کدخدایی: بودجه ۱۴۰۰ همچنان ایراد و ابهام دارد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس بسیاری از ایرادات شورای نگهبان اصلاح، اما برخی از ایرادها باقی مانده است.

کدخدایی: بودجه ۱۴۰۰ همچنان ایراد و ابهام دارد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ پس از رفع ایرادات، در دستور کار اعضای این شورا قرار دارد و امشب بررسی آن به پایان می‌رسد.

کدخدایی افزود: درباره بودجه سال آینده امروز جلسه نوبت صبح را برگزار کردیم و در نوبت بعد از ظهر و شب نیز جلسه‌ای را خواهیم داشت.

گفت: شورای نگهبان تلاش می‌کند تا نظر نهایی را به مجلس شورای اسلامی اعلام کند.

منبع: شفقنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    ایرادشمها همان اخلاسگرانه نه مردم ذلیل

  • محمد
    0

    خدا به داد مردم برسه فقط

  • محی
    0

    مجلس بجای اینکه ایرادات غیر منطقی به بودجه بگیرد بجای ان راه حلی برای مشکلات اقتصادی و گرانیها می داد این بودجه برای سال ۱۴۰۰، نوشته شده و دولت هم تامهرماه سال ۱۴۰۰ سر کار اداره دولت است در نتیجه همه مشکلات بعهده خودش است اما با دستکاری در بودجه دولت بهانه مضاعفی برای عملکرد خودش پیدا خواهد نمود مثلا در رابطه با افزایش حقوقها دولت در بودجه سقف را عددی (درصدی )در نظر گرفته بود و چون سالیان سال به همین ترتیب حقوقها زیاد کند و مشکلی هم نبود منتهی قبلا درصد افزایش کم بود حالا کم است اما تا حودی بهتر شده اما مجلس دید چند نفر حقوق بالا می گیرند انرا تعمیم به همه داد این کار غلطی بود خوب دلیل نمی شود چون تعدادکمی حقوق بالا می گیرند بگوییم همه همین مصداق را پیدا می کنند بنظر می رسید این کار بیشتر سیاسی کاری بود تا عدالت برای کارگران اکثر کسانیکه تا حدودی حقوق بالا می گرفتند کارشناسان یا مهندسینی هستند که بعنوان کارگر در کارهای مدیریتی سطح بالا مشغول بکار بودند و تعداد انها هم زیاد نبود

  • ابل
    0

    اون بودجه ای را که دو سومش رو برای آخوندا و حوزه علمیه و .... اختصاص دادید بر گردونید به ملت و کشور همه چیز درست میشه

  • مورچه
    0

    یک سوال اقای کدخدایی اصلآ بودجه ای درکار هست یاخیر؟

  • محمد گلکارخوزانی
    0

    جناب آقای کدخدایی باسلام این نماینده ها خودتان تائيد کردید وزیاد بهشون ایراد نگیرید توان و سواد ایشان بیش از این نیست گناه دارند و خودتان زیاد خسته نکنید دو روز دیگر بیشتر به پایان کار اداری کشور نمانده و آقای قالیباف هم آخر هفته میخواهد برود پیک نیک برای سر کشی و.....،..و وقت ندارد وآقای جنتی هم پیرمرد و مرد خداست و در جلسات طولانی اذیت می چون روزی چند دفعه باید مرتب باید .............. و تجدید وضو کند و لذا یک مهر تائيد بزنید و بروید یک بیست روزی کیش و با خانواده خوش باشید،!!!!

  • نانی
    0

    اگر بودجه ای در این مجلس به دست دولت برسد معجزه شده

  • بازنشسته
    0

    این مجلس انقلابی (بی قانون و هرج و مرج طلب) 4ماه بودجه به بهانه های واهی معطل کرده تا به دولت نرسد .دولت را مقصر معرفی کند . اما گور خوانده اید مردم خوب می فهمند...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها