توان این مسائل را حل کرد.

وی افزود: آنچه که مسلم است شهرداری اهوازبا منابعی که در اختیار دارد، توان و قدرت رفع این مشکلات را ندارد و باید حتما صنایع و شرکتها به کمک شهرداری بیایند تا با سرعت بیشتری کار صورت بگیرد. ما متاسفانه در سطح شهر اهواز در تمامی حوزه ها با چالش روبرو هستیم و شهرداری در حد توان در حال انجام وظیفه است.ولی اگر صنایع کمک نکنند و شرکتها مسئولیتهای اجتماعی شان را انجام ندهند، واقعا فایق آمدن بر این چالشها کار دشواری است و ما انتظار داریم صنایع سهم خود را در توسعه شهر ایفا کنند.

نوشادی ادامه داد: پیشنهاد می کنم قرارگاهی خارج از بوروکراسی اداری در اهواز با هم افزایی تمامی دستگاهها برای کمک به شهرداری تشکیل شود تا شاهد روند رو به توسعه ای در شهر باشیم.
شهردار منتخب در خصوص مسئله آبهای سطحی و آسفالت خیابانهای شهر گفت: برای آسفالت 8 پیمانکار تعیین کردیم که پس از تعطیلات کار لکه گیری خیابانهای اصلی را شروع می کنند و برای آبهای سطحی نیزپروژه هایی را که شروع کردیم که مجدانه در حال پیگیری هستیم که به اتمام برسند و از اولویتهای ماست که به زودی به بهره برداری برسند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها