استاندار کردستان ادعای نماینده مردم سنندج در مجلس را تکذیب شد/ هیچ سرمایه‌گذاری ‌فراری نمی‌شود

استاندار کردستان ادعای نماینده مردم سنندج در مجلس مبنی بر فراری دادن سرمایه‌گذاران از استان را تکذیب کرد.

استاندار کردستان ادعای نماینده مردم سنندج در مجلس را تکذیب شد/ هیچ سرمایه‌گذاری ‌فراری نمی‌شود

بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: از مردم استان کردستان بابت تحمل همه مشکلات، گرانی‌ها و تحریم‌ها تشکر کرده و اگر همکاری مردم با دولت و نظام نبود قطعا مشکلات بیشتری پیش می‌آمد.

وی افزود: امروزه در این شرایط سخت اقتصادی و فضای رسانه‌ای که دشمن ‌علیه نظام تبلیغ و همواره به دنبال یاس و نا امیدی مردم و خراب کردن حاکمیت هستند، ما در مقابل هجمه‌های دشمنان مسئول هستیم.

استاندار کردستان با ابراز گلایه از بی‌توجهی برخی مسئولان روابط‌عمومی‌های ادارات استان بیان کرد: روابط عمومی‌ها در انعکاس عملکرد و تلاش ادارات مربوطه کوتاهی می‌کنند، این در حالی‌ست که عملکرد شخص نیست بلکه عملکرد نظام است.

وی با تاکید بر اینکه باید اقدامات دولت دقیق و شفاف اطلاع‌رسانی شود، گفت: برای توسعه و حل مشکلات قدرت معجزه نداشته و ادعایی هم در این‌باره نداریم.

مرادنیا خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی کردستان اظهار کرد: نقش نمایندگان در تخصیص و افزایش بودجه استان بسیار مهم و لایحه‌های دولت که به مجلس خواهند آمد، نیاز به کمک و رایزنی‌های نمایندگان مجلس دارد.

وی با ذکر اینکه فکر نکنید همه دولتمردان دست روی دست گذاشتند، افزود: در بحث راه، تصفیه خانه اقدامات خوبی صورت گرفته و در دوماه اخیر 174روستا در قالب چند مجتمع آب‌رسانی شد، در سفر نوبخت اعتباراتی به حل مشکل آب شرب اختصاص یافت بنابراین هیچ کس نخوابیده است.

استاندار کردستان گریزی به انتخابات 1400 زد و با با اشاره به اینکه تا کنون یک‌هزار و 32 نفربرای انتخابات شوراها در استان ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد 909 نفر آقایان و 123 نفر بانوان هسنند.

وی تصریح کرد: از همه مدیران، مردم و رسانه‌ها انتظار می‌رود در صحنه انتخابات پیش‌رو، با نه به دشمنان، بدخواهان را مایوس کننند.

استاندار کردستان به مشکلات مرزی هم اشاره و یادآور شد: بازارچه های مرزی فرصت خوبی برای اقتصاد استان خواهد بود و از همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران درخواست می کنم در واردات کالا تسریع و تلاش جدی داشته باشند، چرا که با تلاش جدی انها قطعا بخش از مشکلات مرز‌نشینان و کوله‌بران حل و فصل خواهد شد.

وی خطاب به فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: من قبول ندارم در استان سرمایه‌گذار فراری داده می‌شود، اگر کسی مستندی بر این ادعا دارد، ارائه داده و قطعا با بانیان آن برخورد خواهم کرد.

مرادنیا در پایان با تاکید بر ضرورت و الزامی بودن حضور مدیران در ایام تعطیلات نوروز در استان، افزود: مانور دادن با ماشین دولتی توسط هیچ مدیری قابل قبول نیست.

فرشادان نماینده مردم سنندج در مجلس 20اسفندماه جاری در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در استانداری کردستان برگزار شد، مدعی فرار سرمایه‌گذاران از استان توسط دولتمران شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها